Tuo vasemmalla oleva punakorkkinen säiliö on ohjaustehostimen säiliö... Ethän vaan lurauttanu sinne jarrunestettä...?Hese126 kirjoitti:mmjoo, täytyy kyllä peiliin kattoa nyt tämän kanssa.
En tiedä mikä lapsus mulla kävi, vasemmalla olevasta jarrunestesäiliöstä katoin pinnan joka oli max merkissä, enkä tuolta pääsäiliöstä joka olikin alle min rajan.
Pääasia että jarruongelma nyt selätetty ja leimakolinoiden kimppuun.
Hondamiehen elämää, autonvaihtoa ilmassa.
Mercedes Benz S203 C 180K -05 Avantgarde Sport "OMG-BLÄCK-EDITSÖÖN"
® Mesen 199-klubi
EX-mersut:
Mercedes Benz W201 190E 2,0i -89
Mercedes Benz W201 190E 2,0i -91
® Mesen 199-klubi
EX-mersut:
Mercedes Benz W201 190E 2,0i -89
Mercedes Benz W201 190E 2,0i -91
Äh, tuon punakorkkisen alapuolella juuri ja juuri kuvassa näkyvä pieni kellertävä säiliö, siitä tarkistin ja siinä oli se lappu. Menee letkut tonne pääsäiliöön siitä
Tuuria kuin Aku Ankalla.
s211, 270cdi,7-p.A
ex-Honda Shuttle -97, 2.2i A 7-p.
1500S 2105 lada -95, navetassa.
® Mesen linttaklubi -Kuluttaa ja kans kulukee.
s211, 270cdi,7-p.A
ex-Honda Shuttle -97, 2.2i A 7-p.
1500S 2105 lada -95, navetassa.
® Mesen linttaklubi -Kuluttaa ja kans kulukee.
Jarrupalat tuli vaihdeltua ympäri auton, konttorilta sai vuojeksi taas ajoluvan kunhan etuparkin vaihtaa. Ei hoksannut niitä tarkistaa, kaikki muut kyllä kävin läpi.
Ihmetteli että minkä ikänen tämä olikaan, kun on pohja niin hyvässä kunnossa. Takakaarissa ja takaluukussa ruosteet, ei pahat mutta aika kädetön niiden suhteen olen.
Ihmetteli että minkä ikänen tämä olikaan, kun on pohja niin hyvässä kunnossa. Takakaarissa ja takaluukussa ruosteet, ei pahat mutta aika kädetön niiden suhteen olen.
Tuuria kuin Aku Ankalla.
s211, 270cdi,7-p.A
ex-Honda Shuttle -97, 2.2i A 7-p.
1500S 2105 lada -95, navetassa.
® Mesen linttaklubi -Kuluttaa ja kans kulukee.
s211, 270cdi,7-p.A
ex-Honda Shuttle -97, 2.2i A 7-p.
1500S 2105 lada -95, navetassa.
® Mesen linttaklubi -Kuluttaa ja kans kulukee.
Pitäisi diiseli autoa ruveta metästään, semminki kun eu aikoo ne kieltää.
Budjetti 0-6000e, vaihdossa saisi topikin kulkineen, honda shuttlen, jolle arvoksi reipas tonni. Ei ole pakko ottaa.
Liekö näissä hinnoissa kannattaisi katella Ruotsin ja Saksan tarjontakin. Kiire ei ole.
Kriteereinä 7 paikkaa, ilmastointi,automaatti,vakkari ja edes jonkuverran tilaa,ei liiemmälti ruosteita ja luotettava
ML mersuja katellu, niissä nuo kaks viimeistä on vähän niin ja näin.
Budjetti 0-6000e, vaihdossa saisi topikin kulkineen, honda shuttlen, jolle arvoksi reipas tonni. Ei ole pakko ottaa.
Liekö näissä hinnoissa kannattaisi katella Ruotsin ja Saksan tarjontakin. Kiire ei ole.
