Eukon kiroolua--> s203 2.7cdi=terhon kiroolua.apuva!
Mulla ainaki kippaa silleen ku ottaa ensin sen vänkärin puolen yksittäisen penkin alas ja sit tulee se toinen puoli koko verhohässäkän kaa alas...
Mercedes Benz S203 C 180K -05 Avantgarde Sport "OMG-BLÄCK-EDITSÖÖN"
® Mesen 199-klubi
EX-mersut:
Mercedes Benz W201 190E 2,0i -89
Mercedes Benz W201 190E 2,0i -91
® Mesen 199-klubi
EX-mersut:
Mercedes Benz W201 190E 2,0i -89
Mercedes Benz W201 190E 2,0i -91
No en oo vielä huomannu tuota testiä Muutakun tietenkin sillon ku kaupanpihassa ollessa,eli aikasemmin,sillon en tosiaan saanut sitä kumoon,no kai se ny sitte kippaa kun ohjeetkin
No ohjaustehostimeen "väliaikainen" viritys:
Suodatin tottakai väärimpäin Ja huomenissa hakemaan uusi suodatin jossa suorat lähdöt että ois ehkä parempi asennella ja suuremmilla letkulähdöillä,en tiedä uskaltaako tuonne laittaa paperisuodatinta ollenkaan Täytyy koittaa saada tuohon semmosen suodattimen jossa olisi hiukan jarruja ettei letkut pääse irtoamaan vahingossakaan, tuollanen kun löytyi hyllystä valmiiksi
Lähempää kun katsoo niin suodatin oli jo minuutin käymisen jälkeen melko metallinen kuvissahan ei näy kun murto-osa
Tämä siis sentähäre kun ylipaineventtiilin väliin jäi sillontällöin roska ja tehostin herkesi toimimasta lähes jatkuvasti. Järjestelmää tuli huuhdeltua ja puhalleltua mutta mikään ei auttanut ja ei malttanut laittaa koko järjestelmää uusiksi Tiedä sitten että hammastankoko siellä on menossa,niitähän nämä on syöpötelleet
No ohjaustehostimeen "väliaikainen" viritys:
Suodatin tottakai väärimpäin Ja huomenissa hakemaan uusi suodatin jossa suorat lähdöt että ois ehkä parempi asennella ja suuremmilla letkulähdöillä,en tiedä uskaltaako tuonne laittaa paperisuodatinta ollenkaan Täytyy koittaa saada tuohon semmosen suodattimen jossa olisi hiukan jarruja ettei letkut pääse irtoamaan vahingossakaan, tuollanen kun löytyi hyllystä valmiiksi
Lähempää kun katsoo niin suodatin oli jo minuutin käymisen jälkeen melko metallinen kuvissahan ei näy kun murto-osa
Tämä siis sentähäre kun ylipaineventtiilin väliin jäi sillontällöin roska ja tehostin herkesi toimimasta lähes jatkuvasti. Järjestelmää tuli huuhdeltua ja puhalleltua mutta mikään ei auttanut ja ei malttanut laittaa koko järjestelmää uusiksi Tiedä sitten että hammastankoko siellä on menossa,niitähän nämä on syöpötelleet
Aavistuksen enempi jäsenien ja ihmisten asialla
-Suomen mercedes autoilijat ry-
[miitit]001111111111011111111011111[/miitit]
-Suomen mercedes autoilijat ry-
[miitit]001111111111011111111011111[/miitit]
Tuli vaihdettua toisenki puolen narinahela Aivan yhtä paska ajaa kuin tähänkin saakka ja semmoinenkin päätös tuli tehtyä että ruuvailut saa olla hetken joittenki toisten heiniä. Aharisti ja puristi eikä tullu ku hiki Jos ny jotaki hyvää niin taas alkoi aski pelaamaan ja vikatilat loisti poissa olollaan. Sama homma oli toisenpuolen narinanivelen kanssa ihime sähkövatkain Tiedä sitte johtuuko tuo huono ajettavuus vaikka viallisesta kattoluukun katkasijasta
Aavistuksen enempi jäsenien ja ihmisten asialla
-Suomen mercedes autoilijat ry-
[miitit]001111111111011111111011111[/miitit]
-Suomen mercedes autoilijat ry-
[miitit]001111111111011111111011111[/miitit]
- CDI203
- Mesen Bill Gibbons
- Viestit: 4289
- Liittynyt: 04.6.2008 19:51
- Paikkakunta: Tarpeen mukaan(enimmän osan aikaa etelä suomessa) kuusen alla N60° E24°
