Leemun työkalu
Näin se kannattaa ja mainitse samalla, että merkkaavat sen laatikon tyypin johonkin auton tietojen taakse järjestelmään, kun sitä ei selvitä muuten kuin kattomalla auton alta...
Mercedes Benz S203 C 180K -05 Avantgarde Sport "OMG-BLÄCK-EDITSÖÖN"
® Mesen 199-klubi
EX-mersut:
Mercedes Benz W201 190E 2,0i -89
Mercedes Benz W201 190E 2,0i -91
® Mesen 199-klubi
EX-mersut:
Mercedes Benz W201 190E 2,0i -89
Mercedes Benz W201 190E 2,0i -91
Ah niin ihanaa ranskalaista logiikkaaRoopeK kirjoitti:Näin se kannattaa ja mainitse samalla, että merkkaavat sen laatikon tyypin johonkin auton tietojen taakse järjestelmään, kun sitä ei selvitä muuten kuin kattomalla auton alta...
Tämähän se. Paperilla näyttää päästöt pieneltä, vaan annas olla kun on koppi romua täynnä ja tienpäällä päästetään molemmat turbot punahehkussa niinPappi kirjoitti:Pienemmällä koneella saadaan paperilla olevat kulut pienemmäksi. Vakuutukset, verot yms. Maistuu kikkailulta.
Ei tietenkään, yrittävät ajattaa takuun umpeenLeemu kirjoitti:Eivät kuulemma saaneet mitään ylimääräistä ääntä laatikostaLeemu kirjoitti:En mää sitä risaks aja, 80tkm. huolto on aika pian ajankohtainen niin saavat samalla katsoa.
Näillä mennään:
Toyota Corolla 1.8 hybrid -21
MB c124 230CE -90
MB s204 220cdi -08
BMW e39 528ia M-sport -00
BMW e34 525i -90
BMW e30 320i cabriolet -90
Toyota Corolla 1.8 hybrid -21
MB c124 230CE -90
MB s204 220cdi -08
BMW e39 528ia M-sport -00
BMW e34 525i -90
BMW e30 320i cabriolet -90
Joo, sitähän.. Kuulemma olen ensimmäinen joka on maininnut vaihteiston ääntävän tässä uudessa mallissaJube kirjoitti: Ei tietenkään, yrittävät ajattaa takuun umpeen
Tiiä sitten, mutta ei näitä toisaalta edes ollut näillä kulmilla kovin montaa ennen omaani..
Harmi kun en muistanut ottaa matkamittarinlukemaa ylös huoltoon viedessä, tietäisi millaisen lenkin ajoivat. Ääni kun tulee kunnolla esiin vasta lämpimänä.
Takuuta on onneksi vielä reilu vuosi/40tkm. jäljellä, eiköhän se ennen hajoa.
Lisäksi olen puolentoista vuoden aikana ostanut ko. liikkeestä ~70k€ edestä autoja joten uskoisin korjauksen onnistuvan melko hyvässä hengessä jokatapauksessa
Linkissä surkea video jossa äänen voi herkällä korvalla kuulla.
https://www.youtube.com/watch?v=FvPskX-etbc
Ensimmäinen joka maininnu... JA pah, keväällä laakeroitiin joka viikko yks Vivaro, paras oli yks tapaus johon kolmannella kerralla vaihettiin koko laatikko jotka sattuivat just sillä hetkellä loppunmaan maailmasta kun tarve oli... Auto seiso sit 3kk pihalla ennenku uus laatikko tuli...
Mercedes Benz S203 C 180K -05 Avantgarde Sport "OMG-BLÄCK-EDITSÖÖN"
® Mesen 199-klubi
EX-mersut:
Mercedes Benz W201 190E 2,0i -89
Mercedes Benz W201 190E 2,0i -91
® Mesen 199-klubi
EX-mersut:
Mercedes Benz W201 190E 2,0i -89
Mercedes Benz W201 190E 2,0i -91
Voi siinä pieni totuuden siemen olla sikäli, kun ei näitä uuskoppaisia ole tosiaan näille kulmille kovin montaa myyty ennen tuota minulla olevaaRoopeK kirjoitti:Ensimmäinen joka maininnu... JA pah, keväällä laakeroitiin joka viikko yks Vivaro, paras oli yks tapaus johon kolmannella kerralla vaihettiin koko laatikko jotka sattuivat just sillä hetkellä loppunmaan maailmasta kun tarve oli... Auto seiso sit 3kk pihalla ennenku uus laatikko tuli...
