jaasun kaikemailman ongelmien tuottajat

Täällä voit keskustella ja esittää kysymyksiä muistakin merkeistä kuin Mercedes-Benzistä.
Vastaa Viestiin
Avatar
jaasu
Viestit: 949
Liittynyt: 27.3.2011 12:58
Paikkakunta: 86600

Viesti Kirjoittaja jaasu »

Kuva

Mikä tätä autoa vaivaa? Noin 25tkm ku vaihoin ilmansuodattimen ja taas tuon näkönen. Kukaa ei oikee osaa järkevää syytä sanoa..
Nykyinen: W124 e250d
Ex: Audi a6 c5 quatro
EX:Bmw e46 330D ///M-sport
Avatar
jari_w123
Mersutohtori
Viestit: 1919
Liittynyt: 11.2.2006 0:35
Paikkakunta: kokkola

Viesti Kirjoittaja jari_w123 »

Pakosarja halki, nokeaa suodattimen kun on siinä just alapuolella.
W123 300TD farkkupaku
W123 300 turbodiesel sedan
Avatar
jaasu
Viestit: 949
Liittynyt: 27.3.2011 12:58
Paikkakunta: 86600

Viesti Kirjoittaja jaasu »

Ei ainakaan mitään räpätystä tms vuoto ääniä kuulu vaikks kuinka kuuntelee
Nykyinen: W124 e250d
Ex: Audi a6 c5 quatro
EX:Bmw e46 330D ///M-sport
Avatar
Mika.T
Mersutohtori
Viestit: 7184
Liittynyt: 02.10.2005 0:39

Viesti Kirjoittaja Mika.T »

Pakokaasua tuo vetää ilmanotosta sisään.
Avatar
jaasu
Viestit: 949
Liittynyt: 27.3.2011 12:58
Paikkakunta: 86600

Viesti Kirjoittaja jaasu »

Pittää vissii rueta tonkimaan että mikä valskaapi. Auton sisään ei mitään pakokäryä tule eikä paikallaankaa käryä. Ihme vekottimia
Nykyinen: W124 e250d
Ex: Audi a6 c5 quatro
EX:Bmw e46 330D ///M-sport
Avatar
jari_w123
Mersutohtori
Viestit: 1919
Liittynyt: 11.2.2006 0:35
Paikkakunta: kokkola

Viesti Kirjoittaja jari_w123 »

Jos auto on 204hv versio löytyy pakosarjasta todennäköisesti halkeama josta vuotaa pakokaasua. Peilillä katsomalla huomaa, halkeaa useimmiten ekaks läheltä turbon laippaa mutta voi olla myös melkein mistä tahansa muualtakin halki jos rosteri pakosarja.
W123 300TD farkkupaku
W123 300 turbodiesel sedan
Avatar
jaasu
Viestit: 949
Liittynyt: 27.3.2011 12:58
Paikkakunta: 86600

Viesti Kirjoittaja jaasu »

Joo uuempi N kone on. Täytyy tutkia ku auto tulee takasin. On nimittäin uutta ohjelmaa nyt motissa ja tutkitaan miten celtikki pelaa. Nyt pitäs 295hv/572nm olla. Edellinen oli 270 jotain ja 650nyyttonia. Väännöt alemmas sen takia että kytkytin ja massapyörä kestää. Emäntä jo soitteli että ihan eri peli tuli. Illalla näkee ku pääsee kyytiin istumaan.
Nykyinen: W124 e250d
Ex: Audi a6 c5 quatro
EX:Bmw e46 330D ///M-sport
Avatar
jaasu
Viestit: 949
Liittynyt: 27.3.2011 12:58
Paikkakunta: 86600

Viesti Kirjoittaja jaasu »

Jaha egr valskasi vähän ja se korjattiin.ja perkele että liikkuu tuolla uuella ohjelmalla. Kulkee aivan erillailla
Nykyinen: W124 e250d
Ex: Audi a6 c5 quatro
EX:Bmw e46 330D ///M-sport
Avatar
jaasu
Viestit: 949
Liittynyt: 27.3.2011 12:58
Paikkakunta: 86600

Viesti Kirjoittaja jaasu »

Kuva

Tuli vähän puunailtua yks kaunis päivä.
Nykyinen: W124 e250d
Ex: Audi a6 c5 quatro
EX:Bmw e46 330D ///M-sport
Avatar
jaasu
Viestit: 949
Liittynyt: 27.3.2011 12:58
Paikkakunta: 86600

Viesti Kirjoittaja jaasu »

Eikai tämä auto kuole. Ikinä ole näin varmaa peliä ollut. Seuraavaksi öölit ja suodatin vaihtoon ja taas menään. Toki avoautoa tekisi mieli :?
Nykyinen: W124 e250d
Ex: Audi a6 c5 quatro
EX:Bmw e46 330D ///M-sport
Avatar
jaasu
Viestit: 949
Liittynyt: 27.3.2011 12:58
Paikkakunta: 86600

Viesti Kirjoittaja jaasu »

Katsastuspäätös:hylätty. Käsijarrusta jäi kii
Nykyinen: W124 e250d
Ex: Audi a6 c5 quatro
EX:Bmw e46 330D ///M-sport
Avatar
jaasu
Viestit: 949
Liittynyt: 27.3.2011 12:58
Paikkakunta: 86600

Viesti Kirjoittaja jaasu »

Ei tälle rintamaa kummosia. N,340tkm taulussa. Takajarrupalat sai vaihella ku satula jumi. Seki normaali herkistelyllä rupes pelaan. Harrastin tuninkiaki ja laiton alle pyöriin 19" m3 replica vanteet.
Nykyinen: W124 e250d
Ex: Audi a6 c5 quatro
EX:Bmw e46 330D ///M-sport
Avatar
jaasu
Viestit: 949
Liittynyt: 27.3.2011 12:58
Paikkakunta: 86600

Viesti Kirjoittaja jaasu »

Eka isompi vika. Ahtopaineet katosi ja vikatila päälle. Ahtopaine anturi vissii meni,tai kiinan lukia nii väittää. Muuten nou proplemos.

Nyt metillä menny aika nii hyvin ettei ite oo ihmeitä autolle joutanu tehä. [/img]
Nykyinen: W124 e250d
Ex: Audi a6 c5 quatro
EX:Bmw e46 330D ///M-sport
Avatar
jaasu
Viestit: 949
Liittynyt: 27.3.2011 12:58
Paikkakunta: 86600

Viesti Kirjoittaja jaasu »

Kuva
Nykyinen: W124 e250d
Ex: Audi a6 c5 quatro
EX:Bmw e46 330D ///M-sport
Täällä taas
Viestit: 19
Liittynyt: 28.8.2017 18:10
Paikkakunta: oulu

Viesti Kirjoittaja Täällä taas »

Tämä bemarin on minun vanha. Minä tuotatin saksasta v.2011 ja tehnyt kaikki viritykset.
Möin pois 2015 kesällä.
Suomeen tullessa oli aj.181tkm ja myydessä 276tkm.

Viimeinenteho lukema oli 291hp/732nm takarenkailta ja näillä tehoilla ajoin 68tkm ilman kytkimen kesto murheita.
Avatar
jaasu
Viestit: 949
Liittynyt: 27.3.2011 12:58
Paikkakunta: 86600

Viesti Kirjoittaja jaasu »

Nakkaappa lisä infoa vaikka yv.llä. nyt on kytkin murheet alkanu. Ykkösen ja 2 suttaa märällä liianki hyvin läpi ja 3 vaihteella kytkin. Tosin ei aina sillonkaan.

Edit.nappasin sinulle
Nykyinen: W124 e250d
Ex: Audi a6 c5 quatro
EX:Bmw e46 330D ///M-sport
Avatar
jaasu
Viestit: 949
Liittynyt: 27.3.2011 12:58
Paikkakunta: 86600

Viesti Kirjoittaja jaasu »

353tkm mittarissa. Mikäpäs tällä ajellessa. Alatukivarret pitäs tälläviikolla kolahtaa postiin. Ne vaihtelis ja kiris käsijarrun ja kokeilis leimata. Takaluukku tarvis maalaria. Alkaa ruostumaan ja minä en tykkää siitä.
Nykyinen: W124 e250d
Ex: Audi a6 c5 quatro
EX:Bmw e46 330D ///M-sport
Avatar
jaasu
Viestit: 949
Liittynyt: 27.3.2011 12:58
Paikkakunta: 86600

Viesti Kirjoittaja jaasu »

Bemari nyt seisonnassa ku kytkin lipsuu jo liiaksi. Alatukivarret on vaihettu ja seuraavaksi kytkin ja taas kerran paisuntasäiliö. Nyt ajossa s202 200cdi. Kertokkaapa miksi epc valo loimottaa taulussa? Mitään oireita ei ole ja pelaa nii ku tämmösen kuuluu.
Nykyinen: W124 e250d
Ex: Audi a6 c5 quatro
EX:Bmw e46 330D ///M-sport
Täällä taas
Viestit: 19
Liittynyt: 28.8.2017 18:10
Paikkakunta: oulu

Viesti Kirjoittaja Täällä taas »

Tönäset sinne bemarin lootaan sen sintterin niin rupeaa pitämään. Tosin minulla ei ole tietoa, et saako jousitettuna sitä viellä tänäänkään päivänä N koneiseen...
Avatar
jaasu
Viestit: 949
Liittynyt: 27.3.2011 12:58
Paikkakunta: 86600

Viesti Kirjoittaja jaasu »