Jos laatiko korjaantuu narinan vaihdolla niin kannataa tarkistellaTerho P kirjoitti:Tuli vaihdettua toisenki puolen narinahela Aivan yhtä paska ajaa kuin tähänkin saakka ja semmoinenkin päätös tuli tehtyä että ruuvailut saa olla hetken joittenki toisten heiniä. Aharisti ja puristi eikä tullu ku hiki Jos ny jotaki hyvää niin taas alkoi aski pelaamaan ja vikatilat loisti poissa olollaan. Sama homma oli toisenpuolen narinanivelen kanssa ihime sähkövatkain Tiedä sitte johtuuko tuo huono ajettavuus vaikka viallisesta kattoluukun katkasijasta
laakerit ja abs anturien johdot
Yhteydet YV:lä
Ja +3581810EBB4
EI TEKSTIVIESTEJÄ
SeuraavaKoodailu, Vianhaku, Ohjelmointi kierros
Joskus. enimäkseen Eläkeellä
Ja +3581810EBB4
EI TEKSTIVIESTEJÄ
SeuraavaKoodailu, Vianhaku, Ohjelmointi kierros
Joskus. enimäkseen Eläkeellä
molemmat on kunnossa mä väittäisin. Tuo oli jo siis toinen kerta kun narinan vaihto auttoi askin "kuntoon" Ensi vaihdoin toisenpuolen joka piti jo ääntä Yllättäen aski alkoi toimimaan. Vika tuli puolenvuoden päästä takaisin, eli 2x onnistuttu saamaan vikatilaan jotenka vaihdoin toisenkinpuolen ja eilen en saanut sitä vikatilaan "millään", oisinko noin 4 lähtöä koittanut eri tilanteista No absin piuhoja en oo kyl oikein tarkoin katellut mutta laakereista ei välyksiä löydyCDI203 kirjoitti:Jos laatiko korjaantuu narinan vaihdolla niin kannataa tarkistellaTerho P kirjoitti:Tuli vaihdettua toisenki puolen narinahela Aivan yhtä paska ajaa kuin tähänkin saakka ja semmoinenkin päätös tuli tehtyä että ruuvailut saa olla hetken joittenki toisten heiniä. Aharisti ja puristi eikä tullu ku hiki Jos ny jotaki hyvää niin taas alkoi aski pelaamaan ja vikatilat loisti poissa olollaan. Sama homma oli toisenpuolen narinanivelen kanssa ihime sähkövatkain Tiedä sitte johtuuko tuo huono ajettavuus vaikka viallisesta kattoluukun katkasijasta
laakerit ja abs anturien johdot
Aavistuksen enempi jäsenien ja ihmisten asialla
-Suomen mercedes autoilijat ry-
[miitit]001111111111011111111011111[/miitit]
-Suomen mercedes autoilijat ry-
[miitit]001111111111011111111011111[/miitit]
Tullu nyt tälläkin autolla itekkin ajeltua ja kuoviteltua senverran reilusti että se vika taitaakin piillä rengastuksessa edessä 205/50/17 ja takana 225/45/17CDI203 kirjoitti: Jos laatiko korjaantuu narinan vaihdolla niin kannataa tarkistella
laakerit ja abs anturien johdot
Auto on ihan mukava ollu ajeltava,en mä ny enää jaksa kauheesti ihmetellä että miks tuo eukko vieläkin tuossa markilla pyörii, olen sille kyllä vihjaillut että ostan sille scanian seuraavaksi niin saa kuskata sitä hietaansa minne lystää. Kummisaappahat pitääs olla jalaas ku tuolla ajelee,senverta on sepeliä välillä lattialla
Takapenkitkin alkoi lopulta kippaamaan kun siihen taas otti laatikon kaljaa viereen ja alkoit tuumaamaan foorumin ohjeiden kera. Ei muten kunnolla ehtiny laatikollista kofeiinia juomaan kun mukulan jakkaran repii rautakangen kanssa irti ja löytää oikeet nappiskuukkelit joita näppäillä ja nykii penkit kumoon
Vaihdoin muuten sen narinanivelenkin, varasin muuten sen jälkeen ajan AA-ker... eikun niin siis tuonne paikalliselle sepälle että se saa vaihtaa sen ihan itte toisenkin kerran Ähäkutti,kunnon kettuilua sillekkin. Taas vedin pidemmän korren Saa sitten samalla konttia tuolta KAIKKI ruostereij... siis väljät samalla esille niin josko tuonkin auton sais meneen niin hienosti suoraan että lohkeis muutakin kuin avaria
Aavistuksen enempi jäsenien ja ihmisten asialla
-Suomen mercedes autoilijat ry-
[miitit]001111111111011111111011111[/miitit]
-Suomen mercedes autoilijat ry-
[miitit]001111111111011111111011111[/miitit]
alle 1% on heittoa tuossa rengastuksessa eli takarenkaissa on hitusen pienempi kehän mitta ja kuluneemmat. Talvirenkailla en ole vikatilaa saanut aikaseksi Ainakaan vieläTullu nyt tälläkin autolla itekkin ajeltua ja kuoviteltua senverran reilusti että se vika taitaakin piillä rengastuksessa Embarassed edessä 205/50/17 ja takana 225/45/17
Hehkukin tuli vaihdettua heti pian kun se pimeni. OLI MUUTEN HELEPPO HOMMA kun heti tekee Ei ollut karstaa ollenkaan välissä ja lähti ihan "vahingos" irti
Aavistuksen enempi jäsenien ja ihmisten asialla
-Suomen mercedes autoilijat ry-
[miitit]001111111111011111111011111[/miitit]
-Suomen mercedes autoilijat ry-
[miitit]001111111111011111111011111[/miitit]
Koskisella laittoivat uusia tukivarsia eteen 3kpl Nyt tuolla uskaltaa ajella yhdellä kädellä vaikka olisi hiukan varjoisiakin paikkoja Maalit on tilattuna ja odottaa enää tekijäänsä Josko tästäkin vielä priima saataisiin
Nyt kun tuo alkaa olemaan kunnossa niin tottakai tekisi mieli pikkusen tuollasta 204 koppasta,lämpeevätkin muka nopeempaa Laittelin muuten letkutermarinkin tuonne vielä lisäksi vesitila alkaa olemaan pienentynyt ja letkuissa liikkuu enää termareita
Nyt kun tuo alkaa olemaan kunnossa niin tottakai tekisi mieli pikkusen tuollasta 204 koppasta,lämpeevätkin muka nopeempaa Laittelin muuten letkutermarinkin tuonne vielä lisäksi vesitila alkaa olemaan pienentynyt ja letkuissa liikkuu enää termareita
Aavistuksen enempi jäsenien ja ihmisten asialla
-Suomen mercedes autoilijat ry-
[miitit]001111111111011111111011111[/miitit]
-Suomen mercedes autoilijat ry-
[miitit]001111111111011111111011111[/miitit]
No ny se käsköö mut taas koskiselle Eli akun/laturin valoa esittelee ja kuulemma kesken ajoakin himmenti valoja starin nokkaan ja liki 15V ympyröissä tuo latasi ja sammuksis hiukan heikompaa jännitteet käväs jopa alle 12V tms kun tarttaili.
Voiskohan tuo johtua siitä kun ripottelin jäähd nesteitä tuossa termarin vaihdossa abaut 150km sitte
seuraillaan tilannetta,liekkö sitte akku kauppaan vaiko peräti laturin remppaa
prkle.. lunastan tuon hyvin pian omaksi ja sitte ruuvataan niin että tuntuu ja kattotaan antaako rauta periksi ennemmin kun minä
Voiskohan tuo johtua siitä kun ripottelin jäähd nesteitä tuossa termarin vaihdossa abaut 150km sitte
seuraillaan tilannetta,liekkö sitte akku kauppaan vaiko peräti laturin remppaa
prkle.. lunastan tuon hyvin pian omaksi ja sitte ruuvataan niin että tuntuu ja kattotaan antaako rauta periksi ennemmin kun minä
Aavistuksen enempi jäsenien ja ihmisten asialla
-Suomen mercedes autoilijat ry-
[miitit]001111111111011111111011111[/miitit]
-Suomen mercedes autoilijat ry-
[miitit]001111111111011111111011111[/miitit]
Vähäsen kuulostas laturin vaivoilta, mutta kannattaa toki varmistaa akun kunto ennen tuhannen euron laturin vaihtoa
No ei vaiskaan, ei se niin kallis ole.
Nesteiden levittely tuskin on mitään aiheuttanut. Miten lie sitten jos vapaakytkin lipsahtelisi laturissa, mutta se ei taida kauaa oikkuilla ennen lopullista antautumista
Akkutesterillä selviää akun kunto. Se että jännite on startatessa alle 12 on normaalia. Jos käy ysillä alkavassa lukemassa niin sitten ...
No ei vaiskaan, ei se niin kallis ole.
Nesteiden levittely tuskin on mitään aiheuttanut. Miten lie sitten jos vapaakytkin lipsahtelisi laturissa, mutta se ei taida kauaa oikkuilla ennen lopullista antautumista
Akkutesterillä selviää akun kunto. Se että jännite on startatessa alle 12 on normaalia. Jos käy ysillä alkavassa lukemassa niin sitten ...
Akku testeri antoi 83% akun kunnon elikkäs myyjä meinootteli että akku on hyvä,lataileekin ihan hyvin Pitääkö tuo laitella starin nokkaan ja lähteä ajelemaan ja seurailla latausjännitteitä vai mitäs ny??
