Tapsan takinkääntö, E46 330cd -03
Niin se vaan munuaisilla varustettu keula herättää tunteita.
Vähän alettu jo pääsemään rakkineen kanssa kaveriksi, autocom toimii hyvin näiden kanssa. Mutta pitihän se bmw scannerikin laittaa tilaukseen. Näytti olevan aika hyvin varusteltu piuha tuo scanner, pääsee jokapaikasta lukemaan ja kirjoittamaan eepromit suoraan yms. Semmoista kivaa mitä ei mersuun saa ainakaan tuolla hintaa.
Suorituskyky on vallan mukava tuossa paketissa, pääsee nelostielläkin rekasta ohi. Ja vähän liiankin vauhdilla.
Tähänmennessä tullut vaihdettua ne alatukivarren puslat ja maffi. Maffilla lähti kulutuksesta ainakin puoli litraa pois. Nyt näyttäisi että menee heittämällä alle kuuteen.
Huomenna suuntaukseen käy tie, meinaa olla urissa ärsyttävän vetelevä.
Tulihan tuossa tilattua vähän reilumpi VP ja kytkin...
Jotta päästään kaivamaan kaikki pois mitä joutilaana on, Kari meinasi että 280..290/620 lähtee pikkuherkistelyllä.
Vähän alettu jo pääsemään rakkineen kanssa kaveriksi, autocom toimii hyvin näiden kanssa. Mutta pitihän se bmw scannerikin laittaa tilaukseen. Näytti olevan aika hyvin varusteltu piuha tuo scanner, pääsee jokapaikasta lukemaan ja kirjoittamaan eepromit suoraan yms. Semmoista kivaa mitä ei mersuun saa ainakaan tuolla hintaa.
Suorituskyky on vallan mukava tuossa paketissa, pääsee nelostielläkin rekasta ohi. Ja vähän liiankin vauhdilla.
Tähänmennessä tullut vaihdettua ne alatukivarren puslat ja maffi. Maffilla lähti kulutuksesta ainakin puoli litraa pois. Nyt näyttäisi että menee heittämällä alle kuuteen.
Huomenna suuntaukseen käy tie, meinaa olla urissa ärsyttävän vetelevä.
Tulihan tuossa tilattua vähän reilumpi VP ja kytkin...
Jotta päästään kaivamaan kaikki pois mitä joutilaana on, Kari meinasi että 280..290/620 lähtee pikkuherkistelyllä.
Tähdellisen parantola
Mersut alkoi olemaan niin nähty jo, mukavaa vaihtelua.
Ja ens paikallismiittiinhän tulee mukaan sitten OSOK jatkeosasto?
Ja ens paikallismiittiinhän tulee mukaan sitten OSOK jatkeosasto?
Koitin jo kuuklailla ja ei näyttänyt oikein vakuuttaville ne paikat mistä olisi saanut haettua_Hämis_ kirjoitti:Asentele sitten se scanneripiuhan mukana tuleva ohjelmisto. Netistä jos lataat niin saattaa päästä koneelta rekisteriä siivoilemaan vaikka sen ladatun poistaisikin. Kokemuksesta tiedän.
Tähdellisen parantola
Joudut kyllä pakoputkiston rakentaan uusiks, jos enemmän viellä voimaa meinaat ottaa irti.
Ahdistaa jo noilla tehoilla, vaikkei katteja enään olekkaan.
Ero 3" putkiston ja vakio putken pakopainessa on huima ero.
täys kaasulla ahdot 1,5bar, niin 3" rännillä 0,9bar ja vakiolla 2,4bar pakopainetta.
omassa toukassa (330d) 286hp/668nm.
Ahdistaa jo noilla tehoilla, vaikkei katteja enään olekkaan.
Ero 3" putkiston ja vakio putken pakopainessa on huima ero.
täys kaasulla ahdot 1,5bar, niin 3" rännillä 0,9bar ja vakiolla 2,4bar pakopainetta.
omassa toukassa (330d) 286hp/668nm.
asiallista !
sitte Tapsa ku innostut tänne etelämmäs koeajolle niin varaa yks päivä ylim. aikaa ja * konttiin ...
sitte Tapsa ku innostut tänne etelämmäs koeajolle niin varaa yks päivä ylim. aikaa ja * konttiin ...
