Fenttolan lähetystön edustuskiesi. Vaihtui yllättäen.
Tulpat ja saarnamies tuli vaihdettua, nyt sujuu lähetystyö kuin luominen lakanoissa. Loppukesän yskimiset jäi unholaan.
Tästä riemastuneena vein sitten tötterön paikallisleimaamoon jossa todettiin seuraavaa. Päästöt erinomaiset, niinkuin kuoliaaksi kuristetussa saastekoneessa pitääkin. Jarrut erinomaiset, tehoja on ja akselikohtaiset erot 0%, poislukien seisokkihillitsin, jossa 2%:n tilastotappio. Iskarit antoi vanhakai jenkkilotjaksi hyvät lukemat, eikä erotkaan olleet kuin parin prosentin luokkaa.
Kauneusvirheenä sitten löytyi mätä reikä takajalkatilasta, mutta meni korjauskehoituksella.
Vappucruisingissa piti sitten käydä pyörähtämässä, kun kerran on leimakin.
Tästä riemastuneena vein sitten tötterön paikallisleimaamoon jossa todettiin seuraavaa. Päästöt erinomaiset, niinkuin kuoliaaksi kuristetussa saastekoneessa pitääkin. Jarrut erinomaiset, tehoja on ja akselikohtaiset erot 0%, poislukien seisokkihillitsin, jossa 2%:n tilastotappio. Iskarit antoi vanhakai jenkkilotjaksi hyvät lukemat, eikä erotkaan olleet kuin parin prosentin luokkaa.
Kauneusvirheenä sitten löytyi mätä reikä takajalkatilasta, mutta meni korjauskehoituksella.
Vappucruisingissa piti sitten käydä pyörähtämässä, kun kerran on leimakin.
Ville
Meillä ei ennään mennä jeepillä Vennään.
Meillä ei ennään mennä jeepillä Vennään.
- Easy Rider
- hupimestari
- Viestit: 8062
- Liittynyt: 05.7.2007 19:15
- Paikkakunta: Kökkelin kinkamalla
Fenton kirjoitti:Tulpat ja saarnamies tuli vaihdettua, nyt sujuu lähetystyö kuin luominen lakanoissa. Loppukesän yskimiset jäi unholaan Jarrut erinomaiset, tehoja on ja akselikohtaiset erot 0%, poislukien seisokkihillitsin, jossa 2%:n tilastotappio. Vappucruisingissa piti sitten käydä pyörähtämässä, kun kerran on leimakin.
Myö yskittiin ajokeittiöhenkilökunnan ja siankuljetusosaston yhteistyöllä sen verran ettei moottorin yskähtelyjä kuullut. Haitarilihaksistoon tunsin kyllä voimalaiteosastolta asti pientä vappuhikkaa, joten syytä on toki tutkia minne mikäkin kärki sojottaa millonkin ja millon sieltä kuti tulee. Jotain nestettä oli myös ruiskahtanut vääristä paikoista. Tiijä vaikka alakas kohta porsia koko rekkules.
------------------------------------------------------------------------
Jätit sitten mäkijarrun säätämättä kohalleen ja tarjosit siitä nähen leimalle? Hyi sinua.



