Ford C-max ja käyntihäiriö.

Täällä voit keskustella ja esittää kysymyksiä muistakin merkeistä kuin Mercedes-Benzistä.
Vastaa Viestiin
Sami R
<b>Moderaattori</b>

Ford C-max ja käyntihäiriö.

Viesti Kirjoittaja Sami R »

Edit: katosi vedot alta 4000rpm, veikkaan ilmamääräanturia tai vastaavaa. 1.8i ja 2004 vm. Kaippa pitäs koodit lukea, ideoita/kokemuksia? Edit. Pitäisi foordi viedä kausihuoltoon, valtuutettu paikka pitäisi olla myös että saa leimat vihkoseen.
Olisi kiva kuulla minne kannattaa voortti viedä huoltoon pk-seudulla, onkohan herttoniemessä hyvätasoisia paikkoja?
Itse en paljoa tiedä huollattamisesta/paikoista kun olen itse korjaillut.
Onko hertsikan vehosta kokemuksia?
Viimeksi muokannut Sami R, 20.4.2012 7:57. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
dealer
Itämaan tietäjä

Viesti Kirjoittaja dealer »

Autoa ei ole pakko huollattaa merkkihuollossa takuun säilymiseksi.
AK47
aktiivimeseläinen

Viesti Kirjoittaja AK47 »

dealer kirjoitti:Autoa ei ole pakko huollattaa merkkihuollossa takuun säilymiseksi.
Niin, mutta suostuuko foordia, opelia, ranskiksia jne muut ottamaan huoltoon :D

Ja fordin kyseessäollen sadan tonnin jälkeen ihan sama onko huoltoja mihinkään merkattu :happy:
Sami R
<b>Moderaattori</b>

Vien täl vkolla jonnekki, todennäköistä on että vien jonnekkin ei merkkiliikkeeseen. :wink:
Matti H
ooppelimies

Viesti Kirjoittaja Matti H »

Kylläkait jokainen asiansa osaava nyrkkipaja korjaa autoja ku autoja, mun mielestä on tärkeintä, että homma kulkee sujuvasti. Asiakas tulee korjaamolle, marssii avainten ja huoltokirjan kans työnvastaanottoon, sopii ajankohdan, työnvastaanottaja tekee työmääräyksen ja asentaja tulee hakemaan edellisen homman päätyttyä uuden tehtävän. Asentaja tekee sen mitä työmääräyksessä lukee ja leimaa huoltokirjan ja palauttaa auton korjattuna asiakkaalle ja mainitsee puutteet, jos jotain on löytynyt mitä ei työmääräyksessä ole, tai jos tulee jotain akuuttia vaihdettavaa niin asetanaja tahi työvastaanottaja soittaa asiakkaalle, että tarviis tähä suun piimeriin vaihella jarrupalaa ja levyä, että katottiin just että leimalla tarviis käyttää ja eivät mee ennää lävitte, vaihetaanko?. Ainakin näin toimitaan työharjottelupaikalla ja mun mielestä erittäin pätevä systeemi.

Tosin onhan niitä nyrkkipajoja missä häärii kahesta kolmeen keski-ikäistä, kaljamahaista ja rasvaista ukkoa, öljyt vaihdetaan jos sattuu m-filtteriä olemaan nurkissa ja EHKÄ laitetaan tarra öljynvaihdosta. Firman leima ja öljyn merkin sekä laadun leima on tuntematon käsite ja huoltokirja on homoille, samoin työmääräys, tehdään kun jaksetaan ja keritään..
Posti toimittaa sinulle vaikka kuun taivaalta - paitsi jos olet tilannut sen.

Ford Mondeo MK3 2.0 '03
Ford Focus MK1 1.6 '02

ex-Sammale-Rimera UGGly '95

® Mesen linttaklubi
Sami R
<b>Moderaattori</b>

Juu, monenlaista paikkaa on.
Itse olen voortin käynyt lävitse ja tiedän pari akuuttia paikkaa joista aioin sanoa huollossa. Jarrutlevyt on mitattu viime katsastuksessa ja ne menee vielä vuoden pari.
Sami R
<b>Moderaattori</b>

Fix or repair daily rupes kitiseen:kone ei vedä alhaalta, vetoja on kun kiekat nousee päälle 4k.
Sami R
<b>Moderaattori</b>

Imuilman solenoidi jumitti, osa tilauksessa.
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Keskustelua muista merkeistä”