Kyllä mie kans veikkaan, että tarpeeks tuoretta paistoerää kun on alla, pärjää vaikka kesärenkailla. Nuo oman pakun dot11 möykkäpeliitat ei enää pelitä kuivat kun sokerikorppu, vaikka pintaa ja nastoja onkin. Voisihan tuota huvikseen sarjan kiinalaista ottaa, ja kokeillaaaltojarvi kirjoitti:Nastauskovaisena pystyn myöntämään että halvoilla kiinankitkoillakin jollain lailla pärjää.
PPPP, opetusautoa etsimässä
® Mesen linttaklubi
-kuluttaa muttei kulje
® Mesen Porkkana-klubi
-kuluttaa muttei kulje
® Mesen Porkkana-klubi
- Easy Rider
- hupimestari
- Viestit: 8062
- Liittynyt: 05.7.2007 19:15
- Paikkakunta: Kökkelin kinkamalla
Findworse. Eikun ettimään, josko vielä löytyy jostain huonommat..aaltojarvi kirjoitti:No kuulkaa nyt! Nastauskovainen osti elämänsä ensimäiset kitkarenkaat. Ja heti lähdettiin laatukamasta liikkeelle... (sivu saattaa latautua hitaasti, lisäksi yksityiskohta Scanian valokuvassa kertonee jo oleellisen laadusta...)
http://windforcetyres.com/proDetail.aspx?id=1416
Huutokaupat.comista bongasin, jätin tarjouksen ja voitin . 225€ kotiin toimitettuna koko sarja, 205/65-16C. Ei, en odota minään vuodenaikana juuri mitään ominaisuuksia. Muttakun sulovileeninä sai halvalla. Kai niillä nyt kesällä ainakin ajaa
Vetonivel on takavetosessa tarpeeton.
-
- pingviinitrokari
- Viestit: 2611
- Liittynyt: 20.10.2010 19:12
- Paikkakunta: Pori
- Easy Rider
- hupimestari
- Viestit: 8062
- Liittynyt: 05.7.2007 19:15
- Paikkakunta: Kökkelin kinkamalla
Sakon voi maksaa pätkissä ilman lisäkuluja.aaltojarvi kirjoitti:pojalla sakko erääntyy ja nyt yllättäen kiinnostaa kaikki hommat...
1. osa: Maksat jonkun summan sakon eräpäivään mennessä.
2. osa: Noin 4-6 viikon päästä Hml Oikeusrekisterilaitos lähettää jäljellä olevasta pätkästä muistutuksen. Maksat taas jotain ja homma siirtyy taas noin kuukaudella.
3. osa: Noin 5-7 viikon päästä paikallinen Ulosottoviranomainen lähestyy sinua vireillepanoilmoituksella ja jäljellä olevan summan laskulla. Tässä vaiheessa ei ole mitään luottotietoja tai rekisteriä kertynyt. Se on vasta vireillepanoilmoitus. Jos haluat pysyä pasiivisena maksajana, niin nyt pitää maksaa sakon loppuosa eräpäivään mennessä. Aktiivinen jantteri, kuten minä, ottaa näppärästi spostilla yhteyttä asiaahoitavaan uo-henkilöön ja sopii esim kolmen erän maksusuunnitelman.
Näin saa helposti sakon kuuteen erään ilman mitään lisäkustannuksia. Tälleen sakkokaan ei tunnu enää sakolta.
Jos oikeen haluaa keljuilla niin kiistää sakon heti paikalla je ei suostu kirjalliseen kösittelyyn rosiksessa. Näin sakon lainvoimaisuutta saa lykättyä helposti 7:llä kuukaudella, ennenkuin se on lainvoimainen ja tuo ed.main. kuuden kohdan kirjoistus alkaa. Tässä toki joutuu itse menemään rosikessa käymään ja maksamaan poliisiiviranomaisen 22€ todistajapalkkiota, mutta mikä sen hauskempaa kun saa juoksuttaa järjestelmää ja poliisia.
