No niin, nyt on kone kunnossa ja paikoillaan. Vein koko koneen Ylivieskaan Autiolle. Siellä se porattiin ja pistettiin uusi mäntä ja tiivisteet. Käskin vielä kasatakin, onpahan sitten ketä syyttää jos käy taas samallalailla.
Kone pistettiin eilen pyörään paikoilleen, muuten olisi kokeilukunnossa, mutta miten päin YPVS: vaijerit tulevat, onko tietoa. Kossi otti moottorin irti eikä tietenkään muistanut järjestystä ja toiset kossit kertoo kaikki erilailla vaijerien järjestyksen. Tuleeko ykkösvaijeri ykköseen, vai pitääkö vaijereiden mennä ristiin ykkönen kakkoseen ja kakkonen ykköseen.
Jos menee väärin, mitä vaurioita on tiedossa?
Kooklettaminen ei antanut tietoa, kaikista muista asioista on löytynyt satamäärin sivuja, tästä ei.

Merkkihuollostakaan ei näin pyhänä pääse kyselemään.
Jos löytyis varma tieto, pääsisin kokeilemaan...
Potilas taistelee ylipainoa vastaan toistaiseksi laihoin tuloksin...