Kriteereinä 7 paikkaa, ilmastointi,automaatti,vakkari ja edes jonkuverran tilaa,ei liiemmälti ruosteita ja luotettava
ML mersuja katellu, niissä nuo kaks viimeistä on vähän niin ja näin.
Tuuria kuin Aku Ankalla.
s211, 270cdi,7-p.A
ex-Honda Shuttle -97, 2.2i A 7-p.
1500S 2105 lada -95, navetassa.
® Mesen linttaklubi -Kuluttaa ja kans kulukee.
s211, 270cdi,7-p.A
ex-Honda Shuttle -97, 2.2i A 7-p.
1500S 2105 lada -95, navetassa.
® Mesen linttaklubi -Kuluttaa ja kans kulukee.
Tottapa tämä, arvostan kommenttia. Opeleita ehkä vähän karsastan, yksi ollut ja ei kyllä jäänyt hyvää muistoa siitä.
Tuskin ainakaan huonommaksi on tekniikka mennyt siitä Opelin farmarista joka aikoinaan aiheutti harmaita.
Avoimin mielin, aika näyttää.
Tuskin ainakaan huonommaksi on tekniikka mennyt siitä Opelin farmarista joka aikoinaan aiheutti harmaita.
Avoimin mielin, aika näyttää.
Tuuria kuin Aku Ankalla.
s211, 270cdi,7-p.A
ex-Honda Shuttle -97, 2.2i A 7-p.
1500S 2105 lada -95, navetassa.
® Mesen linttaklubi -Kuluttaa ja kans kulukee.
s211, 270cdi,7-p.A
ex-Honda Shuttle -97, 2.2i A 7-p.
1500S 2105 lada -95, navetassa.
® Mesen linttaklubi -Kuluttaa ja kans kulukee.
Monenlaista vaihdokkia on ollut tarjolla, tahtoo vain olla että aina joku kriteereistä ei juuri ko. auton kohdalla täyty.
Voi olla että pitää alkaa perkaamaan noita vaatimuksia vähemmäksi.
Zafiraakin kävin koeajamassa, ne tahtovat vain budjetin sisällä olla aika paljon ajettuja.
Voi olla että pitää alkaa perkaamaan noita vaatimuksia vähemmäksi.
Zafiraakin kävin koeajamassa, ne tahtovat vain budjetin sisällä olla aika paljon ajettuja.
Tuuria kuin Aku Ankalla.
s211, 270cdi,7-p.A
ex-Honda Shuttle -97, 2.2i A 7-p.
1500S 2105 lada -95, navetassa.
® Mesen linttaklubi -Kuluttaa ja kans kulukee.
s211, 270cdi,7-p.A
ex-Honda Shuttle -97, 2.2i A 7-p.
1500S 2105 lada -95, navetassa.
® Mesen linttaklubi -Kuluttaa ja kans kulukee.
Jos perkaat sen diisselin pois, niin eihän pensa tojotaa päihitä mikään. Että eikö tuo voorumilaisen tjota olis passeli?Hese126 kirjoitti:Monenlaista vaihdokkia on ollut tarjolla, tahtoo vain olla että aina joku kriteereistä ei juuri ko. auton kohdalla täyty.
Voi olla että pitää alkaa perkaamaan noita vaatimuksia vähemmäksi.
Zafiraakin kävin koeajamassa, ne tahtovat vain budjetin sisällä olla aika paljon ajettuja.
