Eukon kiroolua--> s203 2.7cdi=terhon kiroolua.apuva!
VOI MAHAROTOONTA Pitänee tilata ebaystä uus valo ja käyttää hotarin rassausmiitissä vaihdettavana, ei tuollasta kenenkään persaus kestä,jatkuvasti jotakidealer kirjoitti:Rekkarivalo
mä oon tuossa auton takana pitäny maalivaakaa ja koittanu puntaroida että montako kiloa tulee hiilitankoa pakoputkesta niin tietääs että mimmoset rahat se hyvä ystäväni keisari jyrki käteinen minulta pyytää jatkossa, verojen muodossa tietenkin. ei se minua haittaa, takaisinhan minä sen saan, olo on kuin laittaas rahaa pankkiin vai olikse kreikkaan
edit: ei ollut tarkotus piruilla tilailu rek valoista, kirjottelin stooria yht aikaa eikä sillon vielä kukaan puhunu stylinki valoista mitään
Aavistuksen enempi jäsenien ja ihmisten asialla
-Suomen mercedes autoilijat ry-
[miitit]001111111111011111111011111[/miitit]
-Suomen mercedes autoilijat ry-
[miitit]001111111111011111111011111[/miitit]
ei se oo enää jaksanu nuita lamppuja ees herjata mitä veikkaatte paljonko tuonne autoon pitää sähköö tunkee että se lämpeis aikanaan
on termarit (molemmat) uutta ja psukuri on teipattuna,maskin takana on kaljapäkin rääppeet niin ei vaan 20km ajamiset auta.. bout 50 on lämmöt tuollasen ajon jälkeen
jotain ääntäkin (vinkunaa tms) se oli kuulemma alkanu pitään tuossa 15km päässä kotua ja oli sit rauhottunut hiljakseen. kun en ite ajele tällä juurikaan niin vaikee ees arvailla että mikä kuuluu asiaan ja mikä ei
toista se oli ku kääpiövanhus täräytettiin tulille (tosin lämpösestä tallista mut ei sillä oo vaikutusta) ja vietiin leimalle huomautuksitta.. ja sillä sai kuovitellakkin eikä alkanu herjaamaan yhtään eikä vilkkunu valoja muutako vastaantulevilla
on termarit (molemmat) uutta ja psukuri on teipattuna,maskin takana on kaljapäkin rääppeet niin ei vaan 20km ajamiset auta.. bout 50 on lämmöt tuollasen ajon jälkeen
jotain ääntäkin (vinkunaa tms) se oli kuulemma alkanu pitään tuossa 15km päässä kotua ja oli sit rauhottunut hiljakseen. kun en ite ajele tällä juurikaan niin vaikee ees arvailla että mikä kuuluu asiaan ja mikä ei
toista se oli ku kääpiövanhus täräytettiin tulille (tosin lämpösestä tallista mut ei sillä oo vaikutusta) ja vietiin leimalle huomautuksitta.. ja sillä sai kuovitellakkin eikä alkanu herjaamaan yhtään eikä vilkkunu valoja muutako vastaantulevilla
Aavistuksen enempi jäsenien ja ihmisten asialla
-Suomen mercedes autoilijat ry-
[miitit]001111111111011111111011111[/miitit]
-Suomen mercedes autoilijat ry-
[miitit]001111111111011111111011111[/miitit]
Mo! Tuanoinnii, oliks siin viel sähkönen lisälämppäri toiminnassa ja asetuksista kytketty toimintaan? Sit ku oon lueskellu näitä paleltumisjuttuja niin joko koitit lukkopihti-tyyppistä korjuuta pikku-syylarin letkuun? Männäviikolla näin sellaisen 270cdi /203:sen jossa oli pikkusyylari poistettu kierrosta: lohkolta imusarjan alta tuleva letku joka lähtisi pikkusyylarille (josta neste siis palaisi löpölauhduttimelle) olikin nerokkaasti nostettu suoraan löpö-lauhulle! Toimii kuulemma hienosti, viisaammat vois tietty kertoo et onko kyseinen asennus ok myös kesäkeleillä ?
