Näin näppituntumalta puskista huudellen pitäisi olla ihan läpihuutojuttu.Sharedoc kirjoitti:Asennus vasta museotarkastuksen jälkeen jos saan vihreää valoa 2-piirijarrukonversiolle.
Turvallisuutta parantavat muutokset ovat käsittääkseni sallittuja.
Äkiseltään tulee mieleen että jos ko startiin ei niitä holkeja saa niin mitojen mukaan etsimäänSharedoc kirjoitti: ↑30.7.2021 14:12 Purin startin. Roottori ottanut kenttiin kiinni, siksi ei pyöritä. Eikä siinä ole oikeita rullalaakereita vaan liukulaakeri molemmissa päissä. Roottorin akseli vaan pyörii helassa.
Ööö... nyt tule tenkkapo millä korjata tämä muinaistekninen liukulaakeri. Ei ole sopivia kupariheloja eikä rotsausvehjettä. Enpä keksi muuta konstia kuin lyödä laakeri pois koolista ja kääntää laakerit toisinpäin jos ulkosivu olisi vähemmän kulunut kuin sisäsivu ja takapää enemmän kuin etupää.
Näyttää ettei toinen hiilistä ei tule kovin syvälle. Täytyy kokeilla pystyykö hiilipesän yläreunasta hiomaan seinämää pois että hiili pääsee alemmaksi.
Nostalgista autonkorjausta.