Nykyiset...
'14 E500 Coupe
Ollut joskus...
CL63 AMG, SLK55 AMG, CLK55 AMG, CLK55 AMG, BMW 850i V12, Audi A8 V8, Mustang SVT Cobra 32V V8, TownCar 4.6i V8, Capri 2.9i BOA Cosworth, Capri 2.8i
'14 E500 Coupe
Ollut joskus...
CL63 AMG, SLK55 AMG, CLK55 AMG, CLK55 AMG, BMW 850i V12, Audi A8 V8, Mustang SVT Cobra 32V V8, TownCar 4.6i V8, Capri 2.9i BOA Cosworth, Capri 2.8i
OIkeuteen sitten kutsutaan vaikka aamulla klo 9:00. Todellisuudessa pääset sisään 14:30. Omaa aikaa menee hukkaan.
Nohevampi kiistää sakon ja ei ota vastaan oikeudenkäyntiilmoitusta. Tulee ulosottomieheltä ja se pitäisi kuitata. Jos sitä saa pakoiltua pari vuotta eikä joudu ratsiaan niin sakko ei saa lainvoimaa koska oieudenkäynti peruuntuu.
Sopii jos olet poissa maasta tai ei ole vakinaista asuntoa.
Nohevampi kiistää sakon ja ei ota vastaan oikeudenkäyntiilmoitusta. Tulee ulosottomieheltä ja se pitäisi kuitata. Jos sitä saa pakoiltua pari vuotta eikä joudu ratsiaan niin sakko ei saa lainvoimaa koska oieudenkäynti peruuntuu.
Sopii jos olet poissa maasta tai ei ole vakinaista asuntoa.
Kyllä mulla on ainakin ilmoitetut ajat pitänyt aina paikkansa ja norkoilla ei ole tarvinnut.x_ismo kirjoitti:OIkeuteen sitten kutsutaan vaikka aamulla klo 9:00. Todellisuudessa pääset sisään 14:30. Omaa aikaa menee hukkaan.
Nykyiset...
'14 E500 Coupe
Ollut joskus...
CL63 AMG, SLK55 AMG, CLK55 AMG, CLK55 AMG, BMW 850i V12, Audi A8 V8, Mustang SVT Cobra 32V V8, TownCar 4.6i V8, Capri 2.9i BOA Cosworth, Capri 2.8i
'14 E500 Coupe
Ollut joskus...
CL63 AMG, SLK55 AMG, CLK55 AMG, CLK55 AMG, BMW 850i V12, Audi A8 V8, Mustang SVT Cobra 32V V8, TownCar 4.6i V8, Capri 2.9i BOA Cosworth, Capri 2.8i
-
- pingviinitrokari
- Viestit: 2611
- Liittynyt: 20.10.2010 19:12
- Paikkakunta: Pori
Jos nyt sanon vaikka sillai säyseesti että mulla on kyllä muutakin pohdittavaa ku miettiä miten saa sakon maksuun mahd. paljon maksuaikaa
Meillä se nyt meni niin että pojalla oli ittellä puolet ja minä lainasin puolet maksettiin sakko pois, mää nuhtelin pojan ja pistin kotona töihin tekemää lainan takas. Poika lie oppi, sakko tuli maksettua, eikä kulu turhaa tehoa pohtimiseen "miten kusetan valtioo oman hölmöilyni takia"
Meillä se nyt meni niin että pojalla oli ittellä puolet ja minä lainasin puolet maksettiin sakko pois, mää nuhtelin pojan ja pistin kotona töihin tekemää lainan takas. Poika lie oppi, sakko tuli maksettua, eikä kulu turhaa tehoa pohtimiseen "miten kusetan valtioo oman hölmöilyni takia"
VW Touran 1.4 DSG -11
VW Golf 1.4 -98
Fordson Major Power -52
Zetor 3011 -65
VW Golf 1.4 -98
Fordson Major Power -52
Zetor 3011 -65
-
- pingviinitrokari
- Viestit: 2611
- Liittynyt: 20.10.2010 19:12
- Paikkakunta: Pori
Näin sulalla kelillä auto puoltaa veto päällä vasemmalle, kaasusta höllätessä hyökkää oikealle. Ei lie tarvi sanoo että oire alkoi kun vaihdettiin nuo kalliit laatu kitkat alle . Alkuperästä leveempi vanne ja rengas sekä pienempi ET taitaa kiusata eniten. Kun jaksais säädättää aurauksen...