Vetonivel on takavetosessa tarpeeton.
Kempin lukkoa harkihin, se tasaa jarruvoimia kivasti, mutta kardaanijarrukin olisi kelpo tuuma.
Autoa en ajatellut vaihtaa, niin että koitetaan joku viritys keksiä.
Nyt saattasin pesasta sen.
Ja ehkä autonkin, jos aikaa jää.
Meilläpä vappuna sheriffit liputti aika innokkaasti varikolle, jos asiakkaat ei mahtuneet pirssin istumakatsomoon, makuuosastolle ei näköjään tänä vuonna lippuja myyty.
Autoa en ajatellut vaihtaa, niin että koitetaan joku viritys keksiä.
Nyt saattasin pesasta sen.
Ja ehkä autonkin, jos aikaa jää.
Meilläpä vappuna sheriffit liputti aika innokkaasti varikolle, jos asiakkaat ei mahtuneet pirssin istumakatsomoon, makuuosastolle ei näköjään tänä vuonna lippuja myyty.
Ville
Meillä ei ennään mennä jeepillä Vennään.
Meillä ei ennään mennä jeepillä Vennään.
No, niin se vaan jäi viime vuodeltakin kirjoittelut pois. Muutama tuhat ajettiin, paikalliscruisingeja, Pick-Nickiä, Rautalankaa ja jenkkirautoja, Linnacruisingia jne. Viitisen tuhatta kilometriä ilman ongelmia.
Tälle kesälle olisi taas kalenteri täynnä, Västerosissakin olisi tarkoitus taas käydä.
Takajalkatilaa piti paikata, oli kastunut äänieristematto syönyt pehmeäksi.
Leima oli lähinmä muodollisuus, kun kävin päivällä konttorilla.
Lauantaina cruisingiin, siitä se taas alkaa.
Tälle kesälle olisi taas kalenteri täynnä, Västerosissakin olisi tarkoitus taas käydä.
Takajalkatilaa piti paikata, oli kastunut äänieristematto syönyt pehmeäksi.
Leima oli lähinmä muodollisuus, kun kävin päivällä konttorilla.
Lauantaina cruisingiin, siitä se taas alkaa.
Ville
Meillä ei ennään mennä jeepillä Vennään.
Meillä ei ennään mennä jeepillä Vennään.
Melkein samat kuviot näköjään nyt, kuin viime vuonnakin, paitsi leimaaminen hoidettiin jaloista jo syksyllä, eikä lattiaa tarvinut paikata. Viime kesänä tällä käytiin taas Vestersoosin Summer Meetissä, tänä vuonna ei, ensi vuonna taas.
Sen verran on taas tehty remonttia, että syylärin vaihdoin, viime kesänä kärsittiin vähän lämpöongelmista. Kahdeksaakymppiä pystyi ajamaan, sataa ei. Lämpeni heti.
Amuriikasta tilattu kiinalainen alumiiniviilennin putosi paikalleen varsin kohtuullisella työllä, yläpään kiinnitysrautaa piti levittää sentti.
Muuten osui letkun lähdöt ja laatikkoöljynipat jämptisti kohdalleen.
Illalla Vääksyyn mobilisti-iltaan. Jos kuljette sielläpäin, kannattaa hiipiä paikalle.
Sen verran on taas tehty remonttia, että syylärin vaihdoin, viime kesänä kärsittiin vähän lämpöongelmista. Kahdeksaakymppiä pystyi ajamaan, sataa ei. Lämpeni heti.
Amuriikasta tilattu kiinalainen alumiiniviilennin putosi paikalleen varsin kohtuullisella työllä, yläpään kiinnitysrautaa piti levittää sentti.
Muuten osui letkun lähdöt ja laatikkoöljynipat jämptisti kohdalleen.
Illalla Vääksyyn mobilisti-iltaan. Jos kuljette sielläpäin, kannattaa hiipiä paikalle.
Ville
Meillä ei ennään mennä jeepillä Vennään.
Meillä ei ennään mennä jeepillä Vennään.
Nopeat liikkeet on näyttäviä. Vielä torstaiaamuna en tiennyt etsiväni Lincolnille seuraajaa, mutta niin vain iltaan mennessä sellainen oli löytynyt ja perjantaina ajettiin tiluksille.
Nelisen vuotta ja monta mukavaa retkeä tämän kanssa on tehty.
Seuraavaksi heitetään Stetsoni J.R.:n haudalle ja kaivellaan lättähatut naftaliinista.
Tam-tara-tara-ba-dum-trrrrr-tsss
Se ei ole pieni, eikä pyöreä, mutta punainen ja julman kovaääninen se on. Se on myös haaramoottorilla, pehmoisella katolla ja vakuuttavalla etunojalla varustettu.
Se on Ford.
LTD.
1972.
Avokas.
351 kuution tuumaa.

