Aina sais olla toimintatonni käytössä...
![Laughing :lol:](./images/smilies/icon_lol.gif)
Oho, tuli vastattua aika vanhaan viestiin, mutta menköön...Pappi kirjoitti:tuumasin, että oisivat ne voineet käydä tekemässä lumitestit tuolla autolla. Tuossa sedanissa kun takakontin luukku tulee puskurin päälle...
Huomattu tänä talvena... Molemmista kulkineista on saanut tuon puskurin päällisen rapata melkeen petkeleellä puhtaaksi pariin otteeseen...740 GLE kirjoitti:V70 I takapuskurin päälle kertyvä lumi jumittaa luukun kiinni, ellei harjaa sitä mukaa kun lunta sataa.
Tankkaus.comista tuli kyllä melkoisen sekava sivu. Itse ajattelin luoda tunnukset saksan "tankkaus.com":iin http://www.spritmonitor.de. Tuolla tuntuu olevan paljon vertailtavia autoja ja käyttöliittymä kohtuullisen selkeä.Pappi kirjoitti: www.tankkaus.com palvelu muutti nettisivustoaan todella paljon huonompaan suuntaan. Jatkossa tulee varmaan käytettyä vain "Tankroidia" tankkaustietojen lisäämiseen
Jaa on vaiPappi kirjoitti: Kuorethan on mallia kertakäyttö, eli patterin- ja kuorten vaihto kannattaa sijoittaa samalle kertaa.
Ettet vaan olisi käynyt väärässä museossa? Millainen kaukosäädin sulla on?Pappi kirjoitti:Onneksi noita kuoria saa vielä edes jostain. Marmoritiskillä nostellaan käsiä pystyyn kun menee kysymään näihin museovehkeisiin osia.![]()
Kyllä kait siinä tarkeni. Yhden talven ajelin. Merkittävä juttu on se, että termostaatit on kunnossa. Nestepuolen ja öljypuolen. Foorti voorumilla oli juttua tuosta öljynkierrossa olevasta termostaatista.TonttuX kirjoitti:Papille kymysys. Miten tarkeni Mondeolla talviajossa?
Ei tässä ketään häiritä... Avaa toki oma topicci mondeosta niin kerron omat havaintoni minulla olleesta. Lähtökohta on tietty vähän toinen kun se minulla ollut oli noin 430tkm rullattu vanha taksi. Ennen minulle tuloa auto oli vielä rakennusliikkeen käytössä, joten käytön jälkiä oli.TonttuX kirjoitti:Kyllä tämä edellisen auton volvo v70 tdi pesee selvästi kaikessa, etenkin jämäkkyys maantiellä, mukava ajaan. 600 km tullu ajeltua ja kulutus näyttää mittarin mukaan 5,9L
kohta pitää varmaan oma topikki laittaa, Sori Papille ku sun topikkia tullut häirittyä!