VW Touran 1.4 DSG -11
VW Golf 1.4 -98
Fordson Major Power -52
Zetor 3011 -65
VW Golf 1.4 -98
Fordson Major Power -52
Zetor 3011 -65
-
- pingviinitrokari
- Viestit: 2611
- Liittynyt: 20.10.2010 19:12
- Paikkakunta: Pori
-
- pingviinitrokari
- Viestit: 2611
- Liittynyt: 20.10.2010 19:12
- Paikkakunta: Pori
- Cool Hand Saku
- Rasvanäppi
- Viestit: 561
- Liittynyt: 19.3.2006 11:14
- Paikkakunta: Kausala
aaltojarvi kirjoitti:
Mutta onko näissä joku nivel tai pusla yleisesti herkkä väljistymään?
Joo on ... kaikki etupään nivelet vuorollaan, ainakin niistä mitä meillä huollossa ja korjattavana käy.
Väljä yläpallo hieman haastava huomata jos ei ole oikeaa työkalua, vääntösauva ylävarressa painaa välykset pois jos tukivartta ei tue jousivoimaa vastaan.
-
- pingviinitrokari
- Viestit: 2611
- Liittynyt: 20.10.2010 19:12
- Paikkakunta: Pori
Tuli tossa mieleeni että ostaessa autossa oli alla nuo samat vanteet ja liki kaljut misukan 225/55-15" kesärenkaat. Eikä minkäänmoista vetelyä mihinkään suuntaan, kuin ei myöskään 195/70-15" nastarenkailla. Eli syytän eniten kiinalaisia kitkoja. Paska säkä.
Taidanpa kokeilla vielä nastarenkailla. Jos (kun... ) oire poistuu, lähden kesärengaskaupoille . Ei mahda maksaa vaivaa säädellä kulmia kiinankitkojen mukaan...
Hitto kun ei tullu leimalla edes tarkemmin katottua sitä tukivarren välirautaa. OG Saabin raudat mulla on, mutta tämän auton rautojen tarpeesta olin ulkona ku tamp.... äh... siis en ollenkaan osannu ajatella että tarvii.
Taidanpa kokeilla vielä nastarenkailla. Jos (kun... ) oire poistuu, lähden kesärengaskaupoille . Ei mahda maksaa vaivaa säädellä kulmia kiinankitkojen mukaan...
Hitto kun ei tullu leimalla edes tarkemmin katottua sitä tukivarren välirautaa. OG Saabin raudat mulla on, mutta tämän auton rautojen tarpeesta olin ulkona ku tamp.... äh... siis en ollenkaan osannu ajatella että tarvii.
VW Touran 1.4 DSG -11
VW Golf 1.4 -98
Fordson Major Power -52
Zetor 3011 -65
VW Golf 1.4 -98
Fordson Major Power -52
Zetor 3011 -65
-
- pingviinitrokari
- Viestit: 2611
- Liittynyt: 20.10.2010 19:12
- Paikkakunta: Pori
Noh, ostin taas parilla kympillä ruosteiset peltivanteet kaljuilla kesärenkailla. Ajettavuus muuttu etuvedosta huolimatta siedettäväksi. Lienee tuo hyvä käyttää kulmissa silti, tokkopa se nyt ihan on kokonaan kiinankitkojen syytä vetelyt .
