Joo syvennytään sitten dpf poistoon kun on astinlaudat valmiit ja ne osat maalarissaBomber4 kirjoitti:. Kaikkee tapahtuu ,mutta tuo "vaimennin" lepää vielä samassa paikassa kuin mihin se nostettiin joku aika sitten
![Wink ;)](./images/smilies/icon_wink.gif)
Noi on suoraan kiinasta halvalla, sattuu oleen tatuoija tilannu omaan pyöräänsä katteisiin mutta ei kasannu niillä ni anto mulle. Hyvä niin koska budjetti.Bomber4 kirjoitti:Jaa siäkö on sorvia taas laulatettu,kun on tollasta piikiä puskimessa ?
No siis ei muuta vaihtoehtoa kuin henkilö kohtainen viha. Kyllä mä sen tiedän että niitä vihaajia piisaa mutta aika rohkea kun tulee tänne rikkoon mun auton.antti86 kirjoitti:Siitä on joku saanu hyvänmielen.oliko kuin lähellä kämppää auto? On se sun kämppä semmosesa paikkaa,että on pitäny oikiasti lähtä hajottaan clk:ta kuka sitte lie ollu asialla.
Johan on vit** a syylinen löytyneen helposti kun kaikki "vihaajat" läpi ja varmmudekisi hiukan kätelee...laineracing kirjoitti:No siis ei muuta vaihtoehtoa kuin henkilö kohtainen viha. Kyllä mä sen tiedän että niitä vihaajia piisaa mutta aika rohkea kun tulee tänne rikkoon mun auton.antti86 kirjoitti:Siitä on joku saanu hyvänmielen.oliko kuin lähellä kämppää auto? On se sun kämppä semmosesa paikkaa,että on pitäny oikiasti lähtä hajottaan clk:ta kuka sitte lie ollu asialla.
Clk oli ton kuvan mukaisessa kohdassa, toi on eilen illalla otettu.
Missäpäin Hämeenlinnaa tuollaista tapahtuu?laineracing kirjoitti:Clk on palvellut hienosti, viime yönä vaan joku saatanan mielensäpahoittaja runkkari on käyny rikkomassa sen tossa kotipihalla, ei siis mitään satunnaista rikkomista vaan jollain on henkilökohtainen ongelma.
Nyt ei ole autoa kun kummatkin on siis ajosta pois. Tarvii keksiä nopsaan joku kulkuneuvo.
Hyvää viikonloppua vaan muillekkin
Maaseudulla, tiiriöstä vuorentaan suuntaan 6km . Hämeen härkätielle. Varmaan on mentävä kamerakauppaan.bercedes menz kirjoitti:Missäpäin Hämeenlinnaa tuollaista tapahtuu?laineracing kirjoitti:Clk on palvellut hienosti, viime yönä vaan joku saatanan mielensäpahoittaja runkkari on käyny rikkomassa sen tossa kotipihalla, ei siis mitään satunnaista rikkomista vaan jollain on henkilökohtainen ongelma.
Nyt ei ole autoa kun kummatkin on siis ajosta pois. Tarvii keksiä nopsaan joku kulkuneuvo.
No kyllä se 200cdi siitä muuksi muttu tarvitaessalaineracing kirjoitti:No nyt mennää väyrysellä hetki, en ois uskonu tämmöstä tilannetta että mulkosilmä löytyy omasta pihasta200cdi voimanpesä 647tkm taulussa. Saa katsastaa nyt ni maanantaina kattoon mimmonen vikalista (hitsaus) tulee.
Kyllä mä jo mietin sulle timppa soittoa kun ajelin kotio, mutta josko antaisi tän nyt olla ja ajelis vaan pakolliset ajot ja myis poisCDI203 kirjoitti:No kyllä se 200cdi siitä muuksi muttu tarvitaessalaineracing kirjoitti:No nyt mennää väyrysellä hetki, en ois uskonu tämmöstä tilannetta että mulkosilmä löytyy omasta pihasta200cdi voimanpesä 647tkm taulussa. Saa katsastaa nyt ni maanantaina kattoon mimmonen vikalista (hitsaus) tulee.
ruostetahan ei väyrysestä poista mikään se on vakio varuste
Joo, ei tuonne eksy ihan vahingossa vaan pitää tulla ihan asian kanssa tärvelemään autoa. Millaisia vaurioita tuli?laineracing kirjoitti:Maaseudulla, tiiriöstä vuorentaan suuntaan 6km . Hämeen härkätielle. Varmaan on mentävä kamerakauppaan.bercedes menz kirjoitti:Missäpäin Hämeenlinnaa tuollaista tapahtuu?laineracing kirjoitti:Clk on palvellut hienosti, viime yönä vaan joku saatanan mielensäpahoittaja runkkari on käyny rikkomassa sen tossa kotipihalla, ei siis mitään satunnaista rikkomista vaan jollain on henkilökohtainen ongelma.