Laffi kirjoitti:Bluebird painaa 1160 kg (sedan), 1190 kg (hatchback), 1250 kg (sedan, diesel)mese300 kirjoitti:
Ja onhan tuo Volvo ihan toista maata ajo-ominaisuuksiltaan ja turvallisuudeltaan kuin nuo 800kg painavat riisikipot
Volvo 740 painaa 1250 kg (sedan, kaasutinmoottori)
Kantaa ottamatta noihin ajo-ominaisuuksiin ja turvallisuuteen.
Volvo 740 2,3 kannattaako ostaa ja MITÄ KULUTTAA?
Mulla on ollu pari nuita luupäitä, sedan ja farmari. Hyviä on ajaa ja varusteitakin niissä on jo vakiona ihan mukavasti... Sedan oli tosin Konin tolpilla varustettu niin oli normaali-ajoon turhankin jämäkkä mutta mutkaisella asfalttitiellä saikin sitten ajaa niinkuin tykkäsi, ei edes yrittäny lähteä käsistä vaikka polki koko 112 hv voimalla pyöriä asfalttiin kiinni. Mukavuudessahan nuo pieksee volvot ja enimmän osan mersuistakin mennen tullen, nuissa on penkit nimittäin erittäin mukavat istua ja rattikaan ei ole mahassa kiinni niinkuin volvoissa. LX malleissa tosin on huonommat penkit kuin SLX ja SGX malleissa, mulla oli molemmat SLX mallisia. 2 litrasella farmarilla heitin yhden lapinkeikankin taannoin, todisteena siitä jäsen Supan avattaressa näkyy minun entinen punanen luupää taustalla joten samalla pidettiin kai jonkinlainen mese.fi-mini-miittikin niin kulutus oli reissulla 6,4... Normaalissa seka-ajossa meni hieman yli 7... Ajakaapas samoihin volvoilla... Tai bensa-mersuilla...
S210 200
Nissan Maxima
Citroën Xantia
Volvo V70
® Mesen linttaklubi
Nissan Maxima
Citroën Xantia
Volvo V70
® Mesen linttaklubi
ei noita kilometrejä ainakaan kannata pelätä nykyises on 370tkm eikä mitää vikaa edellisessä oli 480tkm eikää vikaa siinäkään... ei ne ny sitä bensaa vie hirveesti, ittellä ollu ruiskuna, kaasarina ja turbona (yks löytyy vieläkin), kaupunkiin päässy 10l ylös päin mut on vähä raskas kaasujalka, en tiiä sit pääseekö oikeen kympin alle mut... itse ostan kyllä ruisku version jos vielä lisää volleja ostan...
2.3 yleensä kalkattaa kylmänä mut niin sen kuuluuki, loppuu ku se vähä lämpenee ja edessä tunkin paikan ympärystät kannattaa katsoa(rengas heitää siihen tunkinpaikan "pykälään" kaikki paskat ja hiekat) , olikos se vm-87 eteenpäin kun on ruvettu sinkkaamaan kaaria ja muita yleisiä ruostumis paikkoja, muuten täälä oli jo aika hyvin kirjoitettu (ainakin näin pika lukemisella) itse katsoisin pari vuotta uudemman ruiskun, hinta haarukassa ei juurikaan eroa... varustelu taso on oikeestaan laidasta laitaan...
itse suosittelen kyllä volvoa hyvä ja auton tuntuinen ja yllättävän ketterä...
2.3 yleensä kalkattaa kylmänä mut niin sen kuuluuki, loppuu ku se vähä lämpenee ja edessä tunkin paikan ympärystät kannattaa katsoa(rengas heitää siihen tunkinpaikan "pykälään" kaikki paskat ja hiekat) , olikos se vm-87 eteenpäin kun on ruvettu sinkkaamaan kaaria ja muita yleisiä ruostumis paikkoja, muuten täälä oli jo aika hyvin kirjoitettu (ainakin näin pika lukemisella) itse katsoisin pari vuotta uudemman ruiskun, hinta haarukassa ei juurikaan eroa... varustelu taso on oikeestaan laidasta laitaan...
itse suosittelen kyllä volvoa hyvä ja auton tuntuinen ja yllättävän ketterä...
- Chervolet Camaro Z28
- Volvo S40
- Volvo S40
Jotain asian vierestä
Itsellläni on ollut vain 244 GLE autom-81, varma, halvat osat, hyvät pellit mutta kulutti 10-20 sadalla.
