golf 3 1997 afn 1.9tdi 110hv. Problem?
golf 3 1997 afn 1.9tdi 110hv. Problem?
Lobello on nyt meidän matkapelil jykylän motaril ja auto ei mene yli 110kmh. Ei varoitusvaloja ja se sanoo vaa mouaah! Vnt jumis? Eilen turbon äänet oli aika kovat. Alle satkus normi toiminta.
Help
Help
I started out with nothing. And I've still got most of it left!
S124 E220TCDI Aut.
C124 300CE-24 Aut.
W140 S350TD Aut.
A6 2.5TDI Quattro Man.
S124 E220TCDI Aut.
C124 300CE-24 Aut.
W140 S350TD Aut.
A6 2.5TDI Quattro Man.
Eips, N75-venttiili siitä on paskana ja siitä löytynee hyvästikkin tietoa ffp:ltä. Elikkäs sähköllä pelaava ahtopaineensäädinsolenoidi (tjms) on paskana ja auto ahtaa hetkellisesti n. 1,5bar jonka sitten 'tietokone' tunnistaa ja lyö ahdot nollille. (näin ainakin parin kaverin 3b passatissa)
Uudelleenkäynnistys tosiaan auttaa.
Uudelleenkäynnistys tosiaan auttaa.
® Mesen linttaklubi
® Mesen Porkkana-klubi
Mb s124 300tdt 4matic
Mb s124 300td
Ja etellisiä sen verran ettei millään jaksa luetella.
® Mesen Porkkana-klubi
Mb s124 300tdt 4matic
Mb s124 300td
Ja etellisiä sen verran ettei millään jaksa luetella.
IHANAA!! LISÄÄ VOLSUJA eikö ilimamäärä anturi kans kannata koittaa putsailla mei..KRÖH eukon aut..KRÖHM autiin se auttoi jokseenkin tosin kummallista että ei tarvinnu ostaa edes puolta moottoria ja sen sai irrotettuakin irrottamatta lähes koko keulaa mä päästelin sen puhtaaks präkiliinerillä vaanSergey kirjoitti:perhana. onko tässäki se samperin osa. vasta audiin vaihdoin sellasen.
Aavistuksen enempi jäsenien ja ihmisten asialla
-Suomen mercedes autoilijat ry-
[miitit]001111111111011111111011111[/miitit]
-Suomen mercedes autoilijat ry-
[miitit]001111111111011111111011111[/miitit]
N75 menee tosi harvoin näissä vnt-vehkeissä. Turboja joutuu useemmin vaihtaan... Tottakai tuo venttiilin toiminta kannattaa varmistaa.JiiTee_ kirjoitti:Eips, N75-venttiili siitä on paskana ja siitä löytynee hyvästikkin tietoa ffp:ltä. Elikkäs sähköllä pelaava ahtopaineensäädinsolenoidi (tjms) on paskana ja auto ahtaa hetkellisesti n. 1,5bar jonka sitten 'tietokone' tunnistaa ja lyö ahdot nollille. (näin ainakin parin kaverin 3b passatissa)
Uudelleenkäynnistys tosiaan auttaa.
E290 Turbodiesel Avantgarde
Audi A4 2,8 quattro tiptronic
Audi A4 2,8 quattro tiptronic
Kiva vika.
Yleensä pakkasella pahenee. Koin itse omakohtaisesti sen kun lähdin viime talvena Pudasjärvelle mennessä ohittaamaan täysperävaunuyhdistelmää.
Vastaan oli jossakin pitkän suoran päässä tulossa auto mutta aikaa matkaa oli siihen reilusti ja perään lähti toinenkin auto...
Meni sitten puolessa välissä ohitusta Pasaati vikatilaan!!
Ei paljon naurattanut mutta kyllä se sitten juuri ja juuri jaksoi ohi mennä mutta ilman rekan jarrutusta ei perässäajava olisi kyllä päässyt.
Todella vaarallinen tilanne ja sikäli harvinainen, että johtui todellakin vain ja ainoastaan teknisestä viasta.
Pakkasta oli jotain -30 ja uusi sen erikseen yrittämällä samalla reissulla mutta sen jälkeen ei ole vaivannut.
Yleensä pakkasella pahenee. Koin itse omakohtaisesti sen kun lähdin viime talvena Pudasjärvelle mennessä ohittaamaan täysperävaunuyhdistelmää.
Vastaan oli jossakin pitkän suoran päässä tulossa auto mutta aikaa matkaa oli siihen reilusti ja perään lähti toinenkin auto...
Meni sitten puolessa välissä ohitusta Pasaati vikatilaan!!
Ei paljon naurattanut mutta kyllä se sitten juuri ja juuri jaksoi ohi mennä mutta ilman rekan jarrutusta ei perässäajava olisi kyllä päässyt.
Todella vaarallinen tilanne ja sikäli harvinainen, että johtui todellakin vain ja ainoastaan teknisestä viasta.
Pakkasta oli jotain -30 ja uusi sen erikseen yrittämällä samalla reissulla mutta sen jälkeen ei ole vaivannut.
Jiitek! Olis taas aika vaihtaa öljyt ja viltteri, miten olis?!
Pitänee putsata ko. mokkula enshätää...
ja audifinnssiltä Teppo Kalskeelta oli n. 70elatku kirjoitti:Vaiha se N75. Löytyy AFN:n koneesta, koneen etupuolella, näkyvissä/helposti vaihdettavissa. satakunta euroa palttiarallaa merkkiliikkeessä muistaakseni kait ehkä vissiinki
Pitänee putsata ko. mokkula enshätää...
I started out with nothing. And I've still got most of it left!
S124 E220TCDI Aut.
C124 300CE-24 Aut.
W140 S350TD Aut.
A6 2.5TDI Quattro Man.
S124 E220TCDI Aut.
C124 300CE-24 Aut.
W140 S350TD Aut.
A6 2.5TDI Quattro Man.
Mennee pihahommiksi kun on halli täynnä romuja levällään mutta eipä tuo imuvaihtajalla ole iso homma.Sergey kirjoitti:Jiitek! Olis taas aika vaihtaa öljyt ja viltteri, miten olis?!ja audifinnssiltä Teppo Kalskeelta oli n. 70elatku kirjoitti:Vaiha se N75. Löytyy AFN:n koneesta, koneen etupuolella, näkyvissä/helposti vaihdettavissa. satakunta euroa palttiarallaa merkkiliikkeessä muistaakseni kait ehkä vissiinki
Pitänee putsata ko. mokkula enshätää...
Ite väittäisin 3b pitkittäiskoneellisessa passatissa N75-venttiilin sijaitseen jakopäänkopan vieressä ja poikittaiskoneellisessa kolmoskopan golffissa taas ööö..... Vänkärin puolen iskaritolpan tykönä...?
Ville S. tietänee paremmin.
Ville S. tietänee paremmin.
® Mesen linttaklubi
® Mesen Porkkana-klubi
Mb s124 300tdt 4matic
Mb s124 300td
Ja etellisiä sen verran ettei millään jaksa luetella.
® Mesen Porkkana-klubi
Mb s124 300tdt 4matic
Mb s124 300td
Ja etellisiä sen verran ettei millään jaksa luetella.