Starttauksen jälkeen muutaman sekunnin päästä (kun kytkee sähköt päälle) niin herjavalo syttyy saattaa syttyä sitten myöhemmin ajossakin
300tkm alkaa lähestymään kilsoja että eikai tuo laturinkaan poismeno ihan tolkutonta olisi saakos tuonne hiilipakkaa/säädintä vai pitääkö sitä tosiaan alkaa etsimään tonnin laturia vai veiskö sen korjattavaksi kuin ennenvanhaa
Starttauksen jälkeen muutaman sekunnin päästä (kun kytkee sähköt päälle) niin herjavalo syttyy saattaa syttyä sitten myöhemmin ajossakin
300tkm alkaa lähestymään kilsoja että eikai tuo laturinkaan poismeno ihan tolkutonta olisi saakos tuonne hiilipakkaa/säädintä vai pitääkö sitä tosiaan alkaa etsimään tonnin laturia vai veiskö sen korjattavaksi kuin ennenvanhaa
Aavistuksen enempi jäsenien ja ihmisten asialla
-Suomen mercedes autoilijat ry-
[miitit]001111111111011111111011111[/miitit]
-Suomen mercedes autoilijat ry-
[miitit]001111111111011111111011111[/miitit]
Pidin tunnin verran autosta ovia auki ja virtoja päällä tallissa niin akku oli jo kuollut Akku kauppaan menoa siis190dee kirjoitti:ookko koittanu pitää sitä akkua yön kunnon laturilla lataukses?
2-hehkun katkoin siinä samalla kun kylmästä koneesta pitikin yrittää Kuningas ideana aattelin sitten katkoa loputkin vanhat hehkut kun kerta aloitettiin Nelosen hehku irtosi ihan kivutta, 1-hehku aukesi mutta jäi reikäänsä,ruuvasin takaisin ja aattelin että lämpösenä paremmin ja uudelleen
Käpärin vaijeri pitäs uusia,kiertovesipumppu antoi vikaherjan ja oli muutenkin silmuplöö
Lisälämmitin oli taasen jättänyt vikakoodin ja eikä myöskään aiheuttanut minkäänlaisia efektiä moottorin käyntiin kun starilla näpyttelin päälle ja pois Josko sinne tuollasen käytetyn laittaisi niin kai se sitten vähä nopeempaa lämpeis??
Mitähän eroa näillä on? muuta kuin numerot kyljessä? eli käyköhän ristiin?
Tämän se pyytää sinne: A0001591904
Mitähän eroa on osalla numero: A0001591604
?? Tuon kun vaihtaa niin se on nesteet niskassa ja 3h kiroilua auton alla?? mm startti pois??
Aavistuksen enempi jäsenien ja ihmisten asialla
-Suomen mercedes autoilijat ry-
[miitit]001111111111011111111011111[/miitit]
-Suomen mercedes autoilijat ry-
[miitit]001111111111011111111011111[/miitit]
Doodi. Tein itse ja säästin Kiertovesipumppuun uudet hiilet varastin hongkongin rälläkän mukana tulleista hiilistä viilailemalla yms,liekö sitten kauan kestää 190dee kairaili katkenneen hehkun,oli lujas,tais kolmannella kairaamalla vasta irrota kun kaksi edellistä katkesi Kyllähän me puolentunnin jutussa 2 tuntia saatiin meneen Lisälämmitin ei anna koodeja ainakaan lämpösessä pajassa pikatestillä. Mut kyl se varmaanki entinen on
1-hehku joka oli juntturassa kylmässä koneessa,irtosi nyt lämpöisenä ihan kivuttomasti.
1-hehku joka oli juntturassa kylmässä koneessa,irtosi nyt lämpöisenä ihan kivuttomasti.
Aavistuksen enempi jäsenien ja ihmisten asialla
-Suomen mercedes autoilijat ry-
[miitit]001111111111011111111011111[/miitit]
-Suomen mercedes autoilijat ry-
[miitit]001111111111011111111011111[/miitit]
- Easy Rider
- hupimestari
- Viestit: 8062
- Liittynyt: 05.7.2007 19:15
- Paikkakunta: Kökkelin kinkamalla
Mikäs tuo ameriikan vauhtiputka ny oikeen olikaa oikeelta nimeltään??