Ajoa tulee aika reilusti kuitenkin, nyt on taulussa ~75tkm. ja auto on ollut puolisentoista vuotta ajossa.
Vaan on sieltä varmaan ylempää ohjeistettu, että ei saa sanoa jos vikoja on..
Juu, eikä Veholla ole nähty koskaan OM642 venynyttä jakoketjua tai vuotavaa silmälasitiivistettädealer kirjoitti:Eihän merkkiliikket kerro tyyppivioista.
Naurettavinta omalle kohdalle sattunutta oli kun joskus eivät olleet Autotalo Antti-Roikolla kuulleetkaan mistään ongelmista liittyen AAZ-moottorin kampiakselin hihnapyörän pulttiin.
Tuon bemarin kanssa tuli vastaan seuraavaa.
Auton kun ostin, tiedostaen gm mmän automaatin laatuongelmat,
juu se on rempattu.
Ja remontoitu se onkin.
Kuitenkin kun paikalliselta marmorilta käy kysymässä josko vaihtavat liukasteet ja filtterin laatikkoon, asiakkaan laskuun luonnollisesti vanha auto kun on, "ei niitä tarvi vaihtaa jos ei oo mitään oireita" johon totesin että mielumin hieman ennaltaehkäisten vastaus oli ettei noita hajoa koskaan jolloin öljyn vaihdotkin ovat turhia kun kuulemma menee puolmiljoonaa yhillä.
Jonka jälkeen viimeistään laitetaan vaihtolaatikko jos enää kannattaa.
Auton kun ostin, tiedostaen gm mmän automaatin laatuongelmat,
juu se on rempattu.
Ja remontoitu se onkin.
Kuitenkin kun paikalliselta marmorilta käy kysymässä josko vaihtavat liukasteet ja filtterin laatikkoon, asiakkaan laskuun luonnollisesti vanha auto kun on, "ei niitä tarvi vaihtaa jos ei oo mitään oireita" johon totesin että mielumin hieman ennaltaehkäisten vastaus oli ettei noita hajoa koskaan jolloin öljyn vaihdotkin ovat turhia kun kuulemma menee puolmiljoonaa yhillä.
Jonka jälkeen viimeistään laitetaan vaihtolaatikko jos enää kannattaa.
250D -92
190D 2.2turbo
190D 2.2turbo
Onko muuten minkälaisilla kilometreillä tehty näitä laatikkoremppojaRoopeK kirjoitti:Ensimmäinen joka maininnu... JA pah, keväällä laakeroitiin joka viikko yks Vivaro, paras oli yks tapaus johon kolmannella kerralla vaihettiin koko laatikko jotka sattuivat just sillä hetkellä loppunmaan maailmasta kun tarve oli... Auto seiso sit 3kk pihalla ennenku uus laatikko tuli...
Ei ole m32, niitä on astroissa ja insignioissa... Se aina vähän riippuu, paras oli esittelyautoksi varusteltu auto joka huusi jo tehtaalta tullessa...
Mercedes Benz S203 C 180K -05 Avantgarde Sport "OMG-BLÄCK-EDITSÖÖN"
® Mesen 199-klubi
EX-mersut:
Mercedes Benz W201 190E 2,0i -89
Mercedes Benz W201 190E 2,0i -91
® Mesen 199-klubi
EX-mersut:
Mercedes Benz W201 190E 2,0i -89
Mercedes Benz W201 190E 2,0i -91
Tiesitkös että traficissa samat lootat..? Niitäkin laakeroitiin melko huolella vielä jokunen viime vuonna... Nyttemmin siirtynyt varmaan enempi Wetterille vaikka meillä vielä huolto onkin... Tiedän minäki monta vivaroa millä on jo 300 tkm täynnä eikä vielä lootaan koskettu...
