Autohan on sinänsä minulle tuttu tapaus että sen kyyrissä on tullut jonkun verran istuskeltua ja siirreltyä pihalla sitä. Siis ensimmäistä kertaa 'on the road'.
Sisusta:
Penkkien säädöistä onkin hyvä aloittaa, ovat tosiaan hieman poikkeavat mersuun verrattuna eivät siis liian helppokäyttöiset. Sisusta on aika hyvin ryhdissään, ei penkit repsota eikä mitään silmiinpistävää löydy. Sisällä vallitsee musta kangasverhoilu, tuntuu sopivan hyvin tähän autoon. Kaikki lisäherkkujen vipstaakit on lähellä, joten eipä hirviästi tarvi kurotella.
Ajossa:
Sanoisinko että aika hiljainen peli on, renkaista ei juuri mitään kuulu, ainoa oikeastaan joka sisään kuuluu vaimeasti on se kutosen 'mylvintä'. Sisustaan palatakseni, ei terävään töyssyyn ajaessa missään särähdä tai pärähdä, en ollut uskoa korviani ettei tuota tuttua muovin helinää sitten kuulunutkaan mihin on uudemmissa autoissa tottunut(no okei, eipä tämän hintaluokan peli mikään korolla taida olla). Takaisin ajoon, tuntuu hieman siltä että peli on maantiellä kotonaan, satkua ajaessa kutvonen kiertää alle kaksi tonnia, joten voisi odottaa kohtuullista syöntiä, ja auto menee junamaisesti ja hiljaisesti etiäppäin, ei hae eikä vaeltele. Yksi asia joka vain kummastutti, automaattilaatikko tuntui aika kuminauhalta pienessä vauhdissa. Kuminauhamaisuus tietenkin hävisi sitten kun runttasi kokeeksi poljinta, oli tosiaan vain hieman hassun oloinen. Moottori taas tuntuu aika puhdikkaalta sekä ylä että alakierroksilla, tuntee kyllä ettei ~180 tiisselihevosta ole ainakaan kolmijalkaisia. Auton painon huomioon ottaen se liikkunee riittämiin, ei sillä jalkoihin jää.
Loppuvetona voisi sanoa että autossa on paljon hyvää, mutta sitten siinä on sitä jotain joka ei miellytä. Cruisin toiminta ei minua miellytä, ja sitten tässä yksilössä oli sellainen ominaisuus että ekalla jarrunpainalluksella pakittaessa meinasi takaraivo katkaista niskatuen. Tihkuntunnistin voisi olla paremmin toimiva sekin, eräässä alamäessä alkoi vimmatusti pyyhkijät sohimaan kun vettä valui pikkuisen katolta. Monitoimiviiksi tähän autoon olisi ehdoton, ja mersumaisiin paikkoihin penkinsäädöt. Peilit tuntuvat nekin olevan aika mainiot, hyvin näki pakittaa.
Mieluusti joku saisi täydentää tätä koeajoraporttia omalla mielipiteellään, itse olen hieman puolueellinen tämän suhteen. Alkaa kovasti ollakkin seuraava autohankinta mielessä

Puutteellinen katsaus, mutta eipä sitä työmatkalla hirveitä kerkiä kun pitäs keritä ajattelemaankin jossain välissä.