Enpä voisi olla enempää eri mieltämirrimus kirjoitti:Mazda ei oikee ole paras vaihtoehto. Onhan siinä tilaa tavaroille, mutta kuiteski. Volvo on kestävämpi, eikä happane yhtä noppeesti ku toinen vaihtoehtona ollutta merkkiä. Volvo on Mazdaa turvallisempi liikenteessä. Jos haluu hurjastella ja hämmästellä ihmeellisiä valoja kojelaudassa, sillo kannattaa valita Mazda.
Minä olen kyllä enemmän Volvon puolella. Olen koeajanut molempia merkkejä ja loppujen lopuksi meni pisteet Volvolle meitin perheessä. En omista ite autoa, mutta kuiteski ajan farmari bensa Volvoa. Meitin matkamesee en saa ajaa, koska ajokortti ei riitä siihen eikä voimat ratin kääntämiseen.
TiisseliVolvo on edullisempi ajoltaan kun bensaMazda.

Volgahan on auto, jota ei voi ostaa kertasuorituksena, vaan se ostetaan palasina; uutena sen saa raakileena liikkeestä ulos isolla kasalla rahaa ja sen jälkeen pitää ostaa vähintään 10000 km:n välein runsaasti uusia ja kalliita osasia. Tämä jatkuu koko auton eliniän. Se on kuin olisi ostanut auton osamaksulla

Matsa sensijaan on jaappanin poijan laatua, joka ostetaan kerran ja sillä hyvä.
Minkä auton sitten valitsee, riippuu tietenkin siitä kukakin autolta odottaa ja luulee saavansa, Volgat ei kuulu enää minun valintoihin