Todellinen kahden auton tarve meillä on enenevässä määrin kyseenalainen. Antaa vähän ajan kulua ja kattellaan rauhassa mihin autoon niitä renkaita ostellaan tai millä tulevaisuudessa ajellaan
Todellinen kahden auton tarve meillä on enenevässä määrin kyseenalainen. Antaa vähän ajan kulua ja kattellaan rauhassa mihin autoon niitä renkaita ostellaan tai millä tulevaisuudessa ajellaan
VW Touran 1.4 DSG -11
VW Golf 1.4 -98
Fordson Major Power -52
Zetor 3011 -65
VW Golf 1.4 -98
Fordson Major Power -52
Zetor 3011 -65
-
- pingviinitrokari
- Viestit: 2611
- Liittynyt: 20.10.2010 19:12
- Paikkakunta: Pori
Vähästi levoton varsinkin uraisilla teillä. Siis kaikkialla . Varsinkin keskialueella on tunnottoman olonen kohta. Jos rouva tuon huomaa, varailenpa ajan ajrauksen säätöön. Menneet kymmenen vuotta vanhoilla Sprittereillä ajaneena ei minua moinen häiritte.
VW Touran 1.4 DSG -11
VW Golf 1.4 -98
Fordson Major Power -52
Zetor 3011 -65
VW Golf 1.4 -98
Fordson Major Power -52
Zetor 3011 -65
-
- pingviinitrokari
- Viestit: 2611
- Liittynyt: 20.10.2010 19:12
- Paikkakunta: Pori
Lämppärin puhalluksen suunnat säätyy alipaineella. Samasta vaakavivusta säädellään myös (toimivaa) ilmastointia. Jotakin outoilua, suuntaus ei säädy kokonaan tuulilasille ja jossain tilanteessa kojetaulun sisällä suhisee . Konehuoneen puolelta ensin vaihdella kuivat alipaineletkut ja tarkistaa takaisku. Kerran kuumana sain auton sammumaan kun siirsin vivun puhallus ylös asentoon
VW Touran 1.4 DSG -11
VW Golf 1.4 -98
Fordson Major Power -52
Zetor 3011 -65
VW Golf 1.4 -98
Fordson Major Power -52
Zetor 3011 -65
-
- pingviinitrokari
- Viestit: 2611
- Liittynyt: 20.10.2010 19:12
- Paikkakunta: Pori
-
- pingviinitrokari
- Viestit: 2611
- Liittynyt: 20.10.2010 19:12
- Paikkakunta: Pori
aaltojarvi kirjoitti:Lämppärin puhalluksen suunnat säätyy alipaineella. Samasta vaakavivusta säädellään myös (toimivaa) ilmastointia. Jotakin outoilua, suuntaus ei säädy kokonaan tuulilasille ja jossain tilanteessa kojetaulun sisällä suhisee . Konehuoneen puolelta ensin vaihdella kuivat alipaineletkut ja tarkistaa takaisku. Kerran kuumana sain auton sammumaan kun siirsin vivun puhallus ylös asentoon
Lämmönsäätöpaneli näyttää tommoselta. Tänäpä kaivelin noita yläpuolen peitteitä ja hanskalooraa irti. Ylemmän vivun takapäässä olevaan murkulaan tulee nippu alipaineletkuja ja sähköjohtimia. Aikani kun vipua heiluttelin virta päällä, virta pois ja auto käynnissä, totesin että ensin puhdistusainetta murkulan sisälle ainakin tuntuu että puhallus ylös parani . Voi olla lumevaikutuskin...
Sitte ihmettelemään virta päällä konehuoneesta kuuluva naksausta kun siirtää vivun tuulilasille ilmastointilaitteen magneettikytkin . No se selittää myös sen saman olosen suhinan mikä kuuluu ilmastointi päällä. Tämä se siis ottaa huurteenpoistoon ilmastoinnin mukaan.