Sitte mä tuossa näin näyn viime yönä että eräänsortin narina kuuluisikin ratin takaa. Sinne siis on päästävä Mutta mites nuota turvalaitteita tässä oikein käsitellän jos akunkenkää ei saa riipaista irti ja bägin taakse olisi asiaa laitanko jesseteipillä pägin tiukasti pakettiin vai pitelenkö rintakehää vasten tiukasti pägiä purettaessa (EI ÄLKÄÄ MUUT KOKEILKO TÄLLAISIA TEMPAUKSIA MISSÄÄN TAPAUKSESSA,SEURATKAA VAIN AMMATTILAISTEN OHJEITA )
Sitte mä tuossa näin näyn viime yönä että eräänsortin narina kuuluisikin ratin takaa. Sinne siis on päästävä Mutta mites nuota turvalaitteita tässä oikein käsitellän jos akunkenkää ei saa riipaista irti ja bägin taakse olisi asiaa laitanko jesseteipillä pägin tiukasti pakettiin vai pitelenkö rintakehää vasten tiukasti pägiä purettaessa (EI ÄLKÄÄ MUUT KOKEILKO TÄLLAISIA TEMPAUKSIA MISSÄÄN TAPAUKSESSA,SEURATKAA VAIN AMMATTILAISTEN OHJEITA )
Aavistuksen enempi jäsenien ja ihmisten asialla
-Suomen mercedes autoilijat ry-
[miitit]001111111111011111111011111[/miitit]
-Suomen mercedes autoilijat ry-
[miitit]001111111111011111111011111[/miitit]
Kauan sitä taas mentiinkin Tää CDI alkaa oikeesti vaatimaan enempi huomiota kun st-mese
Tänään soitti eukko töihin että auto ei liiku pakilla boottaa se,windows 95 sielä jumii Taas mentiin.. tätä samaa pelleilyä sitten onkin jatkunu loppupäivän,ei tietenkään omalle kohdalle osunut kun kävin kans vähä harrastelemassa Askin vaseliinit on vaihdeltu huuhtelemalla noin 40tkm sitten kera kybin,johdinlevyn yms yms... silloin jo putsailin apparin jalkatilaan menevät rasvat jotka eivät olleet vielä perille saakka päässeet
Josko huomenna testilenkki lämpöseksi,rasvan pinnan tarkistus, starilla vikakoodit ulos Tämä muuten alkaa pikkuhiljaa oikeesti koittamaan hermoja jos vika on muualla kuin rasvan vähyydessä,ja minne prkle ne rasvat sieltä muka olis lähtenyt Askihan lopetti keljuilun kun laittoi samankokoset renkaat ympäriinsä,eli talvikumekset...veikkauksia, tahtoo unettoman yön ja joulunpyhille askinruuvausta kun eukon pitäskin alkaa pian töissäkin kulkemaan (maha vapaalla ollu)
Tänään soitti eukko töihin että auto ei liiku pakilla boottaa se,windows 95 sielä jumii Taas mentiin.. tätä samaa pelleilyä sitten onkin jatkunu loppupäivän,ei tietenkään omalle kohdalle osunut kun kävin kans vähä harrastelemassa Askin vaseliinit on vaihdeltu huuhtelemalla noin 40tkm sitten kera kybin,johdinlevyn yms yms... silloin jo putsailin apparin jalkatilaan menevät rasvat jotka eivät olleet vielä perille saakka päässeet
Josko huomenna testilenkki lämpöseksi,rasvan pinnan tarkistus, starilla vikakoodit ulos Tämä muuten alkaa pikkuhiljaa oikeesti koittamaan hermoja jos vika on muualla kuin rasvan vähyydessä,ja minne prkle ne rasvat sieltä muka olis lähtenyt Askihan lopetti keljuilun kun laittoi samankokoset renkaat ympäriinsä,eli talvikumekset...veikkauksia, tahtoo unettoman yön ja joulunpyhille askinruuvausta kun eukon pitäskin alkaa pian töissäkin kulkemaan (maha vapaalla ollu)
Aavistuksen enempi jäsenien ja ihmisten asialla
-Suomen mercedes autoilijat ry-
[miitit]001111111111011111111011111[/miitit]
-Suomen mercedes autoilijat ry-
[miitit]001111111111011111111011111[/miitit]
Voi Juma***** *ri kertoo että vaihdevalitsin olisi silimuplöö ja näkemiin
MItäs ny??Tuo tietenkin jättää joku kova pakkaspäivä helmikuulla emännän työmaan pihaan tms että pääsee hinauskeikankin maksamaan yms ellei asialle tee heti jotakin. Onko se ainut vaihtoehto että sinne hommaa käytetyn vivuston vai vai??
MItäs ny??Tuo tietenkin jättää joku kova pakkaspäivä helmikuulla emännän työmaan pihaan tms että pääsee hinauskeikankin maksamaan yms ellei asialle tee heti jotakin. Onko se ainut vaihtoehto että sinne hommaa käytetyn vivuston vai vai??
