![Exclamation :!:](./images/smilies/icon_exclaim.gif)
http://www.motor1.com/news/62482/bmws-n ... 561-lb-ft/
Suomentaja oli taas vissiin joku henkilö, joka ei hirveästi tekniikasta ymmärrä?Laaksonen kirjoitti:Fordin vuoro näyttäää osaamistaan:
http://www.ammattiautot.fi/uutiset/uusi ... markkinat/
t."Yksi asiakaspalautteesta havaitsemamme tekijä on kuljettajien yleistynyt tapa ‘valuttaa’ dieselautojaan käyttämällä kytkintä, kun moottori on vapaalla ..."
Manuaalivaihteistoista puheenollen:kardaani kirjoitti:BMW on ollut edelläkävijä myös vahvojen manuaalilaatikkojen saralla dieselkoneiden yhteydessä.
Bmw on ikuinen kakkonenkardaani kirjoitti:Suosituin aloittamistani topiceistani ja on pysynyt koko ajan ajantasalla aktiivisten dieseltekniikan seuraajien toimesta. BMW on edelleen edelläkävijä, vaikka vuosia on kulunut useampia. Samaan yhteyteen voisi vielä lisätä, että BMW on ollut edelläkävijä myös vahvojen manuaalilaatikkojen saralla dieselkoneiden yhteydessä.
Superdieselin loppu lähestyy – neljällä turbolla höystetty BMW:n M50d-kone on liian kallis ja monimutkainen valmistaa: