Eukon kiroolua--> s203 2.7cdi=terhon kiroolua.apuva!
eli aski alahan ja uutta romua sisään tulisko vielä muita vaihtoehtoja? en tiedä alkaanko ite ottamaan askia edes irti,tuskin.Tuskin teen itse edes venttilipöytäremppaakaan tuohon jos semmosta ehdotellaan. Sitä en tiä sit kuka teke ja koska kun "iliman" taas pitääs saada190dee kirjoitti:Saattaas olla että jonku pakan tiiviste valskaa, työkaveri ainakin korjas tuos taannoin yhden väykyn laatikon joka oireili samalla tavalla ja siitä oli yksi tiiviste menny.
joulun hujakoilla vois tämäkin ehtiä hiukan työn alle
Aavistuksen enempi jäsenien ja ihmisten asialla
-Suomen mercedes autoilijat ry-
[miitit]001111111111011111111011111[/miitit]
-Suomen mercedes autoilijat ry-
[miitit]001111111111011111111011111[/miitit]
- CDI203
- Mesen Bill Gibbons
- Viestit: 4289
- Liittynyt: 04.6.2008 19:51
- Paikkakunta: Tarpeen mukaan(enimmän osan aikaa etelä suomessa) kuusen alla N60° E24°
Ne laakerit ja anturit kun tarkistelet niin jos vika ei sieltä löydy niin ventiili koneisto remontia on tiedossa...Terho P kirjoitti:Mitkäs nuo vaihtoehdot on tuolle askin korjaukselle?
luisto liian suuri jne on vikakoodeina. eli menee vikatilaan reilummassa kiihdytyksessä ja joskus jopa hyppy tyhjyyteen kun esim traktorin perässä keikkuu ja tulee äkisti tilanne päälle että aski ei oikein tiedä mitä tekisi niin hyppy tyhjyyteen. eukolla ei ole koskaan vielä mennyt vikatilaan mutta se onkin hiukan rauhallisempi kuski.
Johdinlevy,suodattimet,pistoke ja öljyt on uusittu ja vika jatkuu. apparin jalkatilassa on kuiva boksi joka ei märäksi saakka edes ehtinyt.tahtoo saada kuntoon tämän joskus
seiska sivulta löytyy aiheesta lisää.. nuo takapyörän laakerit ja absit pitää viä muistaa tarkistaa.
vikakoodit olivat silloin joskus pahimmillaan kun aski veti totaali jumiin:
P220A vaiht.pyörintänop.anturi Vertailu ei kunnossa
P2500 vaihteiston välityssuhde epälooginen
Yhteydet YV:lä
Ja +3581810EBB4
EI TEKSTIVIESTEJÄ
SeuraavaKoodailu, Vianhaku, Ohjelmointi kierros
Joskus. enimäkseen Eläkeellä
Ja +3581810EBB4
EI TEKSTIVIESTEJÄ
SeuraavaKoodailu, Vianhaku, Ohjelmointi kierros
Joskus. enimäkseen Eläkeellä
tuo venttiilikoneisto irronee vielä autoon päin?
absi anturien putsaus riittänee ja laakerien välykset todeta vaikka tunkin avulla?
btw: tänään piti jo hiukan yrittämällä yrittää vikatilaan ja menihän se lopulta helpostikkin. kakkosvaihteella EHKÄ se vika on eihän se toki meinaa ees ehtiä herätä tuo ahdin ykkösellä
absi anturien putsaus riittänee ja laakerien välykset todeta vaikka tunkin avulla?
btw: tänään piti jo hiukan yrittämällä yrittää vikatilaan ja menihän se lopulta helpostikkin. kakkosvaihteella EHKÄ se vika on eihän se toki meinaa ees ehtiä herätä tuo ahdin ykkösellä
Aavistuksen enempi jäsenien ja ihmisten asialla
-Suomen mercedes autoilijat ry-
[miitit]001111111111011111111011111[/miitit]
-Suomen mercedes autoilijat ry-
[miitit]001111111111011111111011111[/miitit]
- CDI203
- Mesen Bill Gibbons
- Viestit: 4289
- Liittynyt: 04.6.2008 19:51
- Paikkakunta: Tarpeen mukaan(enimmän osan aikaa etelä suomessa) kuusen alla N60° E24°
Ventiili koneisto lähtee laatikon öljypohjan kautta alas päinTerho P kirjoitti:tuo venttiilikoneisto irronee vielä autoon päin?
absi anturien putsaus riittänee ja laakerien välykset todeta vaikka tunkin avulla?
btw: tänään piti jo hiukan yrittämällä yrittää vikatilaan ja menihän se lopulta helpostikkin. kakkosvaihteella EHKÄ se vika on eihän se toki meinaa ees ehtiä herätä tuo ahdin ykkösellä
Yhteydet YV:lä
Ja +3581810EBB4
EI TEKSTIVIESTEJÄ
SeuraavaKoodailu, Vianhaku, Ohjelmointi kierros
Joskus. enimäkseen Eläkeellä
Ja +3581810EBB4
EI TEKSTIVIESTEJÄ
SeuraavaKoodailu, Vianhaku, Ohjelmointi kierros
Joskus. enimäkseen Eläkeellä
kuskinpuolen narina vaihdettuna ja jousen yläpään kumi vaihtui 3nännisestä 4 nänniseen.
ei menny tuokaan ihan niinku ajatteli tekaisin sit omatekoisen ulosvetimen tuolle ja toiseen päähän löytyi sopivan kokonen laakeri joka vetaa puslan pois, niin sopiva laakeri että se laakeri oli lopulta ainakin tunnin juttu irrottaa ei muuten hievahtanutkaan lekalla paasaamalla tuo narina kun aluksi koitin ilman vedintä
ei menny tuokaan ihan niinku ajatteli tekaisin sit omatekoisen ulosvetimen tuolle ja toiseen päähän löytyi sopivan kokonen laakeri joka vetaa puslan pois, niin sopiva laakeri että se laakeri oli lopulta ainakin tunnin juttu irrottaa ei muuten hievahtanutkaan lekalla paasaamalla tuo narina kun aluksi koitin ilman vedintä
Aavistuksen enempi jäsenien ja ihmisten asialla
-Suomen mercedes autoilijat ry-
[miitit]001111111111011111111011111[/miitit]
-Suomen mercedes autoilijat ry-
[miitit]001111111111011111111011111[/miitit]
Kuuluukoos tämmösessä rieskassa olla jäykempi ohjaus kun -00 vuoden 202 200cdi lelussa? siis huomattavasti jäykempi tämän ohjaus tuossa kylä pyörityksessä tuo vanhempi cee tuntuis olevan mukavee
Aavistuksen enempi jäsenien ja ihmisten asialla
-Suomen mercedes autoilijat ry-
[miitit]001111111111011111111011111[/miitit]
-Suomen mercedes autoilijat ry-
[miitit]001111111111011111111011111[/miitit]
202:ssa taitaa olla simpukka ohjaus, ainakin 202 vs väykkä niin 202 on paljon "kevyempi" ajettava...
www.mbosa.fi
CLK 500 -02 (209.375) harrastekäyttis
C200CDi -04 "fl" (203.207) ex
C200CDi -04 "fl" (203.207)ex
C200CDi -01 (203.004) ex
C200CDi -01 (203.204) ex
CLK 500 -02 (209.375) harrastekäyttis
C200CDi -04 "fl" (203.207) ex
C200CDi -04 "fl" (203.207)ex
C200CDi -01 (203.004) ex
C200CDi -01 (203.204) ex
- CDI203
- Mesen Bill Gibbons
- Viestit: 4289
- Liittynyt: 04.6.2008 19:51
- Paikkakunta: Tarpeen mukaan(enimmän osan aikaa etelä suomessa) kuusen alla N60° E24°
203 on hammas tanko ohjaus, mutta ei se mikään kauhean jäykkäTerho P kirjoitti:Kuuluukoos tämmösessä rieskassa olla jäykempi ohjaus kun -00 vuoden 202 200cdi lelussa? siis huomattavasti jäykempi tämän ohjaus tuossa kylä pyörityksessä tuo vanhempi cee tuntuis olevan mukavee
Ole jos nivelet, iskarien yläpäät, tehostimen pumppu, hamastanko
on kunnossa
Yhteydet YV:lä
Ja +3581810EBB4
EI TEKSTIVIESTEJÄ
SeuraavaKoodailu, Vianhaku, Ohjelmointi kierros
Joskus. enimäkseen Eläkeellä
Ja +3581810EBB4
EI TEKSTIVIESTEJÄ
SeuraavaKoodailu, Vianhaku, Ohjelmointi kierros
Joskus. enimäkseen Eläkeellä
TeroK in meseä kun koitin nii hyvin samaa lajia oli kankeus että lienee sitte ominaisuus Hiukan vain heräsi taas jotkut epäilyt kun tuo vanhempi on niin huomattavasti kevyempi tuossa kyläpyörityksessä. Todettakoon että kuuluu vuosimalliin
Aavistuksen enempi jäsenien ja ihmisten asialla
-Suomen mercedes autoilijat ry-
[miitit]001111111111011111111011111[/miitit]
-Suomen mercedes autoilijat ry-
[miitit]001111111111011111111011111[/miitit]
No nyt se eukko onnistui särkeä tuulilasin noh,ehtoopuolella tuo ikkuna on ollut jo pidemmän aikaa kun keväällä jo korjautin siitä yhden halkeaman ja jälkeen en ollut erityisen tyytyväinen ja hietapuhallettuhan tuo lasi alkaa jo noilla kilsoilla olemaan
215e uusi ikkuna tällätietoa ja asennettuna rontti 300e, nähtäväksi jää vaihdanko ite ja pitääkö tehdä opastava kuvasarja?
Näyttö kertoo että huoltoonkin pitäs mennä,saakos sen jollain kotikonstein nollattua kun tuo b-huolto alkaa olemaan tehty jahka öljyt ja suodattimen vaihtaa koneeseen?
215e uusi ikkuna tällätietoa ja asennettuna rontti 300e, nähtäväksi jää vaihdanko ite ja pitääkö tehdä opastava kuvasarja?
Näyttö kertoo että huoltoonkin pitäs mennä,saakos sen jollain kotikonstein nollattua kun tuo b-huolto alkaa olemaan tehty jahka öljyt ja suodattimen vaihtaa koneeseen?
Aavistuksen enempi jäsenien ja ihmisten asialla
-Suomen mercedes autoilijat ry-
[miitit]001111111111011111111011111[/miitit]
-Suomen mercedes autoilijat ry-
[miitit]001111111111011111111011111[/miitit]
Vihjailekko sää mun akkunan vaihtoa vainähtäväksi jää vaihdanko ite ja pitääkö tehdä opastava kuvasarja?
W903.663 laulupiili
S210.226 digilintta
S203.216 ceemeli
® Mesen linttaklubi - Kun ruoste meidät erottaa
SUOMEN MERCEDES-AUTOILIAT SE REHELLISEMPI YHDISTYS
[miitit]0000000000001011111111111111[/miitit]
S210.226 digilintta
S203.216 ceemeli
® Mesen linttaklubi - Kun ruoste meidät erottaa
SUOMEN MERCEDES-AUTOILIAT SE REHELLISEMPI YHDISTYS
[miitit]0000000000001011111111111111[/miitit]
eääh.. en aatellu sua kun tuon päästin suustanihotari kirjoitti:Vihjailekko sää mun akkunan vaihtoa vainähtäväksi jää vaihdanko ite ja pitääkö tehdä opastava kuvasarja?
Hinta oli julkinen eli lasi 215e ja vaidettuna 330e 2-värinen sadetunnistimella.
http://www.tuulilasipalvelu.fi/index.html
Kysäsen varmaan viä autoartalta varuuksi.
Aavistuksen enempi jäsenien ja ihmisten asialla
-Suomen mercedes autoilijat ry-
[miitit]001111111111011111111011111[/miitit]
-Suomen mercedes autoilijat ry-
[miitit]001111111111011111111011111[/miitit]
Tuota... Voiko olla mahdollistakaan että narinanivelen vaihdolla olis alkanu aski toimimaan 4 tai 5 täyskaasu kiihdytystä eikä puhettakaan vikatilasta keli oli märkä ja "liukas" asvaltti enkä tiedä oikeen olisko tuolla vaikutusta kun tuntuu että mitä enempi painoa kyydissä niin sen herkemmin se oli vikatilassa olishan tuo aivan mahtava juttu jos se nyt olis kunnossa en vain usko vielä itekkäänCDI203 kirjoitti:Ne laakerit ja anturit kun tarkistelet niin jos vika ei sieltä löydy niin ventiili koneisto remontia on tiedossa...Terho P kirjoitti:Mitkäs nuo vaihtoehdot on tuolle askin korjaukselle?
luisto liian suuri jne on vikakoodeina. eli menee vikatilaan reilummassa kiihdytyksessä ja joskus jopa hyppy tyhjyyteen kun esim traktorin perässä keikkuu ja tulee äkisti tilanne päälle että aski ei oikein tiedä mitä tekisi niin hyppy tyhjyyteen. eukolla ei ole koskaan vielä mennyt vikatilaan mutta se onkin hiukan rauhallisempi kuski.
Johdinlevy,suodattimet,pistoke ja öljyt on uusittu ja vika jatkuu. apparin jalkatilassa on kuiva boksi joka ei märäksi saakka edes ehtinyt.tahtoo saada kuntoon tämän joskus
seiska sivulta löytyy aiheesta lisää.. nuo takapyörän laakerit ja absit pitää viä muistaa tarkistaa.
vikakoodit olivat silloin joskus pahimmillaan kun aski veti totaali jumiin:
P220A vaiht.pyörintänop.anturi Vertailu ei kunnossa
P2500 vaihteiston välityssuhde epälooginen
Aavistuksen enempi jäsenien ja ihmisten asialla
-Suomen mercedes autoilijat ry-
[miitit]001111111111011111111011111[/miitit]
-Suomen mercedes autoilijat ry-
[miitit]001111111111011111111011111[/miitit]
Askin vikatilat loistaa edelleen poissaolollaan siitä korjauksesta siis edellisessä postauksessa
huoltonäyttö tuli nollattua tälläsen ohjeen avulla.
[youtube]http://youtube.com/watch?v=JdGUWUTkg4Q[/youtube]
B-huoltoahan tuo esitteli ajankohtaiseksi mutta sehän tuli tehtyä jo viimekesänä,vai oliko jo toissakesä
Eikä selvinnyt soittelematta tästäkään huollosta, piti tapiolle pirauttaa kun ei oikein ollut selevää mulle että mitä tuo huoltonäyttö oli mieltä minun övaihdosta.Teboilin kultaa vain tässäkohti koneeseen kilsojen ollessa 288tkm.
huoltonäyttö tuli nollattua tälläsen ohjeen avulla.
[youtube]http://youtube.com/watch?v=JdGUWUTkg4Q[/youtube]
B-huoltoahan tuo esitteli ajankohtaiseksi mutta sehän tuli tehtyä jo viimekesänä,vai oliko jo toissakesä
Eikä selvinnyt soittelematta tästäkään huollosta, piti tapiolle pirauttaa kun ei oikein ollut selevää mulle että mitä tuo huoltonäyttö oli mieltä minun övaihdosta.Teboilin kultaa vain tässäkohti koneeseen kilsojen ollessa 288tkm.
Aavistuksen enempi jäsenien ja ihmisten asialla
-Suomen mercedes autoilijat ry-
[miitit]001111111111011111111011111[/miitit]
-Suomen mercedes autoilijat ry-
[miitit]001111111111011111111011111[/miitit]
nonni. nyt tästä 203 mesestä porsii ohjaustehostin
mistäs aletaan vikaa ettimään? Säiliössä oli öljyä 20km ajon jälkeen minimin korkeudella 80c kohdalla eli mielestäni pitäs olla riittävästi öljyn ollessa kädenlämpöstä. Remmi on ehjä eikä vingu tms ja paikat näyttävät kuivilta eli vuotojakaan en ole paikallistanut. Kierroksilla pumppu tuntuisi pelaavan jotenkuten mutta parkkipaikka käännökset ei suju oikestaan ollenkaan (on niin kankee). vissiin tuo pumppu on jo aikasemminkin enteillyt kun moitin aikasemmin sitä jo kankeahkoksi mutta laitoin ominaisuuksien piikkiin
nyt auto siirtyy telakalle ja tarvis vähän korjausapuja tai ainakin voorumitukea
edit: Taidampa vaihdella säiliöön uudet öljyt ja pian perään katella uuden suodattimen/säiliön jos pelkillä öljyillä vähänkään paranee
mistäs aletaan vikaa ettimään? Säiliössä oli öljyä 20km ajon jälkeen minimin korkeudella 80c kohdalla eli mielestäni pitäs olla riittävästi öljyn ollessa kädenlämpöstä. Remmi on ehjä eikä vingu tms ja paikat näyttävät kuivilta eli vuotojakaan en ole paikallistanut. Kierroksilla pumppu tuntuisi pelaavan jotenkuten mutta parkkipaikka käännökset ei suju oikestaan ollenkaan (on niin kankee). vissiin tuo pumppu on jo aikasemminkin enteillyt kun moitin aikasemmin sitä jo kankeahkoksi mutta laitoin ominaisuuksien piikkiin
nyt auto siirtyy telakalle ja tarvis vähän korjausapuja tai ainakin voorumitukea
edit: Taidampa vaihdella säiliöön uudet öljyt ja pian perään katella uuden suodattimen/säiliön jos pelkillä öljyillä vähänkään paranee
Aavistuksen enempi jäsenien ja ihmisten asialla
-Suomen mercedes autoilijat ry-
[miitit]001111111111011111111011111[/miitit]
-Suomen mercedes autoilijat ry-
[miitit]001111111111011111111011111[/miitit]
imasin tehostajan tyhjäksi yläkautte ja uutta 220 mobilin askirasvaa sisään,koeajo ja sama liikesarja uudestaan= ei varsinaisesti ollut apuja
kierroksia kun antaa niin tehostin toimii jotenkutenj0os sillonkaan, lähinnä kun tulee risteykseen niin tehostin ei toimi mutta kun alkaa kääntämään ja tarjoaa kaasua kiihdyttääkseen niin tehpstin jo yrittää toimia. paikallaan ollessaan ratti kääntyilee välillä tyhjäkäynnilläkin ja välillä sitten vasta kun saa "ilmattua" kierroksilla.
mitäs ny?
kierroksia kun antaa niin tehostin toimii jotenkutenj0os sillonkaan, lähinnä kun tulee risteykseen niin tehostin ei toimi mutta kun alkaa kääntämään ja tarjoaa kaasua kiihdyttääkseen niin tehpstin jo yrittää toimia. paikallaan ollessaan ratti kääntyilee välillä tyhjäkäynnilläkin ja välillä sitten vasta kun saa "ilmattua" kierroksilla.
mitäs ny?
Aavistuksen enempi jäsenien ja ihmisten asialla
-Suomen mercedes autoilijat ry-
[miitit]001111111111011111111011111[/miitit]
-Suomen mercedes autoilijat ry-
[miitit]001111111111011111111011111[/miitit]
on se, ja "opetuksessa" se on kankea ja sen jälkeen voi toimia senverta että pihasta pääsee ja taas on jo kankeaAri66 kirjoitti:Emmäävaantiärä...Terho P kirjoitti:mitäs ny?
Onkos ohjaustehostin opetettu äärirajoilleen?
Eli veivattu puolelta toiseen pari kertaa?
Muutakaan tule tässä nyt jouluna mieleen....
Aavistuksen enempi jäsenien ja ihmisten asialla
-Suomen mercedes autoilijat ry-
[miitit]001111111111011111111011111[/miitit]
-Suomen mercedes autoilijat ry-
[miitit]001111111111011111111011111[/miitit]
Maattelinki tuolla kokeilla et heräiliskö se henkiin,mutta ei sit arkena oikeilla öljyillä nippuun. Josko sen huomenna koittas pemahuttaa paloiksi ja koota, Eikai tuo ny ihan avaruustekniikkaa ole kun sielä ei ole tuota mun tykkäämää sähköäkäändealer kirjoitti:Luultavasti pumppu rikki, eikä sinne kyllä ATF220 kuulu eikä se öljy mitä 124 tehostimeen laitetaan.