Aavistuksen enempi jäsenien ja ihmisten asialla
-Suomen mercedes autoilijat ry-
[miitit]001111111111011111111011111[/miitit]
-Suomen mercedes autoilijat ry-
[miitit]001111111111011111111011111[/miitit]
- CDI203
- Mesen Bill Gibbons
- Viestit: 4289
- Liittynyt: 04.6.2008 19:51
- Paikkakunta: Tarpeen mukaan(enimmän osan aikaa etelä suomessa) kuusen alla N60° E24°
On siihen pari muutakin vaihto ehtojakuin käytetty osaTerho P kirjoitti:Voi Juma***** *ri kertoo että vaihdevalitsin olisi silimuplöö ja näkemiin
MItäs ny??Tuo tietenkin jättää joku kova pakkaspäivä helmikuulla emännän työmaan pihaan tms että pääsee hinauskeikankin maksamaan yms ellei asialle tee heti jotakin. Onko se ainut vaihtoehto että sinne hommaa käytetyn vivuston vai vai??
esim uusi osa mikä ei sitten taas hetken päästä hajoa
taisitten kaivelle sieltä pois kaikki colat tuhkat ym töhnät
(mitä ei pitäisi autossa koskaan ollakkan)
Yhteydet YV:lä
Ja +3581810EBB4
EI TEKSTIVIESTEJÄ
SeuraavaKoodailu, Vianhaku, Ohjelmointi kierros
Joskus. enimäkseen Eläkeellä
Ja +3581810EBB4
EI TEKSTIVIESTEJÄ
SeuraavaKoodailu, Vianhaku, Ohjelmointi kierros
Joskus. enimäkseen Eläkeellä
jos se ei vielä ole täysin sökö niin kannattaa avata se välittömästi (heti)Terho P kirjoitti:Voi Juma***** *ri kertoo että vaihdevalitsin olisi silimuplöö ja näkemiin
MItäs ny??Tuo tietenkin jättää joku kova pakkaspäivä helmikuulla emännän työmaan pihaan tms että pääsee hinauskeikankin maksamaan yms ellei asialle tee heti jotakin. Onko se ainut vaihtoehto että sinne hommaa käytetyn vivuston vai vai??
piirikortin päälle kerääntyy roskaa joka kosteuden avustuksella aiheuttaa ongelmia ja lopuksi särkee modulin piirikortin jolloin peli on menetetty lopullisesti
- CDI203
- Mesen Bill Gibbons
- Viestit: 4289
- Liittynyt: 04.6.2008 19:51
- Paikkakunta: Tarpeen mukaan(enimmän osan aikaa etelä suomessa) kuusen alla N60° E24°
Tuoltahan ne usein näytää... siihen sitten vielä loraus kahvia, colaa tmsxr kirjoitti:jos se ei vielä ole täysin sökö niin kannattaa avata se välittömästi (heti)Terho P kirjoitti:Voi Juma***** *ri kertoo että vaihdevalitsin olisi silimuplöö ja näkemiin
MItäs ny??Tuo tietenkin jättää joku kova pakkaspäivä helmikuulla emännän työmaan pihaan tms että pääsee hinauskeikankin maksamaan yms ellei asialle tee heti jotakin. Onko se ainut vaihtoehto että sinne hommaa käytetyn vivuston vai vai??
piirikortin päälle kerääntyy roskaa joka kosteuden avustuksella aiheuttaa ongelmia ja lopuksi särkee modulin piirikortin jolloin peli on menetetty lopullisesti
E: 203 mallisa on hiukan eri tavalla purkautva
Yhteydet YV:lä
Ja +3581810EBB4
EI TEKSTIVIESTEJÄ
SeuraavaKoodailu, Vianhaku, Ohjelmointi kierros
Joskus. enimäkseen Eläkeellä
Ja +3581810EBB4
EI TEKSTIVIESTEJÄ
SeuraavaKoodailu, Vianhaku, Ohjelmointi kierros
Joskus. enimäkseen Eläkeellä
Pitänee ottaa tänään tai huomenissa käsittelyyn k.o osanen. Auto temppusi oikein urakalla kun olis taas pikkusen kiiruskin ollu Lopulta paloi hermot sinämäärin että vivuston kaulus lähti näppärästi irti ja liittimien liikuttelu jo auttoi asiaa Auto ei enää keljuillut tuolta osin,mielestäni akku herjauskin vähentyi huomattavasti
lähtisköhän tuo purkautumaan kabiinista käsin? tottapa tuon voi "pestä" elektro spryllä? voi olla että pysyttelen paineilmassa,paitsi se liitin joka kenkkuili.
Kaffeet ja kolat on vielä toistaiseksi jäänyt kaatamatta tuonne,olen siitä aiheesta maininnut erikseen eukollekkin että sen ei tule sitten jano. Pölyä yms siellä olikin ihan hyvin.
edit: purku ohjeet löytyikin jo viewtopic.php?p=627019#627019
lähtisköhän tuo purkautumaan kabiinista käsin? tottapa tuon voi "pestä" elektro spryllä? voi olla että pysyttelen paineilmassa,paitsi se liitin joka kenkkuili.