sähköselä lisälämppärillä tuo vissiin on. starin nokassa auto käy aina kun tarvetta ilmenee ja muutenki välillä varuuksi.haapis1 kirjoitti:Mo! Tuanoinnii, oliks siin viel sähkönen lisälämppäri toiminnassa ja asetuksista kytketty toimintaan? Sit ku oon lueskellu näitä paleltumisjuttuja niin joko koitit lukkopihti-tyyppistä korjuuta pikku-syylarin letkuun?
jos mittaristossa on tuolle asetuksia niin äkkiä pikkusen ohjeita ku mä en tajua kauhiasti tuota enklantia! sisällä tuos vissihin tarkenee kuitenkin jotenkuten (en oo ite ajellu pidempää siivua juuri laisinkaan)
lukkopihdit asentelen varmaan huomenissa. moottoritila alkaa olemaa tiiviimpi kun monella jääkaappi (laitoin äsken vielä lisää pahavia) ja kuunnellaan huomenna taas uudet uutiset
kulutus tiemmä sielä 7L nurkilla ajotietsikan mukaan noin 30km siivulla ja pakkasta bout -25 (tämä vähän itseäkin varten muistiin)
Aavistuksen enempi jäsenien ja ihmisten asialla
-Suomen mercedes autoilijat ry-
[miitit]001111111111011111111011111[/miitit]
-Suomen mercedes autoilijat ry-
[miitit]001111111111011111111011111[/miitit]
Ratin näppäimillä asetuksista kohtaan: HEATER.Terho P kirjoitti:jos mittaristossa on tuolle asetuksia niin äkkiä pikkusen ohjeita ku mä en tajua kauhiasti tuota enklantia! sisällä tuos vissihin tarkenee kuitenkin jotenkuten (en oo ite ajellu pidempää siivua juuri laisinkaan)
Siellä nämä sitten:
1. AUTO on automaattinen (yllättäen )
2. MANUAL -> sillä ilimastointi EC-näppäimellä päälle/pois
(kun valo palaa = pois päältä)
3. OFF joka on sitte pois kokonaan päältä
Ps. Tuo kakkoskohan EC-näppäimestä en oo varma nimestä ku ei muista, mutta se oikian puolimmainen näppäin kuitenkin....jos se automaattinen puhallus oli se keskimmäinen näppäin. Ei oo tullu palijo mesellä nyt ajeltua, niin ei tarkaan muista mitä näppäimessä luki...
W168 Evolution (mun), S212 (vaimon)
no tuo heateri oli ainaki offilla ja koitin laittaa ny pihditkin pikkutermarin letkuun. jos ei auta niin sitten alkaa olemaan konstit vähissä? äkkiä kuvittelis ettei uusissa termareissa vikaa olisi (en jaksa muistaa oliko se 82 tai 87 asteinen.. ) kaikki muovitkin on paikallaan asiallisesti ja roikannenästä lähetään ajeleen aina
edit: no ny ainaskin sain näillä konsteilla lämmöt normaaliin. koitin ottaa pihdit pois letkuista niin ei ainakaan lähtenyt lämmöt laskemaan eli en tiedä oliko lopulta vika vain tuolla asetuksissa
edit: no ny ainaskin sain näillä konsteilla lämmöt normaaliin. koitin ottaa pihdit pois letkuista niin ei ainakaan lähtenyt lämmöt laskemaan eli en tiedä oliko lopulta vika vain tuolla asetuksissa
Aavistuksen enempi jäsenien ja ihmisten asialla
-Suomen mercedes autoilijat ry-
[miitit]001111111111011111111011111[/miitit]
-Suomen mercedes autoilijat ry-
[miitit]001111111111011111111011111[/miitit]
no jos se nuon paljo on nii tohtiikohan tosiaan jättää lukkopihdit kotio itseasias en oo huomannu tyhjäkäynnillä humppaamista starin nokassa herjaa kiertovesipumppua vaan ja silti siä jotenkuten tarkeneekin nooh..testit jatkukoon.. toki aamulla ku eukko oli töihin menny niin mittari oli parhaimmillaan esitellyt -36 pakkasiaCDI203 kirjoitti:~2000wLexa kirjoitti: Kukahan tietäis paljonko sen teho on?