Mielestäni hyvä 740 voi olla hyvä ostos. Työkaverilla on vieläkin kakkosautona, toiminut hyvin.
E 34 bemuista on kokemusta kolmesta, tyytyväinen oon ollut. Mut enemmän sellanen ykkösauto.
Vanhemmille hommasin kakkoseksi ton Carinan, hyväpeltinen voi olla pitkäikäinenkin "pelastusrengas".
Mielestäni hyvä 740 voi olla hyvä ostos. Työkaverilla on vieläkin kakkosautona, toiminut hyvin.
E 34 bemuista on kokemusta kolmesta, tyytyväinen oon ollut. Mut enemmän sellanen ykkösauto.
Vanhemmille hommasin kakkoseksi ton Carinan, hyväpeltinen voi olla pitkäikäinenkin "pelastusrengas".
No kun tämä herätti keskustelua näinkin hyvin, niin ajattelin sitten kertoa mikä Volvo tuli hankittua....
740 Sedan (väri hopea) Vm. 89
ajettu 340 tkm
B230F koneella 4- piste elektroninen ruisku.
Manuaali 5 - vaihdetta (ei sähk. ylivaihdetta)
Auto oli tuotu vuonna-99 USA:sta! Kori oli todella hyvässä kunnossa!
Hinta 1500 eur
Oli siisti, niin en viitsinyt tinkiä!
Ajossa lähentelee hyvyydessään tosiaan tuota D300 / - 93 farkkua mikä mulla on autona! ja muutenkin todella tyylikkään näköinen korimalli!
Puutteet: Lukkoperä. Olisi kyllä tarpeen risteyksissä. Joutuu lähteen todella varovaisesti, kun vääntöä löytyy aika lailla tuosta koneesta!
Mittaristo: Bensamittari oli rikki kaikissa 10:ssä 740 jota kävin katsomassa! TODELLINEN TYYPPIVIKA!!!!
Muuten kyllä täytyy sanoa, että näillä autoilla mennään kyllä niin kauan kuin vain suinkin on mahdollista!
740 Sedan (väri hopea) Vm. 89
ajettu 340 tkm
B230F koneella 4- piste elektroninen ruisku.
Manuaali 5 - vaihdetta (ei sähk. ylivaihdetta)
Auto oli tuotu vuonna-99 USA:sta! Kori oli todella hyvässä kunnossa!
Hinta 1500 eur
Oli siisti, niin en viitsinyt tinkiä!
Ajossa lähentelee hyvyydessään tosiaan tuota D300 / - 93 farkkua mikä mulla on autona! ja muutenkin todella tyylikkään näköinen korimalli!
Puutteet: Lukkoperä. Olisi kyllä tarpeen risteyksissä. Joutuu lähteen todella varovaisesti, kun vääntöä löytyy aika lailla tuosta koneesta!
Mittaristo: Bensamittari oli rikki kaikissa 10:ssä 740 jota kävin katsomassa! TODELLINEN TYYPPIVIKA!!!!
Muuten kyllä täytyy sanoa, että näillä autoilla mennään kyllä niin kauan kuin vain suinkin on mahdollista!
Joo niin on, tossa katoo yhdistyy molemmat nämä:BigA kirjoitti:Bensamittari oli rikki kaikissa 10:ssä 740 jota kävin katsomassa! TODELLINEN TYYPPIVIKA!!!!!
aikaisemmin raul kirjoitti:-bensa/sähköpuolen viat ovat yleisiä
Onnea uudelle autolle ja turvallisia kilsoja, eiköhän se totuttuun tapaan jopa ylitä odotukset 1989 löytyy molempaa mallia, vanhaa ja faceliftattua, kumpi tämä on? Kuvia?
Ei bensa- ja sähköpuolen viat oo niinkään yleisiä. On vaan muutama paikka joissa KAIKISSA on jossain vaiheessa vikaa.
Eli mittariston toimimattomuus, syy löytyy yleensä aina kylmäjuotoksista mittariston takaa. Se on helppo purkaa ja ohjeet löytyy kuvien kans Volvolandiasta. Yleensä rikki on lämpö-, bensa- tai matkamittarit. Tai sitte ihan mikä tahansa variaatio em. luettelosta...
