Tää on 1.6 16V, monipisteruisku. Täytyy pitää mielessä tuo sokan katkeilu, en ole ennen kuullut. Paljon mahdollista kuitenkin.
Kävi mielessä, että olisin pistänyt naftaan tuon ja odotellut, mutta jollainhan sitä pitää ajellakin ja kesäauton virkaa toimittavaa tipparelluani en viitsi talvipakkasilla rääkätä
Tosin tämäkään ei ole paljoa talviajoa nähny. Siitä kielivät mm. seuraavat seikat:
-Talvirenkaat alkuperäiset
-Ruostesuojaus alkuperäinen ja maali paistaa massan vierestä takapyöränkoteloista. Ei siis ruoste, vaan maali
-Autossa ei ole lohkolämmitintä.
Takakaarissa on pientä alkavaa ruostetta jo. Nämä täytyy ennen talvea laittaa kuntoon.
Mulla ois sulle hyvä auto, jota kehtais uittaa vaikka sitte suolasa sun muusa paskasa. Tollanen allekirjoituskessakin mainittu lancer. 280tkm ajettu, just leimattu oliko viime viikolla vai koska, eli vuosi ajoaikaa, ei mitää vikoja pitäis tulla seuraavallekkaan leimalle.
Eikä niin harmittais tuota uittaa suolassa.
Mut älä nyt tuota kuitenkaan...
Hitto ku ois ollu talli ja rahaa silloin kun täytti 18, ois ollu toi oma mazdakin vaan 52tkm ajettu.
Niin, ja kyllä se alkuperäinen jakohihna kestää. Mullaki oli 18 vuotta/98tkm kilometriä, ennenkuin vaihdoin. En vaan tiiä miks ois pitäny vaihtaa, ihan kuin paketista vedetty oli vieläkin.
Sprinter W902 208D '96 om601
Sprinter W903 310D '97 om602
Muita häkkyröitä:
BMW 530d Touring '99, Mazda 323 1,5 '89,
Mitsut: Galant 2,4GDI A '00, Galant 2,0 Stw '98, Galant 2,0 A GLS '97, Lancer GLXi 1,5 '91
Parempi se on pelata hihnan kanssa varman päälle. Voi olla jo kuitenkin 21 vuodessa päässyt hapertumaan. Homma sinänsä ei pitäisi kamalan iso tällaiselta tunariltakaan olla.
Kyllä tuo olisi ainakin asianmukaisesti tarkoitus ennen talvea ruostesuojata ja hankkia ne takasisälokarit. Mistähän niitä löytää?
Kyllä se kestää kun huolta pitää. Vaikka talvella ajaisikin.
EDIT. Tuossa vielä nuo loput aikaisemman omistajan ottamat myyntikuvat. Tuli mieleen, että miksei tuossa ole alkuperäisiä kumimattoja? :