Nelisen vuotta ja monta mukavaa retkeä tämän kanssa on tehty.
Seuraavaksi heitetään Stetsoni J.R.:n haudalle ja kaivellaan lättähatut naftaliinista.
Tam-tara-tara-ba-dum-trrrrr-tsss

Se ei ole pieni, eikä pyöreä, mutta punainen ja julman kovaääninen se on. Se on myös haaramoottorilla, pehmoisella katolla ja vakuuttavalla etunojalla varustettu.
Se on Ford.
LTD.
1972.
Avokas.
351 kuution tuumaa.

Ville
Meillä ei ennään mennä jeepillä Vennään.
Meillä ei ennään mennä jeepillä Vennään.
Hö höFenton kirjoitti: melkein kuin Vanjalta väyrystä vaihattelisi.

Vanhana mopilistina kyllä herahtaa pieni kyynel silmäkulmaan nuista "motorsportti" venakopista ja vapaavirtaus mitälie suodattimesta... Pitkin hampain hyväksyn moisen ameriikan tuunauksen jo konellekin on tehty muutakin kuin ulkonäköviritys. Itsellä kun suuntautuminen on tuohon orikinaaliin osaan... Mutta onhan kasi kiva pikkulohkonakin

-"Miun mielestä kaikellaiset kirkkaat vilkut sekä Penta-vanteet Mersuissa pitäs laissa kieltää, mie en niistä tykkää, piste. Toiset saapi minun puolesta tykätä jos haluaa.."-
® Mesen Porkkana-klubi
® Mesen Porkkana-klubi
Eikä sieltä yleisimmästä päästä. Tehtaan ilmoituksen mukaan nuita on putkahtanut ulos 4234 kpl. Muistaakseni vakiokuntoisena tehoja oli 153hp eli ei myt ihan mikään ohjus. Vakionahan tuo on ollut 2-kurkkuisella kaasarilla, mutta olisko Venttolan Voorrttiin jo paiskattu 4-kurkkuinen Holley/Carter tms. korvauskaasari.dealer kirjoitti:Hieno on auto, on !
Mitään tietämätön kysyy millaiset teholukemat ja suoritusarvot moisessa laivassa on, ei sillä ettäkö niillä suurta merkitystä olisi mutta ... ?
-"Miun mielestä kaikellaiset kirkkaat vilkut sekä Penta-vanteet Mersuissa pitäs laissa kieltää, mie en niistä tykkää, piste. Toiset saapi minun puolesta tykätä jos haluaa.."-
® Mesen Porkkana-klubi
® Mesen Porkkana-klubi
Mä en tiedä mitä siellä on piilossa, nelikurkku-Holley siinä on, Performer-imusarja, nelituumanen hormisto, mutta eihän se mihinkään kulje. Ääni toki on miehekäs.
Tyhjäkäynti paukuttelee siihen malliin, että nenäkeppi voi olla vähän originaalia jylhempi.

Siinä niitä tehoja, tehtaalta nelikurkkuisena 161-240 hepoa.
Tyhjäkäynti paukuttelee siihen malliin, että nenäkeppi voi olla vähän originaalia jylhempi.

Siinä niitä tehoja, tehtaalta nelikurkkuisena 161-240 hepoa.
Ville
Meillä ei ennään mennä jeepillä Vennään.
Meillä ei ennään mennä jeepillä Vennään.
Sopiihan sinne mikä vaan, pannuhuone on iso, vaan sen verran pussyhousu olen minäkin, että ennemmin mennään alkuperäistä kohti, kuin ruvetaan tekniikkaa vaihtamaan.
Jos alkuperäiselle tapahtuu joku täyskatastrofi, niin sitten voi harkita asiaa uudestaan.
4,6 modular olisi kyllä oiva kompromissiratkaisu, jos sellsiseen joutuisi.
Jos alkuperäiselle tapahtuu joku täyskatastrofi, niin sitten voi harkita asiaa uudestaan.
4,6 modular olisi kyllä oiva kompromissiratkaisu, jos sellsiseen joutuisi.
Ville
Meillä ei ennään mennä jeepillä Vennään.
Meillä ei ennään mennä jeepillä Vennään.