Possu volvon perä

Täällä voit keskustella ja esittää kysymyksiä muistakin merkeistä kuin Mercedes-Benzistä.
Vastaa Viestiin
Ville500
Rekkamies

Possu volvon perä

Viesti Kirjoittaja Ville500 »

Mimmones perä on vm89 360gl:ssä on?? Onko kestävä? Pitäis toi kemppi hitsuuttaa ja mietittiin että josko jostain löytyis tiheämpi perä.. voi sitte jättää ton alkuperäsen varalle.. :D
S500L -99
Chevrolet Epica 2.0 D -07
Chevrolet Evanda 2.0 -05
® Mesen V8 Klubi
® Mesen Porkkana-klubi
"kunnon paska housuissa pitää mielen virkeänä"
Pega

Viesti Kirjoittaja Pega »

Laatikko perä yhdistelmä tommosessa, ei kuulemma kestävä mutt meillä monttukäytössä kyll meni ihan ok.

Kardaani sit porsii mitä todennäköisemmin ku oikeen rupee rääsään, en ihan mene vannoon mutt olisko ollut alfan peruja toi perä tossa.

Mulla on tommonen 2l kaasari sianpää justaan menossa romuksi ku ei jaksa enään sen kanssa harrastella
JiiTee_

Viesti Kirjoittaja JiiTee_ »

Mitenköhän minä elän siinä käsityksessä että kolmossarjan volvossa (340-360) on tuommonen epämääränen laatikko+peräyhistelmä ainoastaan rellukoneellisissa alle kahen litran malleissa...? :?
® Mesen linttaklubi
® Mesen Porkkana-klubi

Mb s124 300tdt 4matic
Mb s124 300td

Ja etellisiä sen verran ettei millään jaksa luetella. :)
Pega

JiiTee_ kirjoitti:Mitenköhän minä elän siinä käsityksessä että kolmossarjan volvossa (340-360) on tuommonen epämääränen laatikko+peräyhistelmä ainoastaan rellukoneellisissa alle kahen litran malleissa...? :?
Pittääkö se vielä raadon alle kerran ryömiä ja kattella,

Edit Wiki tietoa vollesta
http://www.autowiki.fi/index.php/Volvo_360
Ville500
Rekkamies

Viesti Kirjoittaja Ville500 »

Mulla onkin tehokas possu :kuski: . 110hv!!! Onko jotain merkittävää joka täytyy ottaa huomioon kemppiä hitsatessa??
S500L -99
Chevrolet Epica 2.0 D -07
Chevrolet Evanda 2.0 -05
® Mesen V8 Klubi
® Mesen Porkkana-klubi
"kunnon paska housuissa pitää mielen virkeänä"
Pega

Ville500 kirjoitti:Mulla onkin tehokas possu :kuski: . 110hv!!! Onko jotain merkittävää joka täytyy ottaa huomioon kemppiä hitsatessa??
No ainakin se ett piikkien kanssa se laukee varmasti, eli hommaa toinen perä jo varalle, kardaani ja vetari.

On sen verran rajua piikkien kanssa ajo, asfaltilla lukon kanssa kestää perä paremmin ku jäällä kunnon piikeillä
VT86
Linttaturpoilija

Viesti Kirjoittaja VT86 »

Pega kirjoitti:
Ville500 kirjoitti:Mulla onkin tehokas possu :kuski: . 110hv!!! Onko jotain merkittävää joka täytyy ottaa huomioon kemppiä hitsatessa??
No ainakin se ett piikkien kanssa se laukee varmasti, eli hommaa toinen perä jo varalle, kardaani ja vetari.

On sen verran rajua piikkien kanssa ajo, asfaltilla lukon kanssa kestää perä paremmin ku jäällä kunnon piikeillä
Vaikka pidän suorastaan ihmeenä ettee siitä meidän raadosta levinny perä eikä edes äännä. Tosin suurin syy tuon perän hajoamiseen on liian pieni teho eli ammutaan kytkinpommeilla perä pas2. :roll:
® Mesen linttaklubi
W124 200Dtic ==> W201 Bilehile ==> Sunny N14 ==> Toledo (1M) TDI==> Leon TS4 1.8t "CupraR"
Suzuki GS450s ==> Honda 900RR Fireblade sc33
"Olkoon maalipintasi hapettumat aina kuin loppukesäisen iltaruskon pilvikuviot"
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Keskustelua muista merkeistä”