Sit tuo bensapuoli. Volvolandiassa puhutaan paljon "suutinreleestä", joka maksaa sen ja sen verran riippuu mistä ostaa. Sijaitsee paisuntasäiliön
jalassa. Sen voi korvata normaalilla nelinapaisella releellä ja toimii. Hinta apout 2 egeä.
Kampiakselitunnistin yks vika, muttei niinkään yleinen, mut jos pitää vaihtaa niin maksaa jonku 3 kymppiä, ja ei ole yleensä edes rikki. Vaihdelaatikon irroittelulla pelottelevat, mutta väitän että oikeilla työkaluilla irtoaa aina. Paikka kyllä "hieman" ahdas...
Bensapumpun tuplarele on taas yleensä se kaiken murheen alku ja juuri. Se sijaitsee nerokkaasti tuhkakupin takana, kuten lähes kaikki muukin merkittävä sähkö, eli on helppo vaihtaa, aiheuttaa särkyessään Volvolle satunnaisia käynnistymisvaikeuksia, saattaa olla että toimii, tai sitten ei. Pirun kiusallista toisinaan. Releen funktiona käynnistää siirto-, ja painepumppu ja niin ollen ruokkia WOIMAkonetta. Hinta tuolle vehkeelle oli 24€.
Eli: JOS tuo sun pelastusrengas alkaa juonitella, selviät jollain 5 kympillä lähes kaikista mahdollisimmista vikapaikoista vaihtamalla osat uusiin! Tosin boxi voi joskus särkyä, muttei ole todellakaan yleistä.
Käsijarrun, etupään nivelet ja kyprokkiruuveilla kasassa olevan keskikonsolin voi kans korjata muutamalla egellä. Hyvä ostos!
(Pitäs tietenki olla farkku että sais näyttään joltain mutta...)
Eli mittariston toimimattomuus, syy löytyy yleensä aina kylmäjuotoksista mittariston takaa. Se on helppo purkaa ja ohjeet löytyy kuvien kans Volvolandiasta. Yleensä rikki on lämpö-, bensa- tai matkamittarit. Tai sitte ihan mikä tahansa variaatio em. luettelosta...
Sit tuo bensapuoli. Volvolandiassa puhutaan paljon "suutinreleestä", joka maksaa sen ja sen verran riippuu mistä ostaa. Sijaitsee paisuntasäiliön
jalassa. Sen voi korvata normaalilla nelinapaisella releellä ja toimii. Hinta apout 2 egeä.
Kampiakselitunnistin yks vika, muttei niinkään yleinen, mut jos pitää vaihtaa niin maksaa jonku 3 kymppiä, ja ei ole yleensä edes rikki. Vaihdelaatikon irroittelulla pelottelevat, mutta väitän että oikeilla työkaluilla irtoaa aina. Paikka kyllä "hieman" ahdas...
Bensapumpun tuplarele on taas yleensä se kaiken murheen alku ja juuri. Se sijaitsee nerokkaasti tuhkakupin takana, kuten lähes kaikki muukin merkittävä sähkö, eli on helppo vaihtaa, aiheuttaa särkyessään Volvolle satunnaisia käynnistymisvaikeuksia, saattaa olla että toimii, tai sitten ei. Pirun kiusallista toisinaan. Releen funktiona käynnistää siirto-, ja painepumppu ja niin ollen ruokkia WOIMAkonetta. Hinta tuolle vehkeelle oli 24€.
Eli: JOS tuo sun pelastusrengas alkaa juonitella, selviät jollain 5 kympillä lähes kaikista mahdollisimmista vikapaikoista vaihtamalla osat uusiin! Tosin boxi voi joskus särkyä, muttei ole todellakaan yleistä.
Käsijarrun, etupään nivelet ja kyprokkiruuveilla kasassa olevan keskikonsolin voi kans korjata muutamalla egellä. Hyvä ostos!
(Pitäs tietenki olla farkku että sais näyttään joltain mutta...)
Miten niinKempakko kirjoitti:(Pitäs tietenki olla farkku että sais näyttään joltain mutta...)
