No nyt se liikkuu!
Laatikon vaihto sujui melkosen mutkattomasti. Pultit kaikkialla alustassa ruosteettomia
Ainoa edes pinnasta ruostunut osa oli perämurikka. Muoviplootujen ja tulipeltien altakin tuli tarkistettua. Ruosteettomaksi kehuttu auto myös oli sitä. (Takaluukkua lukuunottamatta joka sekin on vaihdettu tehdasuuteen.)
Eilen vanhan purku ja uuden asentaminen "huulille".
Tännää Uuden laatikon asennus + huuhtelu + öljyt + suodin.
Siitä miten tuo toimii en osaa sanoa mitään. Auto liikkuu kohtuu normaalisti ja hiukka sujuvammin mitä 300TE-24 Aut niin ei se ihan päin honkia se ohjelmakaan ole. Silti kaapelin päähän on päästävä.
Seuraavaksi tiedossa jarruremppaa, ravistaa ihan kohtuudella kun +160 vauhdeista hipasee jarrupoljinta...
Turbon käyttäytyminen myös ihmetyttää, tarkisteluun seuraavana ohjelma, jos ei auta niin ahtoputket ja ahtimen välykset. Ahtopaineet nousee mukavasti 1,6bar, tipahtaa 1,jotain tasolle ja nousee sitten takaste 1,6bar.
Kyllä tästä vielä mersunveronen tulee
Aikaa paloin laatikkorojektiin:
Noutoreissu 15h
Vaihtotyö 5+5h
Googletus 10h
~35h kokonaisuudessaan.
Rahaa paloi n. 1500€.