viewtopic.php?t=61525
-"Miun mielestä kaikellaiset kirkkaat vilkut sekä Penta-vanteet Mersuissa pitäs laissa kieltää, mie en niistä tykkää, piste. Toiset saapi minun puolesta tykätä jos haluaa.."-
® Mesen Porkkana-klubi
® Mesen Porkkana-klubi
Meikäläisen entinen 211 on yhä myynnissä tuolla liikkeessä mihin meni viime talvena. Isolla rahalla tuli korjattua, meni hermot lopulta jatkuviin vikoihin mutta kaikki kuitenkin korjattu. Voisi mennä huolettomasti nyt aika pitkään. https://m.nettiauto.com/mercedes-benz/e/8701218
X218 CLS 250 CDI Shooting Brake
entisiä mersuja: S213 E 220 d, W251 R 280 CDI, S124 E 280, V220 S 500 L, W115 220 D, W210 E 220 CDI, S211 E 220 CDI T Classic A, W204 C 200 CDI, W210 E 300 D Classic A, W202 C 220 Elegance A, W124 200 D
entisiä mersuja: S213 E 220 d, W251 R 280 CDI, S124 E 280, V220 S 500 L, W115 220 D, W210 E 220 CDI, S211 E 220 CDI T Classic A, W204 C 200 CDI, W210 E 300 D Classic A, W202 C 220 Elegance A, W124 200 D
Dieselin perkaaminen on vähän huono idea, 1v6kk oli hondaan kertynyt 42tkm ja nousee vain.Vanja-eno kirjoitti:Jos perkaat sen diisselin pois, niin eihän pensa tojotaa päihitä mikään. Että eikö tuo voorumilaisen tjota olis passeli?Hese126 kirjoitti:Monenlaista vaihdokkia on ollut tarjolla, tahtoo vain olla että aina joku kriteereistä ei juuri ko. auton kohdalla täyty.
Voi olla että pitää alkaa perkaamaan noita vaatimuksia vähemmäksi.
Zafiraakin kävin koeajamassa, ne tahtovat vain budjetin sisällä olla aika paljon ajettuja.
viewtopic.php?t=61525
Tuuria kuin Aku Ankalla.
s211, 270cdi,7-p.A
ex-Honda Shuttle -97, 2.2i A 7-p.
1500S 2105 lada -95, navetassa.
® Mesen linttaklubi -Kuluttaa ja kans kulukee.
s211, 270cdi,7-p.A
ex-Honda Shuttle -97, 2.2i A 7-p.
1500S 2105 lada -95, navetassa.
® Mesen linttaklubi -Kuluttaa ja kans kulukee.
Kiitos vinkistä, jos en ihan väärin muista niin löytyy kirjanmerkeistä tämä.luokyio kirjoitti:Meikäläisen entinen 211 on yhä myynnissä tuolla liikkeessä mihin meni viime talvena. Isolla rahalla tuli korjattua, meni hermot lopulta jatkuviin vikoihin mutta kaikki kuitenkin korjattu. Voisi mennä huolettomasti nyt aika pitkään. https://m.nettiauto.com/mercedes-benz/e/8701218
Miksei sitä savonlinnassaki kävisi, jokunen vuosi mennyt kun viimeksi siellä ajeltiin.
Tuuria kuin Aku Ankalla.
s211, 270cdi,7-p.A
ex-Honda Shuttle -97, 2.2i A 7-p.
1500S 2105 lada -95, navetassa.
® Mesen linttaklubi -Kuluttaa ja kans kulukee.
s211, 270cdi,7-p.A
ex-Honda Shuttle -97, 2.2i A 7-p.
1500S 2105 lada -95, navetassa.
® Mesen linttaklubi -Kuluttaa ja kans kulukee.
Hehe, tiiä vaikka tämä olisi nimenomaan sitä viisastumistaRoisto kirjoitti:Voivoi. Hesekään ei oo näköjään vanhetessaan viisastunut.
Mikämikä? Väyrynen?
t.
Risto
s211
Tuuria kuin Aku Ankalla.
s211, 270cdi,7-p.A
ex-Honda Shuttle -97, 2.2i A 7-p.
1500S 2105 lada -95, navetassa.
® Mesen linttaklubi -Kuluttaa ja kans kulukee.
s211, 270cdi,7-p.A
ex-Honda Shuttle -97, 2.2i A 7-p.
1500S 2105 lada -95, navetassa.
® Mesen linttaklubi -Kuluttaa ja kans kulukee.