Sintterin minä meinasin laittaa. Halvin ja pitävin vaihtoehto
Nykyinen: W124 e250d
Ex: Audi a6 c5 quatro
EX:Bmw e46 330D ///M-sport
Avatar
jaasu
Viestit: 949
Liittynyt: 27.3.2011 12:58
Paikkakunta: 86600

Viesti Kirjoittaja jaasu »

Pemari kerää kilsoja vielä. Kytkytin pitää näin talvikelillä ihan riittävästi. Ostaa täräytin tuossa w202 1.8 mersun lootavikasena velipojalta. Täytyy se laittaa kuntoon ja pemari pajalle takasi. Ois muute farkku 202 osina kaupan..
Nykyinen: W124 e250d
Ex: Audi a6 c5 quatro
EX:Bmw e46 330D ///M-sport
Avatar
jaasu
Viestit: 949
Liittynyt: 27.3.2011 12:58
Paikkakunta: 86600

Viesti Kirjoittaja jaasu »

Perkuta. Piti lyyä apuvirralla tulille tänään. Ei vissii auta ku ottaa ittiää niskasta kii ja kävellä akku kaupoille
Nykyinen: W124 e250d
Ex: Audi a6 c5 quatro
EX:Bmw e46 330D ///M-sport
Avatar
jaasu
Viestit: 949
Liittynyt: 27.3.2011 12:58
Paikkakunta: 86600

Viesti Kirjoittaja jaasu »

Mulle sais tarjota mersuun manuaali loovaa. 1.8 w202. Halpa ja pohjoospohjanmaalta.
Nykyinen: W124 e250d
Ex: Audi a6 c5 quatro
EX:Bmw e46 330D ///M-sport
Avatar
jaasu
Viestit: 949
Liittynyt: 27.3.2011 12:58
Paikkakunta: 86600

Viesti Kirjoittaja jaasu »

Mersuha kulkee ja eilen kävin leimaamassa. Ois kaupan nettiauton puolella.vähäsen reilusti laitoin hintaa vaa eise hullu oo joka pyytää. Pitäs syksylle maasturi ettiä nii pääsee metillä kulkemaan
Nykyinen: W124 e250d
Ex: Audi a6 c5 quatro
EX:Bmw e46 330D ///M-sport
Täällä taas
Viestit: 19
Liittynyt: 28.8.2017 18:10
Paikkakunta: oulu

Viesti Kirjoittaja Täällä taas »

Joko bemmi liikkuu, uuden kytkimen voimin ?
Avatar
jaasu
Viestit: 949
Liittynyt: 27.3.2011 12:58
Paikkakunta: 86600

Viesti Kirjoittaja jaasu »

Ei oo aikaa ollu maata auton alla. Olise tossa kesäkuun helteillä paripäivää ajossa. Jos sitä kuitenki tälle syksyä vielä sais könytyä ittensä auton alle. Pahimmoilee nuo metästykset alkaa nii seki vie aikaa.
Nykyinen: W124 e250d
Ex: Audi a6 c5 quatro
EX:Bmw e46 330D ///M-sport
Avatar
jaasu
Viestit: 949
Liittynyt: 27.3.2011 12:58
Paikkakunta: 86600

Viesti Kirjoittaja jaasu »

Ainii mersua ei oo ollu pitkää aikaan. Pemari hallilla ja ajossa 2kpl e8 corollaa. 86vuotisia. Toinen 1.6bensa ja toinen 1.8 tiiseli
Nykyinen: W124 e250d
Ex: Audi a6 c5 quatro
EX:Bmw e46 330D ///M-sport
Avatar
jaasu
Viestit: 949
Liittynyt: 27.3.2011 12:58
Paikkakunta: 86600

Viesti Kirjoittaja jaasu »

Bemari seiso aikalailla 1.5 vuotta. Nyt meni hermot bensa korollaan ja sen kylmyyteen nii kävin sitte laittaa bemariin käsijarrun ja ajoin konttorille. Leimaha sieltä tuli.
Nykyinen: W124 e250d
Ex: Audi a6 c5 quatro
EX:Bmw e46 330D ///M-sport
Avatar
jaasu
Viestit: 949
Liittynyt: 27.3.2011 12:58
Paikkakunta: 86600

Viesti Kirjoittaja jaasu »

Välillä foto että auto on hengissä,ja kyllä,takasivuikkunan alle joku on lommon teheny :evil:

Kuva

Ja tarkenee sisällä vaikkei ulkona

Kuva
Nykyinen: W124 e250d
Ex: Audi a6 c5 quatro
EX:Bmw e46 330D ///M-sport
Avatar
jaasu
Viestit: 949
Liittynyt: 27.3.2011 12:58
Paikkakunta: 86600

Viesti Kirjoittaja jaasu »

Kytkin vaihdettu. Nyt tietää minkä takia on selkänojat.
Nykyinen: W124 e250d
Ex: Audi a6 c5 quatro
EX:Bmw e46 330D ///M-sport
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Keskustelua muista merkeistä”