Vanja-enon "nelikko nyrkkeilijä" eli Subaru Forester 2,0D XS vm 2016

Täällä voit keskustella ja esittää kysymyksiä muistakin merkeistä kuin Mercedes-Benzistä.
Vanja-eno
Viesti:

Re: Vanja-enon "nelikko nyrkkeilijä" eli Subaru Forester 2,0D XS vm 2016

Viesti Kirjoittaja Vanja-eno »

Fenton kirjoitti: 10.10.2024 1:37 Eikö 50000 levyillä ole aika vähän? Erikoista.
Ajoin Skodalla n. 80000, eikä levyt/palat näyttänyt kuluneen juuri mihinkään.
Tuli näppäilyvirhe, piti olla näin:

”Ihan hyvin näyttää nuo Subarun levyt kestävän kun ekan kerran vaihdettu 150 tkm kohdalla ja nyt sitten toisen kerran”

Korjattu myös alkuperäiseen viestiin…

Tulee noita viereisen näppäimen painamisia kun kännykällä kirjoittelee. Nk. Näppis on helkutin pieni ja sormet on mullakin kuin nippu kyr*iä.
-"Miun mielestä kaikellaiset kirkkaat vilkut sekä Penta-vanteet Mersuissa pitäs laissa kieltää, mie en niistä tykkää, piste. Toiset saapi minun puolesta tykätä jos haluaa.."-
® Mesen Porkkana-klubi
Vanja-eno
Viesti:

Meinasi tulla ryppy rakkauteen Subarua kohtaan...Reilu viikko sitten sunnuntaina ajoin talliin, että sain vaihdettua palaneen takavalon polttimon. Pois lähtiessä sytytti ohjaustehostimen varoitusvalon, infotauluun punaisen huutomerkin ja ohjaustehostin (sähköinen) lakkasi toimimasta. Seuraavana päivänä korjaamolle vikakoodin lukuun. Tuloksena C2532 Ecu failure ( peripheral circuit failure) ja C2543 Error passive status. Eivät saaneet kuitattua pois, mikä ei yllättänyt minua. Sovittiin että viikon päästä jätän auton sinne tarkastettavaksi. Ajoin siinä sitten loppuviikon työmatkat ilman tehostinta, aika raskasta oli mutta kyllä sillä pärjäsi. Lauantaina lähdettiin rouvan kanssa hieman käymään museossa ja liikkumassa luonnossa. Museokäynnin jälkeen lehdimme yhteen luontonähtänyys kohteeseen, pysähdyin tienposkeen katselemaan, että mihin kohtaa tienviertä auton sopii jättää. Päätin peruuttaa yhteen peltotien liittymään ja kas... tehostin alkoi toimimaan. Nyt se on toiminut siitä lähtien moitteetta. Saas nähdä oliko vika tilapäinen häiriö, vai alkaako vika uusimaan toistuvasti.

Ai niin, kilometrejä mittarissa hieman yli 308 tkm, muuten on hyvin pelannut.
-"Miun mielestä kaikellaiset kirkkaat vilkut sekä Penta-vanteet Mersuissa pitäs laissa kieltää, mie en niistä tykkää, piste. Toiset saapi minun puolesta tykätä jos haluaa.."-
® Mesen Porkkana-klubi
Vanja-eno
Viesti:

Tuli 317 tkm täyteen, ohjaustehostin toiminut yhä moitteetta (kts. ed. viesti). Tein tälle itse pikkuhuollon eli öljynvaihto + suodattimet. Edellinen huolto oli 303 tkm kohdalla, ja vielä oli öljypinta alarajan yläpuolella eli ei haukkaa öljyä ainakaan vielä.
® Mesen Porkkana-klubi
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Keskustelua muista merkeistä”