Jarrutonta 2300kg, jarrullista en muista.JuMu S kirjoitti:Aistin sarkasmia.Fenton kirjoitti:Paljonkos tuommoisella Vollikalla saa kiskoa? Harjulta ei tällä kertaa odoteta vastausta.
pösöllä pysty vetää saman ja 200d mersullakin
Hetkonen, mikäs se näissä? Nokka-akseli ei saa voitelua jos on Volvon luokitukset täyttävää muuta kuin 0W-30- öljyä koneessa? nimim. "S80 D5 ja kylmä hiki kainalossa"Pappi kirjoitti:Voisi varmaan ajaa 5w-40 öljyilläkin mutta tuo 0w-30 on jäänyt mieleen kun luottokorjaamokin siitä muistutti. Varsinkin hopee on sellainen, että kannattaa ajaa tuolla. Jos haluaa nokka-akselin kestävän? Litrahinnan ero oli olematon kun ottaa mukaan vielä näennäisen mielenrauhan saamisen voitelun toimivuudesta.
Ratista saa avattua puhelun, koska siellä on "OK", sulkemista en ole viä kokeillu ratin kautta. Volvolla on kai tullu "seinä vastaan" kun ratin kautta voi käyttää navigaattoriakin. Ei mahdu enää erillisiä nappeja.C-Klasse kirjoitti:En mä ainakaan löytänyt ratista mitään nappulaa jolla avata puhelu ja muistaakseni ruudussa kehotettiin selvällä suomella painamaan "OK" -nappia. En ihan satavarma ole tästä asiasta näin vähällä kokemuksella.Pappi kirjoitti:
Täh... Onko uudemmista rapsittu pois puhelimen ohjaus ratista? Vihreessä on integroitu puhelin ja sen "luurinapit" löytyy ratista.
Jos ei olla hakemassa aivan kaikkein halvinta, on facelift malli suositeltava. Selkeästi toimivampi, eikä ole vain meidän perheen havainto. Uudemmat versiot tulivat eri korimalleihin eri aikaan, S80 ensin ja muut perässä 2004 - 2005. Uudemman mallin erottaa helpoimmin kanttisista peilin kuorista, vanhassa pyöreät. Vaikka pyöreistä suuremmista peileistä paremmin näkeekin, niihin kiinnitettyä autoa välttäisin, kun hintalisä toimivaan on nykyisin jo aika pieni.C-Klasse kirjoitti:Olisko tällainen "pattikylki" V70 Classic bensa vapari automaatti käyttövarma auto?