ei tuo ihan huonolla huollolla onneks oo ollu. Mä tosin paukuttelin itekseni henkseleitä että mitä nuo mouruaa tuola ja mikseivät vaihtaneet termareitaan jne.. nyt sitten tämä perhana ei sitten lämpeekkään kyl tuolla naftamäärällä sen lämmön pitäs riittää paremmin epäilen pahasti että jossain termarissa on valmistusvikaa tms
kerron sit lisää kun tiän että oliko käyttäjässä vai termarissa vika
Aavistuksen enempi jäsenien ja ihmisten asialla
-Suomen mercedes autoilijat ry-
[miitit]001111111111011111111011111[/miitit]
-Suomen mercedes autoilijat ry-
[miitit]001111111111011111111011111[/miitit]
Laittaa sen k-vespumpunkin uusix eikä renaa!! Ne nyt o Vanhempana sellaisiii et käy ja ei käy.. Crc:llä ja koputtelulla usei herää joksikin aikaa( melko yksinkertainen sähköhammasharjan moottori) mut kiva sekin on jättää parkkihallissa pyörimään ja mattoja kuivaamaan! sitäpaitsi kaikki tuntuis liittyvän kaikkeen näissä cdi- koneiden talvilämmöissä
pirhana kuvittelisi ettei parkkipaiklla olevan auton vesikiertomoottori vaikuttaisi ajolämpöihin noin paljoo ja vielä tehdas tekoonen auto st-mersulla tuota on jo tullut reenattua että jos vaihdelootaa vaihdetaan niin kansipahvi voi hajota k.o remontin yhteydessä ei tän pitäny olla tämmönen.. oisko pitäny sittenki ostaa pösöö nii olis voinu edes yrittää ennakoida kun varautuu pahimpaan jo ostaessahaapis1 kirjoitti:sitäpaitsi kaikki tuntuis liittyvän kaikkeen näissä cdi- koneiden talvilämmöissä
Aavistuksen enempi jäsenien ja ihmisten asialla
-Suomen mercedes autoilijat ry-
[miitit]001111111111011111111011111[/miitit]
-Suomen mercedes autoilijat ry-
[miitit]001111111111011111111011111[/miitit]
autoa säilytetään nuotiossa ja nyt mammalla on penkit kumossa ja masteri takaluukussa ja ei tarkene vieläkää. onkahan säästäneet eristyksissä kun ei tarkene
asiaan: pikkutermari keulalla oli jo tehtaalta lähtien (behr) perseestä. se vuoti turhankin lujaa jo minunkin keuhkoilla. laitoin siihen sitten hanan eli kuulaventtiili kraanan ei sielä pr¤% oo lämmintä vieläkään 30km ajon jälkeen kuulemma abaut 70 astetta oli 30km ajon jälkeen,roikan nenästä lähdetty ja oisko 17 ollu pakkasta nyt alkaa olemaan konstit loppu.. niin kai sinne vielä vois yhen tarviketermarin tunkea ylävesiletkuunko ja mimmonen??
minä en usko että tuon ominaisuuksiin kuuluisi käydä nuon kylmällä koneella katalysaattori tukkeutuu ja tapahtuu paljon jänniä asioita eihän tuo kestäisi mun pätkä-ajoa ollenkaan
asiaan: pikkutermari keulalla oli jo tehtaalta lähtien (behr) perseestä. se vuoti turhankin lujaa jo minunkin keuhkoilla. laitoin siihen sitten hanan eli kuulaventtiili kraanan ei sielä pr¤% oo lämmintä vieläkään 30km ajon jälkeen kuulemma abaut 70 astetta oli 30km ajon jälkeen,roikan nenästä lähdetty ja oisko 17 ollu pakkasta nyt alkaa olemaan konstit loppu.. niin kai sinne vielä vois yhen tarviketermarin tunkea ylävesiletkuunko ja mimmonen??