Käyttöohjekirjan ku jostain löytäs....
VW Touran 1.4 DSG -11
VW Golf 1.4 -98
Fordson Major Power -52
Zetor 3011 -65
VW Golf 1.4 -98
Fordson Major Power -52
Zetor 3011 -65
-
- pingviinitrokari
- Viestit: 2611
- Liittynyt: 20.10.2010 19:12
- Paikkakunta: Pori
Kun on auto mihin on perheessä kuljettajia, löytyy myös ajoja . Kilometrejä on kertyny valtavat neljä tuhatta . Toisaalta, viimisen kuukauden aikana poika on ajanu pari muuttokuormaansa kaupunkiin ja minä kerran töihin...
Ilmastoinnin sulake tarttis nypätä talveksi pois.
Ilmastoinnin sulake tarttis nypätä talveksi pois.
VW Touran 1.4 DSG -11
VW Golf 1.4 -98
Fordson Major Power -52
Zetor 3011 -65
VW Golf 1.4 -98
Fordson Major Power -52
Zetor 3011 -65
-
- pingviinitrokari
- Viestit: 2611
- Liittynyt: 20.10.2010 19:12
- Paikkakunta: Pori
Nastarenkaat laitoin alle jo pariviikkoa takas. Pari uutta Cordianttia ja pari talven ajettua Continentaalia vastamaalatuilla vanteilla. Täytyykin muistaa ottaa kuva, vanteet on mustat ja meinasin taas potkia ne audin kapselit paikalleen mutta tötteröhän näyttääkin ihan hyvältä ilman.
Mua noin yleensä kiinnostaa moiset ulkonäköasiat mitättömän vähän, mutta tämän nyt huomasin niin paljo että ensi kesäksi kunnostuksen alla oleviin alumiineihin tulee kiiltävä musta pinta.
Ei kellään olis keskikapseleita pakettivolkkarin peltivanteisiin...? Myös sarja M14 x 1.5 pyöränpultteja suoralla kartiolla on sillai korvan takana haussa.
Mua noin yleensä kiinnostaa moiset ulkonäköasiat mitättömän vähän, mutta tämän nyt huomasin niin paljo että ensi kesäksi kunnostuksen alla oleviin alumiineihin tulee kiiltävä musta pinta.
Ei kellään olis keskikapseleita pakettivolkkarin peltivanteisiin...? Myös sarja M14 x 1.5 pyöränpultteja suoralla kartiolla on sillai korvan takana haussa.
VW Touran 1.4 DSG -11
VW Golf 1.4 -98
Fordson Major Power -52
Zetor 3011 -65
VW Golf 1.4 -98
Fordson Major Power -52
Zetor 3011 -65
-
- pingviinitrokari
- Viestit: 2611
- Liittynyt: 20.10.2010 19:12
- Paikkakunta: Pori
Katsastus olis viimeistään 12.12. Ensiviikolla ollee kolme lakkopäivää ja meinasin että hyvää aikaa käydä näytillä ja vaikka jouluostoksilla. Jottei kaikki olsi turhan helppoa, putos edellispäivän rippikoulukyydin päätteeksi apumiehen sivupeilistä lasi kotipihaan ja toki särkyi pieniin palasiin
Sähkösäätö ja lämmitys, lasi Motonetissä 15€, tokikaan porissa ei hyllyssä. Jospa se ennen torstaita ehtis kumminkin...
Sähkösäätö ja lämmitys, lasi Motonetissä 15€, tokikaan porissa ei hyllyssä. Jospa se ennen torstaita ehtis kumminkin...