Levannon We(l)ho
------------------
Unimog 421 -70
W 108 280 SE -70
Unimog 416 DoKa -75
W 124 300 D -86 iceuseonly
Unimog U1700L -86
W 463 250 GDT -91
W 124 300 E 24V CE Cabr -93
Atego -00
W 218 250 CDI -15
W 213 e 220 d All Terrain -17
------------------
Unimog 421 -70
W 108 280 SE -70
Unimog 416 DoKa -75
W 124 300 D -86 iceuseonly
Unimog U1700L -86
W 463 250 GDT -91
W 124 300 E 24V CE Cabr -93
Atego -00
W 218 250 CDI -15
W 213 e 220 d All Terrain -17
Nyt on kulmat suunnittu, vaikutus oli huomattava
Ei ihme jos vähän veteli kun oli puoli astetta eessä haritusta. Pienikin määrä haritusta saa ajettavuuden melko eksoottiseksi.
Takana ei ihan piisannut camberin säätövara toisella puolella, jäi nipin napin rajamaille. Edessä säätö piisasi hyvin tuonkorkuisena.
Käykö mersun narinahelan vaihtotyökalu tuohon e46:seen?
Jonkunlainen mieto uraherkkyys säilyi, mutta sen laitan korimallin piikkiin. Btcf näkyi olevan pullollaan pohdiskelua e46 uraherkkyydestä.
Ei ihme jos vähän veteli kun oli puoli astetta eessä haritusta. Pienikin määrä haritusta saa ajettavuuden melko eksoottiseksi.
Takana ei ihan piisannut camberin säätövara toisella puolella, jäi nipin napin rajamaille. Edessä säätö piisasi hyvin tuonkorkuisena.
Käykö mersun narinahelan vaihtotyökalu tuohon e46:seen?
Jonkunlainen mieto uraherkkyys säilyi, mutta sen laitan korimallin piikkiin. Btcf näkyi olevan pullollaan pohdiskelua e46 uraherkkyydestä.
Tähdellisen parantola
Narinanivel kannattaisi vaihtaa myös ennen uusintasäätöä ainakin sille puolelle, jossa camberia ei saanu tarpeeksi pystyyn, molempienkaan vaihto ei huono idea ole.
mun E39 530d touring 1830kg.
mun E39 530d touring 1830kg.
Viimeksi muokannut Vensku_, 24.7.2013 21:26. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Sprinter W902 208D '96 om601
Sprinter W903 310D '97 om602
Muita häkkyröitä:
BMW 530d Touring '99, Mazda 323 1,5 '89,
Mitsut: Galant 2,4GDI A '00, Galant 2,0 Stw '98, Galant 2,0 A GLS '97, Lancer GLXi 1,5 '91
Sprinter W903 310D '97 om602
Muita häkkyröitä:
BMW 530d Touring '99, Mazda 323 1,5 '89,
Mitsut: Galant 2,4GDI A '00, Galant 2,0 Stw '98, Galant 2,0 A GLS '97, Lancer GLXi 1,5 '91
Ajattelin samansuuntaista ja sillä piti heti udella työkalun sopivuuttaVensku_ kirjoitti:Narinanivel kannattaisi vaihtaa myös ennen uusintasäätöä ainakin sille puolelle, jossa camberia ei saanu tarpeeksi pystyyn, molempienkaan vaihto ei huono idea ole.
mun E39 530d touring 1830kg.
Taitaa lekan kanssa olla melko bileet jossei mesen työkalu passaa.
Ja mietin vielä että pitäisköhän vielä venyttää hieman vingulla etucamberien säätöreikiä. Etucamberit jäi -0.7 .. -0.8 luokkaan. Vaikka sinällään tuo ei edes ole matala kattila. Tuo -0.7 on ohjearvossa justiinsa.
Omaakin silmää miellyttää tuo peli. Pitää koittaa räpsiä kuvia sitten kun auto on puhdas ja aurinko paistaaMitsu kirjoitti:Tapsan auto näyttää siistiltä
Tähdellisen parantola
[quote="Vensku_"
mun E39 530d touring 1830kg. [/quote]
lyijystäkö se sun auto on tehty niin joo sähän oot niitä raskaskalusto miehiä
meillä porrasperä 1650kg ja farkku 1760kg
mun E39 530d touring 1830kg. [/quote]
lyijystäkö se sun auto on tehty niin joo sähän oot niitä raskaskalusto miehiä
meillä porrasperä 1650kg ja farkku 1760kg
Viimeksi muokannut xr, 24.7.2013 23:41. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Äh, ne on nää saksan täysvarustelut autot...
En mä tiiä mistä erot johtuu.
Siis varusteista kaiketi? Ei mulla tossa kyllä mitään ihmeellistä ole, miks se niin painava ois.
Sport penkit, manuaaliset, kattoluukku... Webasto nyt 530d:ssä on kaikissa, tässä tosin jossain päin huushollia, ei autossa
Se on toi 3110 puhelin! Sehän painaa ku mikä!
En mä tiiä mistä erot johtuu.
Siis varusteista kaiketi? Ei mulla tossa kyllä mitään ihmeellistä ole, miks se niin painava ois.
