
Sehän ois sitten melkeen ku volvon 5-kone...

Itseäni olisi kiinnostanut tietää, miten 2.4i-moottoriseen S40:iin olisi vaihdettu se laturia sun muita laitteita pyörittävä hihna. Oli nääs muistaakseni hiukan ahtaasti siinä vasemmalla sivulla.Jarno.V kirjoitti:Ennemmin vetäisin venttiilikopan tigille nokka-koteloon, ei sitä tartte aukoa kuin tiivisteen vaihdossa.![]()
Sehän ois sitten melkeen ku volvon 5-kone...
Alakautta, pyöränkotelosta, ei ole edes ahdas homma.J.T.S kirjoitti:Itseäni olisi kiinnostanut tietää, miten 2.4i-moottoriseen S40:iin olisi vaihdettu se laturia sun muita laitteita pyörittävä hihna. Oli nääs muistaakseni hiukan ahtaasti siinä vasemmalla sivulla.Jarno.V kirjoitti:Ennemmin vetäisin venttiilikopan tigille nokka-koteloon, ei sitä tartte aukoa kuin tiivisteen vaihdossa.![]()
Sehän ois sitten melkeen ku volvon 5-kone...![]()
Ei ihme että huolto-hinnat olivat kohdillaan, jos puoli autoa pitää purkaa joka hommaa varten.
kylläpä ne on ainakin mulla nuo opelin cih koneet kuivana asuneetHarju kirjoitti:ookko sitten nähäny jonkun muun ooppelin konneen mikä ei vuotasstanger kirjoitti:
Kutospensojen vika on ainakin MUOVISET venttilikopat![]()
--->tahtovat järkeään vuotaa.![]()
samanlsisia kuraper*eitä kuin vanhat saabitkin