minä en usko että tuon ominaisuuksiin kuuluisi käydä nuon kylmällä koneella katalysaattori tukkeutuu ja tapahtuu paljon jänniä asioita eihän tuo kestäisi mun pätkä-ajoa ollenkaan
Aavistuksen enempi jäsenien ja ihmisten asialla
-Suomen mercedes autoilijat ry-
[miitit]001111111111011111111011111[/miitit]
-Suomen mercedes autoilijat ry-
[miitit]001111111111011111111011111[/miitit]
- CDI203
- Mesen Bill Gibbons
- Viestit: 4289
- Liittynyt: 04.6.2008 19:51
- Paikkakunta: Tarpeen mukaan(enimmän osan aikaa etelä suomessa) kuusen alla N60° E24°
Jotain hämminkiä siinä on jos mollemat termarit on kunnossa,Terho P kirjoitti:autoa säilytetään nuotiossa ja nyt mammalla on penkit kumossa ja masteri takaluukussa ja ei tarkene vieläkää. onkahan säästäneet eristyksissä kun ei tarkene
asiaan: pikkutermari keulalla oli jo tehtaalta lähtien (behr) perseestä. se vuoti turhankin lujaa jo minunkin keuhkoilla. laitoin siihen sitten hanan eli kuulaventtiili kraanan ei sielä pr¤% oo lämmintä vieläkään 30km ajon jälkeen kuulemma abaut 70 astetta oli 30km ajon jälkeen,roikan nenästä lähdetty ja oisko 17 ollu pakkasta nyt alkaa olemaan konstit loppu.. niin kai sinne vielä vois yhen tarviketermarin tunkea ylävesiletkuunko ja mimmonen??
minä en usko että tuon ominaisuuksiin kuuluisi käydä nuon kylmällä koneella katalysaattori tukkeutuu ja tapahtuu paljon jänniä asioita eihän tuo kestäisi mun pätkä-ajoa ollenkaan
aamusta kun yhdellä pihalta lähdin -32 ja ~10min ajoa niin koneen lämpö nousi ~80c
sisällä tarkeni paitahihasillan,
(sähkö vastuksen päävirta pistety poikki pihdeillä)
eihän ota mistään ilmaa joukkon mikä kertyy lämppärin kennoon/muuten sotkee neste kierron, nesteet kunnossa vesitila puhdas,
Yhteydet YV:lä
Ja +3581810EBB4
EI TEKSTIVIESTEJÄ
SeuraavaKoodailu, Vianhaku, Ohjelmointi kierros
Joskus. enimäkseen Eläkeellä
Ja +3581810EBB4
EI TEKSTIVIESTEJÄ
SeuraavaKoodailu, Vianhaku, Ohjelmointi kierros
Joskus. enimäkseen Eläkeellä
nesteet on ok. vesitila on puhdas. kiertovesipumppua tuo on herjannut starin nokassa eikö se kierrätä nesteitä vaan parkissa ja aikasemmin jo ihmettelin että miten se muka voi tuohon vaikuttaa?
faceliftit kuulemma lämpee paremmin ku nää "vanhukset" eli kumpiko nimim: CDI203 auto on?
tuo kiertovesipumppu alkaa tosiaan olemaan se viimonen mahdollisuus muttakun ei sen pitäs vaikuttaa ainakaan koneenlämpöihin? jotenki ymmärtäisin että sisällä ei tarkenisi tällöin (en osaa sanoa että tarkeneeko tuolla sisällä kun en ite aja muutako termarivikasella ooppelilla ja aikasemminki oli kylymä audi )
faceliftit kuulemma lämpee paremmin ku nää "vanhukset" eli kumpiko nimim: CDI203 auto on?