Mercedes Benz S203 C 180K -05 Avantgarde Sport "OMG-BLÄCK-EDITSÖÖN"
® Mesen 199-klubi
EX-mersut:
Mercedes Benz W201 190E 2,0i -89
Mercedes Benz W201 190E 2,0i -91
® Mesen 199-klubi
EX-mersut:
Mercedes Benz W201 190E 2,0i -89
Mercedes Benz W201 190E 2,0i -91
Juu, sama autohan se on.RoopeK kirjoitti:Tiesitkös että traficissa samat lootat..? Niitäkin laakeroitiin melko huolella vielä jokunen viime vuonna... Nyttemmin siirtynyt varmaan enempi Wetterille vaikka meillä vielä huolto onkin... Tiedän minäki monta vivaroa millä on jo 300 tkm täynnä eikä vielä lootaan koskettu...
Se vaan juur ihmetyttää, että toiset on melkein tehtaalta susia ja toiset kestää satoja tuhansia
88tkm. taulussa, loota ujeltaa ja kahisee samaan malliin.
Soitin on alkanut välillä sähläämään. Katkoo BT-yhteyttä satunnaisesti ja välillä taas sammuilee käynnistyäkseen heti uudelleen.
Eberi ei satunnaisesti käynnisty, useimmiten toimii kuitenkin normaalisti.
Kellosysteemi on kyllä raivostuttavan monimutkainen käytettävä Webaston vastaavaan verraten.
Contin talvirenkaat on ihan p*skat
Uutena ominaisuutena olen huomannut apumiehen bägin poiskytkennästä kertovan merkkivalon loistavan ärsyttävästi silmään pimeällä
Laitoin teippiä päälle niin helpotti
Aika hyvin tämä on kuitenkin pelannut sikseen, että sääliä ei ole kyllä osakseen saanut
Loota täytyy jollain konstilla saada tulevan kesän aikana rikki, etä korjataan takuuseen vielä
Soitin on alkanut välillä sähläämään. Katkoo BT-yhteyttä satunnaisesti ja välillä taas sammuilee käynnistyäkseen heti uudelleen.
Eberi ei satunnaisesti käynnisty, useimmiten toimii kuitenkin normaalisti.
Kellosysteemi on kyllä raivostuttavan monimutkainen käytettävä Webaston vastaavaan verraten.
Contin talvirenkaat on ihan p*skat
Uutena ominaisuutena olen huomannut apumiehen bägin poiskytkennästä kertovan merkkivalon loistavan ärsyttävästi silmään pimeällä
Laitoin teippiä päälle niin helpotti
Aika hyvin tämä on kuitenkin pelannut sikseen, että sääliä ei ole kyllä osakseen saanut
Loota täytyy jollain konstilla saada tulevan kesän aikana rikki, etä korjataan takuuseen vielä
Kun ei siitä kuulemma kuulu ylimääräistä ääntäSakari kirjoitti:Minkä takia takuu ei korvaa ääntävää laatikkoa? Pitääkö sen askin olla niiin rikki ettei auto enää liiku metriäkään?? Kyllähän nuo nyt takuuseen pitäisi mennä... just meilläki vaihtu takuuseen pari tuhatta kilsaa nähnyt uuden hybridi Glc mesen 9 vaihteinen laakerin ääntämisen vuoksi. Eikä ollu epäilystäkään etteikö olis takuuseen menny ja samantien vaan tilattiin uus aski..
Homman juju lienee siinä, että ajettiin pieni lenkki kylmillä öljyillä ei ääntä kaikki kunnossa
Ei starttaa ei.
Työkalut on mestalla joka täytyisi saada tänään valmiiksi, huomisen aloituspanos on tämän s**tanan pakettiauton irvikuvan kyydissä joka ei siis puhu mitään ja sattuu olemaan kahvebaarin pihassa.
Voi v***n v****u on kyllä vissisti viiminen ooppeli.
Ajettukin jo melkein 92tkm. kai se jo jouti hajotakin
10 minuutin odottelun jälkeen heräsi henkiinLeemu kirjoitti:
Ei starttaa ei.
Oireet siis seuraavat:
Kun kytki virran päälle syttyi ensin käsijarrun merkkivalo, sitten loput noin 1-2 sekunnin viiveellä. Hehkuvalo ei syttynyt lainkaan. Avain starttiasentoon kierrettäessä sammuvat kaikki merkkivalot, mutta muuta ei tapahtunut. Ei edes yritä startata.
Yrityksen jälkeen käsijarrunmerkkivalo ja moottorin häiriövalo jäivät palamaan
Ei taida tämä peli nähdä viisivuotis kauttaan loppuun meillä...