Sport penkit, manuaaliset, kattoluukku... Webasto nyt 530d:ssä on kaikissa, tässä tosin jossain päin huushollia, ei autossa
Se on toi 3110 puhelin! Sehän painaa ku mikä!
Sprinter W902 208D '96 om601
Sprinter W903 310D '97 om602
Muita häkkyröitä:
BMW 530d Touring '99, Mazda 323 1,5 '89,
Mitsut: Galant 2,4GDI A '00, Galant 2,0 Stw '98, Galant 2,0 A GLS '97, Lancer GLXi 1,5 '91
Sprinter W903 310D '97 om602
Muita häkkyröitä:
BMW 530d Touring '99, Mazda 323 1,5 '89,
Mitsut: Galant 2,4GDI A '00, Galant 2,0 Stw '98, Galant 2,0 A GLS '97, Lancer GLXi 1,5 '91
Painoista vielä, mm. kaverin 530dAt 1880kg otteen mukanen omapaino, eikä siinä nyt varusteita kovin kummoisesti ole. Entinen 525dA oli 1680jg omapainoltaan, joten melkosta hajontaa noissa on.
“I’ve written a romantic comedy. It’s about a guy and a girl, classic, initially they hate each other, classic, but they end up in bed together. Classic! It’s called the rapist.” — Jimmy Carr
Laitoikko x5:sen kytkimen ja vauhtiksen? Yhelle asiakkaalle laitettiin neliveto 330d:hen, siinä 330hv ja 750nm, 204hv versio ja 535d suuttimet yms kivaa.tapio89 kirjoitti:Niin se vaan munuaisilla varustettu keula herättää tunteita.
Vähän alettu jo pääsemään rakkineen kanssa kaveriksi, autocom toimii hyvin näiden kanssa. Mutta pitihän se bmw scannerikin laittaa tilaukseen. Näytti olevan aika hyvin varusteltu piuha tuo scanner, pääsee jokapaikasta lukemaan ja kirjoittamaan eepromit suoraan yms. Semmoista kivaa mitä ei mersuun saa ainakaan tuolla hintaa.
Suorituskyky on vallan mukava tuossa paketissa, pääsee nelostielläkin rekasta ohi. Ja vähän liiankin vauhdilla.
Tähänmennessä tullut vaihdettua ne alatukivarren puslat ja maffi. Maffilla lähti kulutuksesta ainakin puoli litraa pois. Nyt näyttäisi että menee heittämällä alle kuuteen.
Huomenna suuntaukseen käy tie, meinaa olla urissa ärsyttävän vetelevä.
Tulihan tuossa tilattua vähän reilumpi VP ja kytkin...
Jotta päästään kaivamaan kaikki pois mitä joutilaana on, Kari meinasi että 280..290/620 lähtee pikkuherkistelyllä.
W123 300TD farkkupaku
W123 300 turbodiesel sedan
W123 300 turbodiesel sedan
On sama paketti kun äksässäkin.
Nyt se vauhtipyöräkin pohjaa ja kunnolla. Kävin tuikun tykönä ja hän laittoi poksiin oman näkemyksensä aiheesta. Mukavasti lähtee kakkosellakin luiruamaan kuivalla kelillä.
Ihme ettei kytkin luista vaikka varmasti melko hoidot saa osakseen pyörän pohjatessa. Viikonloppuna uuet romut sisälle ja kenties dp:n isonnusta.
Nyt se vauhtipyöräkin pohjaa ja kunnolla. Kävin tuikun tykönä ja hän laittoi poksiin oman näkemyksensä aiheesta. Mukavasti lähtee kakkosellakin luiruamaan kuivalla kelillä.
Ihme ettei kytkin luista vaikka varmasti melko hoidot saa osakseen pyörän pohjatessa. Viikonloppuna uuet romut sisälle ja kenties dp:n isonnusta.
Tähdellisen parantola
Oon just täs tuumaillukkin että mistähän tuohon st mesen manuskaan löysyis semmonen kytkin joka kestää ja olis mukava ilman rolinoita. Täällähän vastaus olikin Otappa kuvia ja kenties mittoja vähä siitä kytkimestä ja asetelmasta, meinaan vaan että mahtaako olla sama asetelma kuin m5 race tjsp Sitte mäki seleviääsin pelkällä vauhtiksen ostolla,paitsi että kiinnitys on erilainen varmasti kuin mesessä ja käpälän korkoja saa muokata tosissaan
Aavistuksen enempi jäsenien ja ihmisten asialla
-Suomen mercedes autoilijat ry-
[miitit]001111111111011111111011111[/miitit]
-Suomen mercedes autoilijat ry-
[miitit]001111111111011111111011111[/miitit]