VW Touran 1.4 DSG -11
VW Golf 1.4 -98
Fordson Major Power -52
Zetor 3011 -65
VW Golf 1.4 -98
Fordson Major Power -52
Zetor 3011 -65
-
- pingviinitrokari
- Viestit: 2611
- Liittynyt: 20.10.2010 19:12
- Paikkakunta: Pori
Peili tuli ja asentelin napskops paikalleen. Aijjemmin puheissa ollu levottomuus ajettavuudessa tuntuu pahenevan... Noh, leimalle . Raidetangonpää oikealla, ulompi, kiinnitys välyksellinen . Hylätty. Nivel näyttää ei niin vanhalta. Kotiin ja pienet tsuumailut ja tuumailut auton vieressä, pyhä google kaverina.
Näihin taitaa olla ainakin kahdeksansataa eri vaihtoehtoa raidepääksi . Heräsi paha aavistus siitä kun nivel oli kartiosta löysässä. Tänään aavistus osu ja uppos juuri tässä autossa on raidepää 18mm kartiolla joku edellinen seppä oli laittanu uuden nikaman jossa 16mm kartio . Sehän oli ehkä "kiristynyt", muttei kuitenkaan.
Onneksi ei ollu rikkonu reikää varresta, riitti hyvä puhdistus ja uusi nivel.
Näihin taitaa olla ainakin kahdeksansataa eri vaihtoehtoa raidepääksi . Heräsi paha aavistus siitä kun nivel oli kartiosta löysässä. Tänään aavistus osu ja uppos juuri tässä autossa on raidepää 18mm kartiolla joku edellinen seppä oli laittanu uuden nikaman jossa 16mm kartio . Sehän oli ehkä "kiristynyt", muttei kuitenkaan.
Onneksi ei ollu rikkonu reikää varresta, riitti hyvä puhdistus ja uusi nivel.
VW Touran 1.4 DSG -11
VW Golf 1.4 -98
Fordson Major Power -52
Zetor 3011 -65
VW Golf 1.4 -98
Fordson Major Power -52
Zetor 3011 -65
-
- pingviinitrokari
- Viestit: 2611
- Liittynyt: 20.10.2010 19:12
- Paikkakunta: Pori
-
- pingviinitrokari
- Viestit: 2611
- Liittynyt: 20.10.2010 19:12
- Paikkakunta: Pori
Niimpä.. Osas olla vuosi sitten leimalla vielä "kiinni" ja alkaa sitte heti löystymään. Toki niin kun on mun auto .miqum_86 kirjoitti:Mitäs minä niistä väljistä kysyin?
Positiivista että muuten on puslat ja nikamat tiiviitä, tämäkin löysä nyt vaan väärän osan ja kelvottoman asentajan tuotoksia. Mutta sitä se katsurikin sano että "kyl maar joka vuosi joku väljä löytyy"
VW Touran 1.4 DSG -11
VW Golf 1.4 -98
Fordson Major Power -52
Zetor 3011 -65
VW Golf 1.4 -98
Fordson Major Power -52
Zetor 3011 -65
-
- pingviinitrokari
- Viestit: 2611
- Liittynyt: 20.10.2010 19:12
- Paikkakunta: Pori
Kesärenkaat. Ostelin viimesyksynä kasan (neljä sarjaa) renkaita ja vanteita. Siitä jäi kynsiin äärihapettuneet 6.5 x 15 mitkälie melberit. Rälläkkään harjalaikka, puukolla ahtaammat välit ja loput irtonaiset hilseet ja hapettumat kannuhiekkapuhallustötteröllä. Päälle kaikki loput pohjamaalien jämät mitä löysin ja pintaan jotakin mustaa, mahto olla alkydiä kun oheni ksyleenillä. Rumat tuli mutta pitää ilman
Koitan muistaa kuvata, näyttää musta vanne ihan hyvältä tossa autossa.
Koitan muistaa kuvata, näyttää musta vanne ihan hyvältä tossa autossa.
