Taisivat tehdä siitä alkuperäistä hitaamman...
Hauska laite joka tapauksessa
Taisivat tehdä siitä alkuperäistä hitaamman...
Ehkä 0-100 ajassa joo, mutta kyseinen mitta onkin yksi vähäpätöisimmistä.
Se 0-100 aika ei tosiaan ole normi liikenteessä ja Lofoottien lomamatkalla se tärkein asia vaan sisätilat, sitä Mou varmaan tarkoitti. Noissa oikeissa sähköautoissa tuntuu järjestään olevan reilut sisätilat auton ulkomittoihin nähden.
Joo, jalkatilat takana on kyllä mainiot, mutta ei voi moittia tavaratilojakaan.tähtikuljettaja kirjoitti: ↑31.7.2022 11:23Se 0-100 aika ei tosiaan ole normi liikenteessä ja Lofoottien lomamatkalla se tärkein asia vaan sisätilat, sitä Mou varmaan tarkoitti. Noissa oikeissa sähköautoissa tuntuu järjestään olevan reilut sisätilat auton ulkomittoihin nähden.
Tuohon en ny äkkiseltää sanu pyydystettyä linkkejä, mutta tämmönen on tullu vastaan: https://www.youtube.com/watch?v=Fu-HS34iqC0&t=29skilander kirjoitti: ↑31.7.2022 10:25 Mielenkiintoisiahan tuommoiset on kun vaihdetaan autoon sellainen tekniikka joka siihen ei kuulu.
Pohjanmaalla joku tekee sähköistä G Mersua, siitä lukisi mielellään jos on jossain projektikertomusta.
Ei sekään varmaan kovin käytännöllinen mahda olla, G:tä kun ei tuulitunnelussa suunniteltu, voi sähkökin maistua.
Karralla kun oli G500 pyörryin aina kun puhetta tuli kulutuksesta.
Tai no kerran taisi äly pysyä kun kertoi lomareissulla väli Pärnu-Riika menneen rekan imussa vain 14,9l/100 km kulutuksella
Kokkolan Autohuolto Oy ja Jesse Haapala tuon takana. Se on se surullisen kuuluisa räjäytetty Tesla, jossa oli "paska" akku. Tosin se akku on nyt tuolla kaverilla menossa G-vageniin. Niillä on käsittääkseni hyvä hype oppia patteriautojen hoitamista myös, eli akuston korjaushommia. Silleen yhdistettynä harrastamisena/oppimisprojektina vissiin tämä sähkö-G myös. Kaveri on aktiivinen instassa.
Joo, just tuo se oli. Soittelin kesäkuussa yhestä Teslasta Kokkolaan niin myyjä mainitsi G:n sähköistäjästä joka ymmärtää jonkin verran Teslojen päälle.RH kirjoitti: ↑03.8.2022 7:50Kokkolan Autohuolto Oy ja Jesse Haapala tuon takana. Se on se surullisen kuuluisa räjäytetty Tesla, jossa oli "paska" akku. Tosin se akku on nyt tuolla kaverilla menossa G-vageniin. Niillä on käsittääkseni hyvä hype oppia patteriautojen hoitamista myös, eli akuston korjaushommia. Silleen yhdistettynä harrastamisena/oppimisprojektina vissiin tämä sähkö-G myös. Kaveri on aktiivinen instassa.
En nyt muista mitä, mutta eihän siinä akussa mitään vikaa vissiin ollut kaikesta patterivastaisesta rummutuksesta huolimatta. Jotain ihan tyhmää tyyliin "liitin irti" tms .kilander kirjoitti: ↑03.8.2022 17:58Joo, just tuo se oli. Soittelin kesäkuussa yhestä Teslasta Kokkolaan niin myyjä mainitsi G:n sähköistäjästä joka ymmärtää jonkin verran Teslojen päälle.RH kirjoitti: ↑03.8.2022 7:50Kokkolan Autohuolto Oy ja Jesse Haapala tuon takana. Se on se surullisen kuuluisa räjäytetty Tesla, jossa oli "paska" akku. Tosin se akku on nyt tuolla kaverilla menossa G-vageniin. Niillä on käsittääkseni hyvä hype oppia patteriautojen hoitamista myös, eli akuston korjaushommia. Silleen yhdistettynä harrastamisena/oppimisprojektina vissiin tämä sähkö-G myös. Kaveri on aktiivinen instassa.
Saa koodattua jotain ei aktiivisia toimintoja toimimaan.
Hyvä jos akkuosaaminenkin lisääntyy.
Jossain kai sitä akkua pidettiin kuolleena mikä varmaan meinaa toimia G:ssä.
Sähkömersuissa taitaa edullisin lämpötila olla niinkin korkealla kuin yli + 20 asteen, vaikka ilmastointi silloin toimiikin.Tänään kun ajelin itärajalta ympyräkaupunkiin,100 km;n kohdalla kulunut varausta 24 %,eli meinaisi noin 400 km:n toimintasädettä vielä.
Ilman lämpötila +10 varmaan aika sopiva kun ei kulu energiaa kabiinin viilentämiseen.
Toisilla vähän paremmat työkalut kuin toisilla ..jkvi kirjoitti: ↑07.9.2022 8:23Sähkömersuissa taitaa edullisin lämpötila olla niinkin korkealla kuin yli + 20 asteen, vaikka ilmastointi silloin toimiikin.Tänään kun ajelin itärajalta ympyräkaupunkiin,100 km;n kohdalla kulunut varausta 24 %,eli meinaisi noin 400 km:n toimintasädettä vielä.
Ilman lämpötila +10 varmaan aika sopiva kun ei kulu energiaa kabiinin viilentämiseen.
EQS:ssä menee silloin alle 18 kWh:n kulutuksilla. Ja ei ole oma auto, on vain "työkalu".
Sen alareunassa on pienempi "% charge"-kohta, jossa näkyy palkki sen mukaan, miten voimakkaasti regeneroidaan. Näkyy kuvassa olevan "energian talteen-otto" pois päältä, kun härveli menee pienimmällä kun rullailee.Muuttuuko tuo "kierroslukumittarin" näkymä jos regerenointi päällä,eli näyttääkö akkuun päin menevää liikennettä?
Autohan taisi olla näitä "free supercharger" vehkeitä. Jos lähellä on teslan laturi niin aika edulliseksi heittää...
Ei vaan tuossa on ne kaikki noin kymmenkunta kertaa kun olen kotitallissa ladannut + yksi kokeiluluonteinen kerta julkisella laturilla Tampereella.
Tuo on ihan totta, ei tarvitse miettiä miten jaksottaa lomalle kaikki filmin käytettävissä olevat 27 kuvaa.
Tää on mielenkiintoinen juttu... Oon huomannu että moni elää ja hoitaa kaikki asiansa luurilla. Itselle jotenkin aivan ylitsepääsemätön ajatus että luurissa olisi kaikki ja se kun särkyy niin tätsit hetkellisesti. No nää on näitä mun päähänpinttymiä vähän sama asia kuin että kiinteästi maapallolla seisovaan rakennukseen internet pitää tulla kaapelilla.