Kauneus on katsojan silmässä mut laitetaanpa pari kuvaa laitetusta 740stä
Valoluomet pitäs ottaa pois ja turbon alkuperänen maski olis parempi mitä tuo pieni, vois tuo puskuri istua sitte paremmin kokonaisuuteen
MB w124 300DTurbo -91
Ex. MB w124 250D -86 (vanha 200D Taxi) Powered by PP Diesel
Kuvia -> http://s105.photobucket.com/albums/m238/MikaS_03/ Upd. 6.2.2008
Mese.fi:n Reikä-Club - Rust Never Sleeps
Ex. MB w124 250D -86 (vanha 200D Taxi) Powered by PP Diesel
Kuvia -> http://s105.photobucket.com/albums/m238/MikaS_03/ Upd. 6.2.2008
Mese.fi:n Reikä-Club - Rust Never Sleeps
Kaverilla on just tommoset vanteet ja takavalot 740 mahtu pyöriin ilman ongelmia mut nyt 760:ssä ottaa kaariinKempakko kirjoitti: Vanteet hienot!
Hyvännäköset vanteet myös livenä, olikohan jopa 8cm huulta en muista tarkaalleen mut ainaki 6cm
MB w124 300DTurbo -91
Ex. MB w124 250D -86 (vanha 200D Taxi) Powered by PP Diesel
Kuvia -> http://s105.photobucket.com/albums/m238/MikaS_03/ Upd. 6.2.2008
Mese.fi:n Reikä-Club - Rust Never Sleeps
Ex. MB w124 250D -86 (vanha 200D Taxi) Powered by PP Diesel
Kuvia -> http://s105.photobucket.com/albums/m238/MikaS_03/ Upd. 6.2.2008
Mese.fi:n Reikä-Club - Rust Never Sleeps
1989 löytyy molempaa mallia, vanhaa ja faceliftattua, kumpi tämä on? Kuvia?
Täytyy ottaa kuvat viikonloppuna! En ole vielä perehtynyt Volvojen maailmaan yhtään, niiin ei ole aavistustakaan kumpi on kyseessä!
Mutta tästähän se lähtee! Nythän on talossa Saksalainen ja Ruotsalainen laatuauto! Hyvä, että saatiin se Fordin raato pois nurkista!
Vaikka ei sekään koskaan tien päälle jättänyt... Ainakaan monta kertaa... ehkä kolme
Täytyy ottaa kuvat viikonloppuna! En ole vielä perehtynyt Volvojen maailmaan yhtään, niiin ei ole aavistustakaan kumpi on kyseessä!
Mutta tästähän se lähtee! Nythän on talossa Saksalainen ja Ruotsalainen laatuauto! Hyvä, että saatiin se Fordin raato pois nurkista!
Vaikka ei sekään koskaan tien päälle jättänyt... Ainakaan monta kertaa... ehkä kolme
300D / - 93 (farkku)
Volvo 740 (2,3) - 89 (Sedan)
Volvo 740 (2,3) - 89 (Sedan)
Tässä uudempi: http://www.nettiauto.com/viewVehicle.php?id_car=1744042
Ja tässä vanhempi: http://www.nettiauto.com/viewVehicle.php?id_car=1744915
Ja tässä vanhempi: http://www.nettiauto.com/viewVehicle.php?id_car=1744915
- Kaapo
- <b>R.I.P.</b> <br>mese honorary member
- Viestit: 5070
- Liittynyt: 29.9.2005 11:11
- Paikkakunta: Tärviö
Farkku 740 2.3 ruisku, ajoin moisella jonkun 15.000 km. Koska oli työajosta paljolti kyse, tuli myös maittia seurattua. 9,5-12 litraa tuo haukkasi, talvella kulutus nousi aika lailla. Samalla ajotavalla 300SEL menee sillä ysillä. Eli jonkin verran ns. Volvo-lisää tuossa on, mutta ei maailmoja kaatavasti.
Kaasaripelistä ei ole kokemusta kuin 244 -mallista. Sille maistui 15 litraa helposti, mutta sitä lienee hiukan kutiteltu, entinen poliisiauto kun oli
Kaasaripelistä ei ole kokemusta kuin 244 -mallista. Sille maistui 15 litraa helposti, mutta sitä lienee hiukan kutiteltu, entinen poliisiauto kun oli
W140 S 300 TD * V126 300 SEL * W460 230 GEA * Royal Enfield 1954
Kyllä se oli tuo vanhempi korimalli!
Mun mielestä ihan tyylikkään näkönen!
Mutta sehän on siis makukysymys...
Nyt on menossa kulutuksen mittaus... Elikkä ajetaan tankki tyhjäksi!
Nyt on trippimittarissa 567 km, joten kyllä se varmaan kohta sanoo stop!
Mun mielestä ihan tyylikkään näkönen!
Mutta sehän on siis makukysymys...
