No ja ihan varmasti aiheuttaa. KVG.eero1989 kirjoitti:ei kai tuo aiheuta mitään toimenpiteitä tuollainen lukemaMatKa kirjoitti: (lambda ~1,2) .
re85- pitäisikö testata kaasari mazdalla kuinka käy ?
Naapuri joka kulukee kokkelbyssa töissä tuntu tankkaava sieltä sitä pirtua ja oli meinannu että alakaa olla kohta suhe 50/50 eikä kuulema mitää oiretta muuta ku pikkuse on kulutus lisävyny vaa.
Autua en ny tähä hättää muista mikä sen on mutta joku ranskis muistaaksein mahtaa olla ja vuosimallista ei mitää hajua, nehe saattaa muistaa paremmi mikä hujolla on työautona ?
Autua en ny tähä hättää muista mikä sen on mutta joku ranskis muistaaksein mahtaa olla ja vuosimallista ei mitää hajua, nehe saattaa muistaa paremmi mikä hujolla on työautona ?
----------------------------------------------------------
Otsa auki, silmä musta, syli täynnä oksennusta. Ahaa, taidan aavistaa, tää taitaa olla krapulaa.
- Mikä voimassa voitetaan, se älyssä hävitään.
Otsa auki, silmä musta, syli täynnä oksennusta. Ahaa, taidan aavistaa, tää taitaa olla krapulaa.
- Mikä voimassa voitetaan, se älyssä hävitään.
Joo, ei tarvinu toista kiihdytystä kokeilla. Nyt piirejä odotellessa mennään megaruutan voimin niin pysyy seokset alueella.-zamppa- kirjoitti:No ja ihan varmasti aiheuttaa. KVG.eero1989 kirjoitti:ei kai tuo aiheuta mitään toimenpiteitä tuollainen lukemaMatKa kirjoitti: (lambda ~1,2) .
S210 220 CDI -02
Matka tällä laitteella jatkuu sekoitus bensalla vieläkin. Hyvin on pelannut.Samat seokset käytössä.Bomber4 kirjoitti:Olen ajanut vuoden verran S123 230te:llä k-jet, E10:llä eikä ole sillä ollut ongelmia. Nyt sitten n. tankillisen E10 50% seassa E85 50%,en kovin tarkasti suhteita tiedä ,mutta suunnilleen samalla rahalla suhteessa ostanut tankkiin ja ajanut. En ole huomannut autossa mitään oireita pl. kylmänä muutaman kymmenen metrin matkalla saattaa nykästä vähän. En tiedä onko moottorini jo niin loppu,että se sietää tuon seoksen vai hajoaako myöhemmin. No testing testing. En ole autoon tehnyt mitään teknisiä muutoksia joita noille aineille pitäis tehdä. Kulutus on muutenkin kova tuolla autolla ja en aio mitata muutenkaan mitä nyt kuluttaa,vielä ainakaan.
Star
Kaikki sekakäyttäjät varmasti muistavat käyttää tuplasti tiheämpää öljynvaihtoväliä jne.stanger kirjoitti:Toyota avensiksella on tullut ajeltua satunnaisesti 50%/50% seoksella...
ei mitään vaikutusta ajoon....ei nyki ja on yhtä laiska kuin ennenkin
Taitaa alkoholin todelliset moottoria degeneroivat vaikutukset siirtyä siististi seuraavalle käyttäjälle tai vuosien päähän.
yli puolitoista vuotta ja 20tkm ajeltu mazdalla 50%50 seoksella, nyt on mazdan aika jäädä eläkkeelle mitä luultavinmin.
yhteenveto-
ei onegelmia, ei käynnistyksessä kesälllä ei talvella, ei menny mitään rikki eikä alkanu mitään vuotamaan.
kulutuseroa ei ollut sellaista että sen olisi voinut huomata.
säästöt huomattavia.
yli 50 suhteella etanolia auto alkasi pikkuhiljaa nykimään.
------------------------------------------------------------------------------------
nyt kun 200e mazda alkaa olla palvellut elonsa kunnialla loppuun, niin otan seuraavaksi tarkasteluun vuosimallin 91 gli ruiskoneisen ja katalysaattorilla varustetun mitsubishi galantin.
saas nähdä kuinka ruiskutekniikalla ja katilla varustettu auto käyttäytyy moisella aineella.
yhteenveto-
ei onegelmia, ei käynnistyksessä kesälllä ei talvella, ei menny mitään rikki eikä alkanu mitään vuotamaan.
kulutuseroa ei ollut sellaista että sen olisi voinut huomata.
säästöt huomattavia.
yli 50 suhteella etanolia auto alkasi pikkuhiljaa nykimään.
------------------------------------------------------------------------------------
nyt kun 200e mazda alkaa olla palvellut elonsa kunnialla loppuun, niin otan seuraavaksi tarkasteluun vuosimallin 91 gli ruiskoneisen ja katalysaattorilla varustetun mitsubishi galantin.
saas nähdä kuinka ruiskutekniikalla ja katilla varustettu auto käyttäytyy moisella aineella.
- Voi sitä elettyä elämää- Ja juhlittua yötöntä yötä-
frak kirjoitti:Aika moni kokeilee tietämättään polttoöljyä pesnavehkeessä:
http://www.iltasanomat.fi/autot/kavitko ... 47337.html
ei oikeen meinaa toimia.. PÖ menee lopulta öljyjen sekaan..
tiedä sitten miksi, mutta näin kävi -72 cortinassa..
noh.. moottorikin oli vähintääkin ehtoo puolella..
124 250TD -94 , AC, ABS > AA?
124 200D -93 jäi varaosiksi
Ford Cortina -68
Ford Taunus coupe -76
Ford Taunus 2d -79
w201 ja Bmw e34 Osia myydään..
124 200D -93 jäi varaosiksi
Ford Cortina -68
Ford Taunus coupe -76
Ford Taunus 2d -79
w201 ja Bmw e34 Osia myydään..
mitsussa nyt jotain 20-30 välillä oleva seos tankissa, re:tä, pikkuhiljaa nostan parin erän jälkeen tuonne 50 5 prosenttiin seoksen.
on siitä kun aloin viinabensan kanssa läträämään niin noussut yli 10 senttiä litrahinta, toki silti 55 senttiä edullisenpaa kuin saman aseman e10.
on siitä kun aloin viinabensan kanssa läträämään niin noussut yli 10 senttiä litrahinta, toki silti 55 senttiä edullisenpaa kuin saman aseman e10.
- Voi sitä elettyä elämää- Ja juhlittua yötöntä yötä-
vuodet vierii edelleen.
ja sama peli jatkuu kuin avausviestissä, nyt kuitenkin autokanta on päivittynyt että suhteellinen ikä pysyy samassa, mitsujen jälkeen on menossa subaru 95. 2.0bokser, oliskos puolitoista vuotta ja 25 donaa noin ajeltu, sielä 40 prossan hujakoilla pyörii re suhde. ei hajota autoja, vaikka niitä huollakkaan en.
ja sama peli jatkuu kuin avausviestissä, nyt kuitenkin autokanta on päivittynyt että suhteellinen ikä pysyy samassa, mitsujen jälkeen on menossa subaru 95. 2.0bokser, oliskos puolitoista vuotta ja 25 donaa noin ajeltu, sielä 40 prossan hujakoilla pyörii re suhde. ei hajota autoja, vaikka niitä huollakkaan en.
- Voi sitä elettyä elämää- Ja juhlittua yötöntä yötä-