tuo kiertovesipumppu alkaa tosiaan olemaan se viimonen mahdollisuus muttakun ei sen pitäs vaikuttaa ainakaan koneenlämpöihin? jotenki ymmärtäisin että sisällä ei tarkenisi tällöin (en osaa sanoa että tarkeneeko tuolla sisällä kun en ite aja muutako termarivikasella ooppelilla ja aikasemminki oli kylymä audi )
Aavistuksen enempi jäsenien ja ihmisten asialla
-Suomen mercedes autoilijat ry-
[miitit]001111111111011111111011111[/miitit]
-Suomen mercedes autoilijat ry-
[miitit]001111111111011111111011111[/miitit]
Kyllä se aina pyörii kun lämmitystä on päällä, mutta ei vaikuta moottorin lämpenemiseen.eikö se kierrätä nesteitä vaan parkissa
Tänään vaihtelin termarit erääseen -01 203 220 cdi:hin, auto oli ollut ajon jälkeen pari tuntia pihalla pakkasessa ja oli tunnin hallissa, moottorin lämpötila 40 ajoon lähtiessä.
Keula oli peitetty pahvilla ja jätin sen paikalleen, sähköinen lisälämmitin automaattisesti toiminnassa.
Automaatti kakkoselle ja vauhtia 80 eli kierrokset 4500 päälle, ajoin 7 kilometriä niin oli lämmöt 80.
Normiajossa lämpenee varsin hitaasti.
Äsken täräytin "coupe-väykyn" (niinku Terho sanoos ) Vuoksenrannasta tulille,seisonu työpäivän verran,pakkasta -25.
Lohkolämmitintä tms. ei kesäautossa ole,niin tuota 7 km. rauhallisen ajon jälkeen lämmöt tasan 80 asteessa...ai nii,tää onkin pensa.
No viimetalven kovilla pakkasilla 270 cdi ei tarvinnut roikasta lähön jälkeen kuin 25 km.maantieajoa että lämmöt 80:ssa.Pahvi kyllä piti olla keulassa.
Kannattaa muuten vaihtaa ehjään se kiertovesipumppu,viiskymppiä maksaa ja saattaa tareta sisällä paremmin
Lohkolämmitintä tms. ei kesäautossa ole,niin tuota 7 km. rauhallisen ajon jälkeen lämmöt tasan 80 asteessa...ai nii,tää onkin pensa.
No viimetalven kovilla pakkasilla 270 cdi ei tarvinnut roikasta lähön jälkeen kuin 25 km.maantieajoa että lämmöt 80:ssa.Pahvi kyllä piti olla keulassa.
Kannattaa muuten vaihtaa ehjään se kiertovesipumppu,viiskymppiä maksaa ja saattaa tareta sisällä paremmin
Luu on kovvoo ja koppi vuotaa
-----Näin on,jos siltä näyttää-----
-----Näin on,jos siltä näyttää-----
mites se menikään. motonetista tms halavin mahdollinen mersuun tarkotettu kiertovesipumppu ja päädyn vaihto kolmisakaraiseen vanhasta pumpusta ja se ei aiheuta edes kiroilua? ei kukaan halunnu vastata tuohon mun tuplatermari kysymykseen?kilander kirjoitti: Kannattaa muuten vaihtaa ehjään se kiertovesipumppu,viiskymppiä maksaa ja saattaa tareta sisällä paremmin
Aavistuksen enempi jäsenien ja ihmisten asialla
-Suomen mercedes autoilijat ry-
[miitit]001111111111011111111011111[/miitit]
-Suomen mercedes autoilijat ry-
[miitit]001111111111011111111011111[/miitit]
Joo näin se menee,motonetista noita tullut muutama haettua.