Kaffeet ja kolat on vielä toistaiseksi jäänyt kaatamatta tuonne,olen siitä aiheesta maininnut erikseen eukollekkin että sen ei tule sitten jano. Pölyä yms siellä olikin ihan hyvin.
edit: purku ohjeet löytyikin jo viewtopic.php?p=627019#627019
Aavistuksen enempi jäsenien ja ihmisten asialla
-Suomen mercedes autoilijat ry-
[miitit]001111111111011111111011111[/miitit]
-Suomen mercedes autoilijat ry-
[miitit]001111111111011111111011111[/miitit]
Meinas olla kinkkinen purettava mukamas tuo kepin juuri ja sen muovit :shock:keppiyksikköä en saanut kuitenkaan irti,näytti niin puhtaalta tuo kepin juuri että tuli luovutettua suht äkkiä. Pikkusen elektro spraytä pariin liittimeen ja paineilmaa vähän sinne tänne,tuolla oli käyty ennemminkin. Akkuhan siitä oli tyhjänä remontin loputtua
Aavistuksen enempi jäsenien ja ihmisten asialla
-Suomen mercedes autoilijat ry-
[miitit]001111111111011111111011111[/miitit]
-Suomen mercedes autoilijat ry-
[miitit]001111111111011111111011111[/miitit]
Tulipa aukastua ja pienistettyä. Mitään maatamullistavaa ei löytynyt ja erityisen tarkkana sai olla,tai ei sinänsä jos jaksoi tehdä kahteen kertaan kuten minä eli se lukupää/piirilevy tuli ekakerralla vintturaan,sen jälkeen se koko keksintö otettiin pöydälle ja putsailin paperinpalalla ja ruuvarilla sen yhden moskan pois joka oli juurikin lukupään edessä,en tiedä oliko se juuri se haittaava tekijä,tuskin
No nyt se on niputettuna sillätapaa että sillä voi ajaa,en jaksanu vielä muoveja alkaa asentelemaan,irti oton harjotteluun meni melko kauan ja pikkusen tuli muovin sirpalestakin kun keskikonsolia en jaksanut kokonaan irrotella ja opettelua muutenkin,päälle näkyvää vahinkoa ei kuitenkaan tullut
jos tuo nyt vielä kenkkuilee niin onko se sitten ostettava vain uusi/käytetty vai onko siihen jokin kiertotie? piirikortti ammattimiehelle vois olla yksi mutta siihen ei taida olla aikaa Tuon piirikortti ja sisälmys olikin hiukan haasteellisemman näköinen kuin tuo vanhempi malli,tuos on tiptronikki sähköllä yms vaikkei se tiptronikki ny valtaisasti keppiin teekkään lisää
No nyt se on niputettuna sillätapaa että sillä voi ajaa,en jaksanu vielä muoveja alkaa asentelemaan,irti oton harjotteluun meni melko kauan ja pikkusen tuli muovin sirpalestakin kun keskikonsolia en jaksanut kokonaan irrotella ja opettelua muutenkin,päälle näkyvää vahinkoa ei kuitenkaan tullut
jos tuo nyt vielä kenkkuilee niin onko se sitten ostettava vain uusi/käytetty vai onko siihen jokin kiertotie? piirikortti ammattimiehelle vois olla yksi mutta siihen ei taida olla aikaa Tuon piirikortti ja sisälmys olikin hiukan haasteellisemman näköinen kuin tuo vanhempi malli,tuos on tiptronikki sähköllä yms vaikkei se tiptronikki ny valtaisasti keppiin teekkään lisää
Aavistuksen enempi jäsenien ja ihmisten asialla
-Suomen mercedes autoilijat ry-
[miitit]001111111111011111111011111[/miitit]
-Suomen mercedes autoilijat ry-
[miitit]001111111111011111111011111[/miitit]
- CDI203
- Mesen Bill Gibbons
- Viestit: 4289
- Liittynyt: 04.6.2008 19:51
- Paikkakunta: Tarpeen mukaan(enimmän osan aikaa etelä suomessa) kuusen alla N60° E24°
Kuten tuolla aiemin tuli mainitua niin hikan erilainenTerho P kirjoitti:Tuon piirikortti ja sisälmys olikin hiukan haasteellisemman näköinen kuin tuo vanhempi malli,tuos on tiptronikki sähköllä yms vaikkei se tiptronikki ny valtaisasti keppiin teekkään lisää
kuin tuo xr:rän linkaamassa kuvasa oleva "210 mallin"
missä on myös tiptronic
mutta voi se Pas** siinä "lukupäässä" olla hyvinkin syy sille että ei toim
on melko herkkä sille
Yhteydet YV:lä
Ja +3581810EBB4
EI TEKSTIVIESTEJÄ
SeuraavaKoodailu, Vianhaku, Ohjelmointi kierros
Joskus. enimäkseen Eläkeellä
Ja +3581810EBB4
EI TEKSTIVIESTEJÄ
SeuraavaKoodailu, Vianhaku, Ohjelmointi kierros
Joskus. enimäkseen Eläkeellä
Miten mä uskallan putsata sen?CDI203 kirjoitti:
mutta voi se Pas** siinä "lukupäässä" olla hyvinkin syy sille että ei toim
on melko herkkä sille
Toistaiseksi en oo saanu sitä hukkaamaan askia mutta eiköhän se sen tee vielä,itse en usko että olisi tullut kuntoon vielä onkohan nuossa jotakin kylmäjuotoksia ollut=piiri uuniin ajaksi X jolukinkun kanssa mutta ilman paistopussia jne??
