Pappi kirjoitti:Nettiauton tarjontaa selasin. Aika kivasti näitä on tarjolla. Mitään hinnat alkaen mallia ei ollut tarjolla.
Jännä tuo homma kun niitä tuotiin Hollantiin paljon ja joillakin niitä jäi käsiin ja toiset taas myivät enemmän kuin saivat. Lopputuloksena vuosimallit ja myyntivuodet on ihan sekaisin. Esim. tuolla JyväsMotorilla on kaksi myynnissä, -13 ja -14 ja kuvat on molemmissa myynnissä olevan kilsan mukaan -14 mallista joka on todellisuudesa -12 malli
Näiden suhteen kannattaa siis katsoa ettei maksa vuosimallista extraa ennen faktan tarkistusta.
Vinkkejä jotka eivät kuitenkaan ole varmoja
2013 lähtien takapenkin mukitelineet vierekkäin.
2013/4 lähtien Opel-Eye
Siinähän ne pääosin. Akun käyttöä on vähän laajennettu vuosien saatossa kun on huomattu että tuo 9,6kWh otto on vähän liioiteltua varovaisuutta. 2013 laajeni 10,04kWh ja 2014 10,07kWh. Sama akusto. Parhaimmalla ajettu 650tkm ja MINKÄÄNLAISTA heikkenemistä ei ole.
Vikoja on paljon. Pääosin 2012 malleissa ja johtuvat siitä kun syö myös 12V akkua mielipuolen lailla kun tarvikkeita käytetään ja ei lataa sitä suurjänniteakkua ladatessa. 2013 (todellinen) tuo on korjattu.
Ovien avaimeton avaus. Se menee pskaksi vissiin aika usein. Käytän lähinnä peräkonttia joten en ole oikea henkilö tähän kommentoimaan.
Mulla meni latauspistoke, takuujuttuja mutta ei hoidu langattomasti niin kuin kuulemma Teslan korjaukset. Maksaa ei ole tarvinnut.
EOS muuta. Kysykää?