

No tuota ku lukee noita merkki foorumeita niin kaikki autot on paskoja, kun tämänkin foorumin topikseja lukee ei mersumiehen silmin niin johan alkaa mesen osto pelottaanman 12-224 kirjoitti:Nurmijärvellä... Ei minullakaan hihnaa vastaan mitään ole mutta aikani luettuani niitä volvo sivuja, ei voinut kuin ihmetellä. Itselläni oli aikoinaan seitenneliskantti volvo, siitä kerran hävisi valot ajon aikana pimeällä, onneksi oli magneetilla varustettu taskulamppu mukana... Lamppu konepellille ja matka jatkuu... Katkaisijalta lähti kyllä virta eteenpäin mutta ei se koskaan tullut releelle asti, laitoin hyppyjohdon väliin. Käynti häiriöt vaivasivat sitä loppuajasta, edes volvo liikkeellä eivät löytäneet vian aiheuttajaa kun sytytys meni myöhäselle vaikka olisi pitänyt mennä aikaselle... Hienosti paukkui putkessa ja pensaa söi reilu 18L/100km kun yritti nätisti ajaa. V-tutus päissäni vaihdoin sen vanhaan ooppeliin
Sulla tais olla meikäläisen edesmenneen isäukon seiskanelikantti, jotakuinkin samalta kuulostaa.man 12-224 kirjoitti:Nurmijärvellä... Ei minullakaan hihnaa vastaan mitään ole mutta aikani luettuani niitä volvo sivuja, ei voinut kuin ihmetellä. Itselläni oli aikoinaan seitenneliskantti volvo, siitä kerran hävisi valot ajon aikana pimeällä, onneksi oli magneetilla varustettu taskulamppu mukana... Lamppu konepellille ja matka jatkuu... Katkaisijalta lähti kyllä virta eteenpäin mutta ei se koskaan tullut releelle asti, laitoin hyppyjohdon väliin. Käynti häiriöt vaivasivat sitä loppuajasta, edes volvo liikkeellä eivät löytäneet vian aiheuttajaa kun sytytys meni myöhäselle vaikka olisi pitänyt mennä aikaselle... Hienosti paukkui putkessa ja pensaa söi reilu 18L/100km kun yritti nätisti ajaa. V-tutus päissäni vaihdoin sen vanhaan ooppeliin
Nooo, ei se sitten sama ole, vaan tullu varmaan samana maanantaiaamuna liukuhihnalta........ niin täsmällisesti samanvaivanen. Isäukkokin taipui sittemmin takaisin mersukantaan ja ei kauheasti käännytystyötä tarvinnu tehdä kun päätös oli tehty ja mentiin hakemaan autoa volvon sijaan.man 12-224 kirjoitti:Kajaanista ostin sen volvon vuonna 2000, taisi olla -91 mallia. Jälkiasennus ilmastointikin siinä oli, puhaltimen moottori halvaantui ja uutta samanlaista ei löytynyt mistään??? Jonkun fiiatin puhallin oli melkein sopiva, pientä jalostusta ja se meni paikoilleen. Se vain ihmetytti kun sitä vikaa ei löytynyt toisellakaan korjaamolla, siihen aikaan kyseisellä pajalla oli iisalmen paras testi-laitteisto. Pari kertaa ajettiin koko ohjelma läpi, aikaa meni noin 6 tuntia yhteensä, vika oli tiedossa, mutta sen aiheuttaja ei selvinnyt...
Helpompi Outlanderiin (ykköskoppainen) on istuutua kuin 900-sarjan Volvoon. Tykkäsin 940:n aut.vaihteesta enemmän kuin tuosta "Lipsuvitsin" muka oppivasta laatikosta. Pensaa se syö n. litran enempi kuin 2,3 FT Volvo. Kaarteet ja kadunkulmat kannattaa ottaa rauhallisemmin kuin Volvolla (etupyörät lipsuvat liukkaalla herkästi sivulle). A-pilarit vaikeuttavat tehokkaasti näkyvyyttä sivuille. Huollot selkeästi kalliimmat kuin Volvossa (esim. jakohihna Volvoon n. 100:n ja tuohon 800 AD:lla, Volvoon kun ei tarvinnut vahingonvaralta vaihtaa vesipumppua). Mitään autosta johtuvia vikoja ei ole Outlanderissa ilmennyt 30 tkm:n ajon aikana (nyt mittarissa 104 tkm.)man 12-224 kirjoitti:Tuttavalla on tuommoinen ja sitä pitää käydä testaamassa. Ettei kuitenkin olisi jo turhan korkea, 168cm pitkä kampura-jalkainen lähes invalidi ukko kyseessä...Pakuun noustaan, henkilöautoon laskeudutaan, pitäis sopiva välimalli löytää.