
http://www.gigantti.fi/product/kodinkon ... #tab-specs
Joo, pitää seota asiaan tuon Thermacellin osalta, ei varmaankaan toimi täysimittaisessa räkkätaistelussa mutta kohtuullisisessa tilanteessa on selkeästi todettu jo muutamien vuosen ajalta varsin tehokasta toimintaa. Tuohan ei ole ansa vaan karkotin. Aika lyhyen aikaa löytyy tehoja mutta sen aikana jokseenkin toimiva. Ollut jopa riukurauhan takaajana pohjoisen vaelluksilla, 10 min aiemmin tekopaikalle niin vaikka hesarin voi lueskella istuskellessa.Ari66 kirjoitti:Kiitos samoin.Pappi kirjoitti:Arille ja muillekin hyvät juhannukset.
Linkistä ehti vain otsikko latautua, kun osaan jo sanoa:Pappi kirjoitti:Ostappa tämä testiin ja kerro tekeekö tällä mitään?
http://m.motonet.fi/fi/tuote/423181/The ... yskarkotin
Ei tee mitään.
Nuo on niin nähty, valitettavasti.
Parhaat pysyvät ansat ovat Skeeter Vac ja Mosquito Magnet, ensimmäinen parempi eikä tartte sähköä.
Jos liikkeellä, niin hyttyssavut sitten ennemmin....
Ei oo vielä(kään) ehtinyt testaamaan.h5 kirjoitti: Kiinnostaa Arin käyttötestin tulokset!
Siitä se lähteePappi kirjoitti:Itse tutustun karavaanarin elämään tulevalla viikolla vaunun merkeissä.
Jatkossa on tämä alla ainakin muutaman vuoden.Pappi kirjoitti:Onko jatkossakin alla retkeilyauto vai palaatko vaunun vetäjäksi?
Aika reilusti kilometrejä takana. Jouduitko ajamaan yksin.
Adrian plussat ja miinukset vs vaunu vai kannattaako edes vertailla?
Onko tämä tilattu erikseen tuolla pitkittäisellä turkismuokkaamolla... Nykyisin kun näyttää vain 640:sen saavan pitkittäispedillä.
Mä en ymmärrä näistä vehkeistä mitään, joten on pakko kysyä mitä toi "talvellahan vaunu sitten näyttää kyntensä" tarkoittaa ts. missä asioissa vaunu on hyvä / matkailuauto huono? Mitä eroa on muuten matkailu- ja retkeilyautoilla? Joissain ilmoituksissa tuo Adria on ollut retkeilyauton "tittelillä"?Ari66 kirjoitti:Jatkossa on tämä alla ainakin muutaman vuoden.Pappi kirjoitti:Onko jatkossakin alla retkeilyauto vai palaatko vaunun vetäjäksi?
Aika reilusti kilometrejä takana. Jouduitko ajamaan yksin.
Adrian plussat ja miinukset vs vaunu vai kannattaako edes vertailla?
Onko tämä tilattu erikseen tuolla pitkittäisellä turkismuokkaamolla... Nykyisin kun näyttää vain 640:sen saavan pitkittäispedillä.
Koukkuhan tähän laitettiin, joten saapi vaununkin mukaan halutessaan.
Itse ajoin, yhtä lyhyttä siirtymää lukuunotttamatta.
Ei oikein voi vertailla keskenään.
Vaunu on parempi jos pidempään aloillaan, mutta minä kun olen enintään kaksi päivää paikallaan niin auto näppärämpi.
Talvellahan vaunu sitten näyttää tietysti kyntensä.
En tiedä miten on tilattu aikanaan, tämä näistä katsotuista oli ainoa tällä vuoderatkaisulla.
Ja se olikin yksi päävalintakriteereistä.
Talvella vaunu näyttää kyntensä talvikäytössä eli on lämmin ja tasaisesti.bercedes menz kirjoitti: Mä en ymmärrä näistä vehkeistä mitään, joten on pakko kysyä mitä toi "talvellahan vaunu sitten näyttää kyntensä" tarkoittaa ts. missä asioissa vaunu on hyvä / matkailuauto huono? Mitä eroa on muuten matkailu- ja retkeilyautoilla? Joissain ilmoituksissa tuo Adria on ollut retkeilyauton "tittelillä"?
En tiedä vielä tai en osaa sanoa...., kun kokemusta ei vielä ole....bercedes menz kirjoitti: Onko siis niin, että tuolla Adrialla ei voi kulkea / majoittua talvella vai koskeeko vaan tosikovia pakkasia?
Nyt on veivattu vajaa 10tkm robottilaatikolla. Kyseessä Ivecon alusta, 3,0 suora commonrail kutonen 177hp, takaveto, paripyörät. Laatikko pelaa loistavasti tämän painoisessa laitteessa, kokonaispaino 5200kg.Ari66 kirjoitti:Fiatilta kun ei löydy muuta kuin robottivaihteistoa joka on aika kökkö.Pappi kirjoitti: Seuraava sitten kolomen litran koneella ja automaattina.
Kolmen litran koneita kyllä olisi ja sitäkin harkittiin.