Aavistuksen enempi jäsenien ja ihmisten asialla
-Suomen mercedes autoilijat ry-
[miitit]001111111111011111111011111[/miitit]
-Suomen mercedes autoilijat ry-
[miitit]001111111111011111111011111[/miitit]
- CDI203
- Mesen Bill Gibbons
- Viestit: 4289
- Liittynyt: 04.6.2008 19:51
- Paikkakunta: Tarpeen mukaan(enimmän osan aikaa etelä suomessa) kuusen alla N60° E24°
Nappa kuva kohdast mikä pitäis saada puhdistumaan,Terho P kirjoitti:Miten mä uskallan putsata sen?CDI203 kirjoitti:
mutta voi se Pas** siinä "lukupäässä" olla hyvinkin syy sille että ei toim
on melko herkkä sille
Toistaiseksi en oo saanu sitä hukkaamaan askia mutta eiköhän se sen tee vielä,itse en usko että olisi tullut kuntoon vielä onkohan nuossa jotakin kylmäjuotoksia ollut=piiri uuniin ajaksi X jolukinkun kanssa mutta ilman paistopussia jne??
Kinkku
uunituksessa on riskinä( että joku kikarra pksahtaa ja siitä tulevat moskat pilaa kinkun) että saa liika lämpöä ja jos taas ei saa lämpöä niin paljoa että tina sulaa niin turhaa homma,
erilaisista kapistuksista
ohuita puristuvia rakoja/ asennon tunistimien kosketus kärkien välejä putsannut
"uudella" 500€ setillillä sorkimilla sieltä välistä on sopivan jäykkä ei nukka ja hitusen "karhea kun ei ole kulunut" mihin lika tartuu
ultramöly pesuri puhdistaa myös hyvin monen laisia töhniä pois
(jotkut piirit/"kiteet" ei siitä mölystä tykää)
Yhteydet YV:lä
Ja +3581810EBB4
EI TEKSTIVIESTEJÄ
SeuraavaKoodailu, Vianhaku, Ohjelmointi kierros
Joskus. enimäkseen Eläkeellä
Ja +3581810EBB4
EI TEKSTIVIESTEJÄ
SeuraavaKoodailu, Vianhaku, Ohjelmointi kierros
Joskus. enimäkseen Eläkeellä
Laitoin topikin pystyyn josko sais kunnon keskustelut pystyyn
viewtopic.php?t=48873
putsailin piirilevyä ihan vanutupolla ja ehkä paineilmaakin tuli annettua kun muulla en uskaltanut Vikakoodeja en kiiruuksissani sen jälkeen sitten nollaillut,tuntui toimivan hyvin hetken. No nyt nollailin kahden vikatila ja yhden viattoman reisun jälkeen. Nähtäväksi jää että oliko se vain haamuvikaa vielä aamupvällä tuskin. Eiköhän se vika sieltä palaa viimestään sillon kun töissä pitäs alkaa kulkemaan
viewtopic.php?t=48873
putsailin piirilevyä ihan vanutupolla ja ehkä paineilmaakin tuli annettua kun muulla en uskaltanut Vikakoodeja en kiiruuksissani sen jälkeen sitten nollaillut,tuntui toimivan hyvin hetken. No nyt nollailin kahden vikatila ja yhden viattoman reisun jälkeen. Nähtäväksi jää että oliko se vain haamuvikaa vielä aamupvällä tuskin. Eiköhän se vika sieltä palaa viimestään sillon kun töissä pitäs alkaa kulkemaan
Aavistuksen enempi jäsenien ja ihmisten asialla
-Suomen mercedes autoilijat ry-
[miitit]001111111111011111111011111[/miitit]
-Suomen mercedes autoilijat ry-
[miitit]001111111111011111111011111[/miitit]