Nyt on menossa kulutuksen mittaus... Elikkä ajetaan tankki tyhjäksi!
Nyt on trippimittarissa 567 km, joten kyllä se varmaan kohta sanoo stop!
300D / - 93 (farkku)
Volvo 740 (2,3) - 89 (Sedan)
Volvo 740 (2,3) - 89 (Sedan)
konetta on muutettu 84 ja toisenkerran siinä 90 luvulle tullessa, heleveti luja mootori ja halpa huoltaa.rolle kirjoitti:Onkohan tuota 2.3-litraista konetta modernisoitu missään vaiheessa? Kai sama mylly löytyy vielä 940:stä?
itellä on ollu 760 ja 740 turbo hyviä ne on ajaa ja kuleksii mukavasti kun satsaa 300e viri osiin. lämmintä riittää talvella ja aina lähtee käyntiin. varusteita on nuissa turpoissa paremmin ja ihmeen hyvin toimi sähkö härpäkkeet, aatella 85 vuotinen auto abs jarruilla ja ne toimi ihan täysin.
varmasti joskus joutuu vielä ostamaan takapotku volvon etuvetoset on aika syvältä..
No meillä on nuo vollet vieny aina sen minkä tankkin laittana, kulutus on normaali ajolla siinä 7,5-14 luokkaa ja 2.3 kaasari konneella, se römmpänen vie aavistuksen enempi ja on vaikiampi pittää säävöissä.
Sillä sohloksin kaasariila kun suattaapi ajella vaikka maailamntappiin asti iliman jotta tarvihtee sen suurempia sille tehä, nuista ruisku vehkeistä on nii vähän kokemusta jottei tiiä muuta ko jotta ne mitä on ollu (2kpl) on männy kummistaki se jakoa säätelevä poksi särki, se kun on vanhemmiten hiukan altis säitten vaihteluille sieltä sisuksista männöö jotaki rikki, mutta niitäki löytää aika etullisia, ite kävin uhkarohkiasti romikselta irrottamassa ja sattu matkaan sellanen ehjä kummallaki kertoo.
Mulla on säilössä sellanen 145 vm-74 jolla tuo vaimo piäs sellassi lukemmi sen kulutuksen kanssa jotta piti ihan monneen kertan se mitata, se kun vei vaimon käsissä vuan sen 7.1 litraa ja miulla aina 9 tai 10 pintaan.
Ja sitte kerran se ratkes jotta mitenkä voi olla sillee, mie ku kiihytin ja itteeni viihytin aina mahollisimman pitkälle ja joka vaihteella, tai sitte vippasin suoraa kakkoselta neloselle laiska ku oon.
Mutta muuten ei vanahuskaan vieny kovin paljua yli yheksän litraa, jollei unohtanu ryyppiä piälle, silloin oli kulutus 28l satasella.
Ja perjantaina kävin vahingossa tämmösen hakemassa, eipä ole vielä mitattu kulutusta.
ja on hilijanen vehje, eikä ollu hintaakaan ees lähellä tuhatta oli liki 500 euroa tai ei ees sitäkään.
Kyllähä näitä löytää alle viiensatasen, mutta tarkkana pittää olla niien ruosteitten kanssa.
Sillä sohloksin kaasariila kun suattaapi ajella vaikka maailamntappiin asti iliman jotta tarvihtee sen suurempia sille tehä, nuista ruisku vehkeistä on nii vähän kokemusta jottei tiiä muuta ko jotta ne mitä on ollu (2kpl) on männy kummistaki se jakoa säätelevä poksi särki, se kun on vanhemmiten hiukan altis säitten vaihteluille sieltä sisuksista männöö jotaki rikki, mutta niitäki löytää aika etullisia, ite kävin uhkarohkiasti romikselta irrottamassa ja sattu matkaan sellanen ehjä kummallaki kertoo.
Mulla on säilössä sellanen 145 vm-74 jolla tuo vaimo piäs sellassi lukemmi sen kulutuksen kanssa jotta piti ihan monneen kertan se mitata, se kun vei vaimon käsissä vuan sen 7.1 litraa ja miulla aina 9 tai 10 pintaan.
Ja sitte kerran se ratkes jotta mitenkä voi olla sillee, mie ku kiihytin ja itteeni viihytin aina mahollisimman pitkälle ja joka vaihteella, tai sitte vippasin suoraa kakkoselta neloselle laiska ku oon.