Tuossa het alkuun olikin kuva lähes identtisistä pumpuista.
viewtopic.php?t=23901
Tuossa het alkuun olikin kuva lähes identtisistä pumpuista.
viewtopic.php?t=23901
Luu on kovvoo ja koppi vuotaa
-----Näin on,jos siltä näyttää-----
-----Näin on,jos siltä näyttää-----
- CDI203
- Mesen Bill Gibbons
- Viestit: 4289
- Liittynyt: 04.6.2008 19:51
- Paikkakunta: Tarpeen mukaan(enimmän osan aikaa etelä suomessa) kuusen alla N60° E24°
"asikaan" kärry minkä talavi kuntoa varmistelin oli 00 mallinenTerho P kirjoitti:nesteet on ok. vesitila on puhdas. kiertovesipumppua tuo on herjannut starin nokassa eikö se kierrätä nesteitä vaan parkissa ja aikasemmin jo ihmettelin että miten se muka voi tuohon vaikuttaa?
faceliftit kuulemma lämpee paremmin ku nää "vanhukset" eli kumpiko nimim: CDI203 auto on?
tuo kiertovesipumppu alkaa tosiaan olemaan se viimonen mahdollisuus muttakun ei sen pitäs vaikuttaa ainakaan koneenlämpöihin? jotenki ymmärtäisin että sisällä ei tarkenisi tällöin (en osaa sanoa että tarkeneeko tuolla sisällä kun en ite aja muutako termarivikasella ooppelilla ja aikasemminki oli kylymä audi )
Ylä vesi letkuun voi laitta 1.1/1.4 rellun letku termari jos ei viitsi sitä omaa termaria vaihdella (löyttyy esim motonetistä osanumerola 30-6018)
kolmi haaraeisen kiertovesipumpun kärsän voi vaihtaa kaksihaaraisen tille
Yhteydet YV:lä
Ja +3581810EBB4
EI TEKSTIVIESTEJÄ
SeuraavaKoodailu, Vianhaku, Ohjelmointi kierros
Joskus. enimäkseen Eläkeellä
Ja +3581810EBB4
EI TEKSTIVIESTEJÄ
SeuraavaKoodailu, Vianhaku, Ohjelmointi kierros
Joskus. enimäkseen Eläkeellä
Moi, Ja Huoh .. Olin jumissa tuolla naapurivoorumilla tässä aiheessa ! Tänään kokeiltiin yhteen 270 cdi autoon jossa oli ohitettu pikkulauhdutin niin palauttaa se tehdaskuosiin uusilla termareilla ja laittamalla letkut sinne mihin ne on aikanaan Saksassa piirrelty ! Ja kas kummaa vehje toimii: pakkasta 20 vauhtia 80 ja 10 miinuutin päästä lämmöt 80 ja yli keulassa maskimuovi!! Tunti ajeltiin pääasiassa maantietä mut vähän taajamaakin, lämmöt 80-90 , pikkusyyläri lämmin ja iso kylmänä jotenkin ois nyt ajateltava että jos kaikki tikissään ja molemmat termarit uusia niin toimiihan nuo, niinkuin ovat tehtaalla aikanaan rakentaneet
E 200 cdi BE TA PB -15
Vrod-02
Vrod-02
niin siis alunpitäen tähän on siis uusittu jo syksyllä molemmat termarit ja letkut menevät niinku tehtaanpaappa ne on piirtänyt jotenka vikaa on jossakin.