VW Touran 1.4 DSG -11
VW Golf 1.4 -98
Fordson Major Power -52
Zetor 3011 -65
VW Golf 1.4 -98
Fordson Major Power -52
Zetor 3011 -65
-
- pingviinitrokari
- Viestit: 2611
- Liittynyt: 20.10.2010 19:12
- Paikkakunta: Pori
-
- pingviinitrokari
- Viestit: 2611
- Liittynyt: 20.10.2010 19:12
- Paikkakunta: Pori
Re: PPPP
Talvirenkaat on luonnollisesti alla, minulle poikkeuksellisesti heti lokakuun ensipakkasista. Katsastettu 21.12.2020 huomautuksitta. Leimalta ajettu kotiin jonka jälkeen seuraava käynnistys eilen 23.1.2021 . Ajoa ei sinällään ollut mutta tämä on nyt talouden ainoa koukullinen auto ja kun perävaunu jäi ennen lumisaiteita oksakuorma päällä epäkelpoon paikkaan, oli tilaus asentajan hyötyliikunnalle ja volkille syy käyttää lämpimäksi.
Nyt kun rouva Aaltojarven Korean Sonaatti vaihdettiin pois, selkeytyi perheen toisenkin auton rooli. Voisin tämän vaikka myydä pois. Tai vielä mieluumin vaihtaa. Ajatuksena on jotakin aikuisempaan ikään ehtinyttä, 40 vuotias tai yli, kiinnostus varsin laajalla otannalla.
Joko:
-pakettiauto, korimallilla ei väliä, polttoaineella ei väliä. Paitsi ei puukaasu. Ihan Suzuki Carry kokoluokka ei ole passeli, pitää pystyä vetämään pientä asuntovaunua.
Tai:
-iso farmari, kokoluokkaa Toyota Crown, Volvo 145, W123... Jos henkilöauto, polttoaineena bensiini, ellei MR.
Vetokoukku tarvitaan ja hyvä ajokunto. Siis AUTON pitää olla leimassa ja ajokunnossa... .
Edellä olevan listanmukaisia autoja on tarjolla vähän ja niissä vähissä hintapyynnit kovia, minusta kohtuuttoman kovia. Niistä vähistä iso osa ollut myynnissä kauan. Vaikka tarjontaa on vähän, ei lie ostajistakaan ruuhkaa . Noooo, kattellaan rauhassa saisko sitä ittestään irti siivota oma auto. Ja paikata kiveniskut. Ja kiillottaa maali. Ja ja ja...
Nyt kun rouva Aaltojarven Korean Sonaatti vaihdettiin pois, selkeytyi perheen toisenkin auton rooli. Voisin tämän vaikka myydä pois. Tai vielä mieluumin vaihtaa. Ajatuksena on jotakin aikuisempaan ikään ehtinyttä, 40 vuotias tai yli, kiinnostus varsin laajalla otannalla.
Joko:
-pakettiauto, korimallilla ei väliä, polttoaineella ei väliä. Paitsi ei puukaasu. Ihan Suzuki Carry kokoluokka ei ole passeli, pitää pystyä vetämään pientä asuntovaunua.
Tai:
-iso farmari, kokoluokkaa Toyota Crown, Volvo 145, W123... Jos henkilöauto, polttoaineena bensiini, ellei MR.
Vetokoukku tarvitaan ja hyvä ajokunto. Siis AUTON pitää olla leimassa ja ajokunnossa... .
Edellä olevan listanmukaisia autoja on tarjolla vähän ja niissä vähissä hintapyynnit kovia, minusta kohtuuttoman kovia. Niistä vähistä iso osa ollut myynnissä kauan. Vaikka tarjontaa on vähän, ei lie ostajistakaan ruuhkaa . Noooo, kattellaan rauhassa saisko sitä ittestään irti siivota oma auto. Ja paikata kiveniskut. Ja kiillottaa maali. Ja ja ja...
VW Touran 1.4 DSG -11
VW Golf 1.4 -98
Fordson Major Power -52
Zetor 3011 -65
VW Golf 1.4 -98
Fordson Major Power -52
Zetor 3011 -65