Mutta muuten ei vanahuskaan vieny kovin paljua yli yheksän litraa, jollei unohtanu ryyppiä piälle, silloin oli kulutus 28l satasella.
Ja perjantaina kävin vahingossa tämmösen hakemassa, eipä ole vielä mitattu kulutusta.
ja on hilijanen vehje, eikä ollu hintaakaan ees lähellä tuhatta oli liki 500 euroa tai ei ees sitäkään.
Kyllähä näitä löytää alle viiensatasen, mutta tarkkana pittää olla niien ruosteitten kanssa.
® Mesen linttaklubi matkailuautojaos teiden etanat.
Ehkä on reikiä, ehkä ei, savuttaa se kuitenki.
Todellisuus on absolutistien luomaa harhaa.
Onnistunut ohitus kätkeytyy savuverhoon.
Ehkä on reikiä, ehkä ei, savuttaa se kuitenki.
Todellisuus on absolutistien luomaa harhaa.
Onnistunut ohitus kätkeytyy savuverhoon.
- Väsynyt Mies
- Tolokun mies
- Viestit: 1359
- Liittynyt: 22.5.2007 21:55
- Paikkakunta: Kotka
Remmillä ovat juu, niissä pysty koneissa oli sitten ne rattaat pelekästään, ja ku sieltä rattaista män hammastus ni kone toppas iliman mittää isoja vaurioita, itellä hajos yks vanha volvo kerran liikennevaloihin, ja sitte tuupattii. Se vaan sammus eikä lähtenä käyntiin ku ei jakajalle tullu pyöritys voimaa, no sinne uus ratas ja taas mäntii.
® Mesen linttaklubi matkailuautojaos teiden etanat.
Ehkä on reikiä, ehkä ei, savuttaa se kuitenki.
Todellisuus on absolutistien luomaa harhaa.
Onnistunut ohitus kätkeytyy savuverhoon.
Ehkä on reikiä, ehkä ei, savuttaa se kuitenki.
Todellisuus on absolutistien luomaa harhaa.
Onnistunut ohitus kätkeytyy savuverhoon.
-
- Viestit: 91
- Liittynyt: 28.10.2010 23:18
- Paikkakunta: tampere
Tälläinen raato tuli sitten hankittua. Maaliskuussa 2008 tätini soitti Tukholmasta, että naapuri antaa ilmaiseksi 745:n farkkuvolvon vm 88/89 381 th/km, jos tulet hakemaan. Tarvitsin kesäksi toista autoa, joten vastasin siihen. Haen auton pois. Speksit on: 2,3 ruisku tomaatilla. hyvät talvirenkaat, kattoluukku ja sokerina pohjalla ne Ruotsalaisen järkyttävät lisäpitkät.
Rakentelua riitti koko kesäksi. Autoveropäätös tuli 183€, joten ei paha vero ollut. Nyt on palanut noin 1000€ rahaa renkaisiin, osiin ja huoltoihin. Muuten hyvä auto tämä on ollut: laatikko vaihtaa todella kauniisti ja öljyä ei ole 3000km:n aikana hävinnyt koneesta yhtään joten tekniikka on hyvässä kunnossa vaikka muuten auto on vähän nuhruinen. Ainoa mikä harmittaa on tuo muoviosien nitinä ja räminä.
1.11.2010 Kävin leimalla ja meni laakista läpi. Nyt saa taas päästellä 1.3.2012 asti. Jaa viimevuonna sain sen ALV:n osuuden takaisin. Nyt on mittasissa 405th ja ajetaan seuraavaan leimapäivään saakka, ja katotaan sitten saisko vielä ajoaikaa. On muuten ollut aikas halpaa ajoa tällä kulkineella meno.
Tomi
Volvo 940 98
Volvo 74089
+
Läjä polkupyöriä.
Volvo 74089
+
Läjä polkupyöriä.
no mulla on sitten joku erikoismalli varmaan kun en ole ainakaan vielä saanut tuota kympin kulutusta rikki oma 7-pätkä vie mun kaasujalalla mikä ei ole mikään kevyt niin sellaisen 9-9,9l/100km ja pitemmällä matkalla olen päässyt tuolla pienimmillään 7,9l/100km joten enpä ainakaan minä näitä tuomitse bensarohmuina
-98 Mb Sprinter 312D Rimor Brig Super748 Kesäkauden ajokki
-97 Chrysler
-97 Chrysler