Aavistuksen enempi jäsenien ja ihmisten asialla
-Suomen mercedes autoilijat ry-
[miitit]001111111111011111111011111[/miitit]
-Suomen mercedes autoilijat ry-
[miitit]001111111111011111111011111[/miitit]
Siellähän oli roska ylipaineventtiilin välissä ja se oli sitte jumissa 2h meni siitä kun ajoin auton talliin ja ruuvasin kuntoon ja koeajot sisältyi tuohon 2h osaava olis ruuvannu nopeempaa mut meinas vähä remmin kiristin tuottaa tuskaa ja muutenki kaikenmoinen asioiden sulattelu et ahtoputkiakin joutuu irrotteleen jne mutta ei se nyt lopulta niin paha ollutkaan Onkohan tässä edes suodatinta ohjaustehostimelle?? eli 203 270cdi -01
Aavistuksen enempi jäsenien ja ihmisten asialla
-Suomen mercedes autoilijat ry-
[miitit]001111111111011111111011111[/miitit]
-Suomen mercedes autoilijat ry-
[miitit]001111111111011111111011111[/miitit]
Tuli sregin topikista mieleeni kysellä että eikö tässä kippaa takapenkit ollenkaan kun on koiraverkkoa ja tavaratila pressua??
on jääny jotkut tuotteet joskus kaupan hyllylle tästä syystä
on jääny jotkut tuotteet joskus kaupan hyllylle tästä syystä
Aavistuksen enempi jäsenien ja ihmisten asialla
-Suomen mercedes autoilijat ry-
[miitit]001111111111011111111011111[/miitit]
-Suomen mercedes autoilijat ry-
[miitit]001111111111011111111011111[/miitit]
eikö tuohonkaa tiä kukaa mitää vastata?? Lisää typeriä kysymyksiä..Terho P kirjoitti:Tuli sregin topikista mieleeni kysellä että eikö tässä kippaa takapenkit ollenkaan kun on koiraverkkoa ja tavaratila pressua??
on jääny jotkut tuotteet joskus kaupan hyllylle tästä syystä
Mikä ihime tästä polttaa jatkuvasti vasenta jarruvalopoltinta?? vai johtuuko siitä että oli pihvipäivä hiljattain ja saatoin rasvaisilla pikku kätösillä asennella lamppua paikalleen iliman suojausta (no kyl se kestää viikon tai kuukauden mut silti..
Aavistuksen enempi jäsenien ja ihmisten asialla
-Suomen mercedes autoilijat ry-
[miitit]001111111111011111111011111[/miitit]
-Suomen mercedes autoilijat ry-
[miitit]001111111111011111111011111[/miitit]
Taas oli pihviä ruokana ja näemmä tästä päiväkirjasta alkaa olemaan sellaista hyötyä että huomaan yhtälön olevan olemassa: Pihvipäivinä tämä rieska reistaaTerho P kirjoitti:eikö tuohonkaa tiä kukaa mitää vastata?? Lisää typeriä kysymyksiä..Terho P kirjoitti:Tuli sregin topikista mieleeni kysellä että eikö tässä kippaa takapenkit ollenkaan kun on koiraverkkoa ja tavaratila pressua??
on jääny jotkut tuotteet joskus kaupan hyllylle tästä syystä
Mikä ihime tästä polttaa jatkuvasti vasenta jarruvalopoltinta?? vai johtuuko siitä että oli pihvipäivä hiljattain ja saatoin rasvaisilla pikku kätösillä asennella lamppua paikalleen iliman suojausta (no kyl se kestää viikon tai kuukauden mut silti..
Ohjaustehostin päätti taas vaihteeksi antautua Pikku kaasuttelulla se on siitä tavannut palautua kun roska on lähtenyt liikkeelle ja pois ylipaineventtiilin välistä. Näemmä sen ylipaineventtiilin saa purettua tuonne autoon päin tehostajan olles paikallaan autossa. No putsailin sen ja huuhtelin hiukan järjestelmää naftall ja paineilmalla. Kauankohan tälläkertaa menee
Noihin ylläoleviin kysymyksiinkin voi myäs vastailla välillä siinä samalla kun ihmettelee minun käsittämätöntä verbaali akropaatiaa. En kai sentään ole ainut jolla on tälläinen farmarimallin merceedes
Aavistuksen enempi jäsenien ja ihmisten asialla
-Suomen mercedes autoilijat ry-
[miitit]001111111111011111111011111[/miitit]
-Suomen mercedes autoilijat ry-
[miitit]001111111111011111111011111[/miitit]