tänään hain rellun letkutermarin ja kas kuinka ollakkaan.. tämä mun hakema clion termari ei sinne mahtunut jotenka mulle TAAS myitiin semmosta mikä sattuu käteen osumaan huomenna takasi kauppaan jne mä varmaan vielä keitän tuon kesällä pois vaihdetun termarin kattilassa ja jos se toimii niinkuin pitää niin laitan sen takaisin ja joskus enskesänä sit tuon "uuden" termarinkin mä keitän jos tuo vika nyt saadaan joskus kuntoon jne.. nyt ei tälletalvia huvita ostella enää orkkis termareita kun semmosen jo kerran ostanu (tää on taas näitä mun ihan omia periaatteita)
tänään hain rellun letkutermarin ja kas kuinka ollakkaan.. tämä mun hakema clion termari ei sinne mahtunut jotenka mulle TAAS myitiin semmosta mikä sattuu käteen osumaan huomenna takasi kauppaan jne mä varmaan vielä keitän tuon kesällä pois vaihdetun termarin kattilassa ja jos se toimii niinkuin pitää niin laitan sen takaisin ja joskus enskesänä sit tuon "uuden" termarinkin mä keitän jos tuo vika nyt saadaan joskus kuntoon jne.. nyt ei tälletalvia huvita ostella enää orkkis termareita kun semmosen jo kerran ostanu (tää on taas näitä mun ihan omia periaatteita)
Aavistuksen enempi jäsenien ja ihmisten asialla
-Suomen mercedes autoilijat ry-
[miitit]001111111111011111111011111[/miitit]
-Suomen mercedes autoilijat ry-
[miitit]001111111111011111111011111[/miitit]
dealer kirjoitti:Pyöräytä ensin rasvassa ja jauhoissa ja kääntele pikkusen kuumalla pannulla.keitän tuon kesällä pois vaihdetun termarin kattilassa
Tulee rapea pinta
W903.663 laulupiili
S210.226 digilintta
S203.216 ceemeli
® Mesen linttaklubi - Kun ruoste meidät erottaa
SUOMEN MERCEDES-AUTOILIAT SE REHELLISEMPI YHDISTYS
[miitit]0000000000001011111111111111[/miitit]
S210.226 digilintta
S203.216 ceemeli
® Mesen linttaklubi - Kun ruoste meidät erottaa
SUOMEN MERCEDES-AUTOILIAT SE REHELLISEMPI YHDISTYS
[miitit]0000000000001011111111111111[/miitit]
rapee pinta tuli joo mutta ei se siitä pehmentyny selevää kauraa oli tuo "alkuperänen" termarikin eli ei päässyt silläkään säästelemään
tämmönen mullen siis tänään myitiin
http://www.varaosat24.com/fi/varasto2/0 ... 583/943732
huomenna ettimään vähän pienempää ja kesällätai syksyllä sitte jos jaksaa tai periaate antaa myöten niin voin harkita uuden orkkistermarin ostoa
alkaa olemaan konstit vähissä ellei ala koneessa lämmöt vieläkään nousta. laitan pian hanan ylävesiletkuunkin noh katotaan miten miehen käy (tulee varmaan kesä ettei asia taas selviä ennen kylmiä, vaikka kyllähän minä tätä jo syksyllä moitiin että lämpee hitaasti mutta se oli silloin jokasen mielestä ominaisuus )
tämmönen mullen siis tänään myitiin
http://www.varaosat24.com/fi/varasto2/0 ... 583/943732
huomenna ettimään vähän pienempää ja kesällätai syksyllä sitte jos jaksaa tai periaate antaa myöten niin voin harkita uuden orkkistermarin ostoa
alkaa olemaan konstit vähissä ellei ala koneessa lämmöt vieläkään nousta. laitan pian hanan ylävesiletkuunkin noh katotaan miten miehen käy (tulee varmaan kesä ettei asia taas selviä ennen kylmiä, vaikka kyllähän minä tätä jo syksyllä moitiin että lämpee hitaasti mutta se oli silloin jokasen mielestä ominaisuus )
Aavistuksen enempi jäsenien ja ihmisten asialla
-Suomen mercedes autoilijat ry-
[miitit]001111111111011111111011111[/miitit]
-Suomen mercedes autoilijat ry-
[miitit]001111111111011111111011111[/miitit]
asiaa selevitelty puhelimitsewww.mortti.us kirjoitti:KIROOLUA!!! Kele kun ei vastata vaikka vierestä ajetaan ja soitetaan.
Ei ilimeisesti vieraat olluna tervetulleit?
tuo koko termari homma unohtunu taasen
Aavistuksen enempi jäsenien ja ihmisten asialla
-Suomen mercedes autoilijat ry-
[miitit]001111111111011111111011111[/miitit]
-Suomen mercedes autoilijat ry-
[miitit]001111111111011111111011111[/miitit]