Volvo 740 2,3 kannattaako ostaa ja MITÄ KULUTTAA?

Täällä voit keskustella ja esittää kysymyksiä muistakin merkeistä kuin Mercedes-Benzistä.
Laffi
Viestit: 23
Liittynyt: 21.7.2007 23:51

Viesti Kirjoittaja Laffi »

Laffi kirjoitti:
mese300 kirjoitti:
Ja onhan tuo Volvo ihan toista maata ajo-ominaisuuksiltaan ja turvallisuudeltaan kuin nuo 800kg painavat riisikipot
Bluebird painaa 1160 kg (sedan), 1190 kg (hatchback), 1250 kg (sedan, diesel)

Volvo 740 painaa 1250 kg (sedan, kaasutinmoottori)

Kantaa ottamatta noihin ajo-ominaisuuksiin ja turvallisuuteen.
Avatar
JaniH
Mestarikiillottaja
Viestit: 1578
Liittynyt: 01.10.2005 21:33
Paikkakunta: Eura

Viesti Kirjoittaja JaniH »

Mulla on ollu pari nuita luupäitä, sedan ja farmari. Hyviä on ajaa ja varusteitakin niissä on jo vakiona ihan mukavasti... Sedan oli tosin Konin tolpilla varustettu niin oli normaali-ajoon turhankin jämäkkä mutta mutkaisella asfalttitiellä saikin sitten ajaa niinkuin tykkäsi, ei edes yrittäny lähteä käsistä vaikka polki koko 112 hv voimalla pyöriä asfalttiin kiinni. Mukavuudessahan nuo pieksee volvot ja enimmän osan mersuistakin mennen tullen, nuissa on penkit nimittäin erittäin mukavat istua ja rattikaan ei ole mahassa kiinni niinkuin volvoissa. LX malleissa tosin on huonommat penkit kuin SLX ja SGX malleissa, mulla oli molemmat SLX mallisia. 2 litrasella farmarilla heitin yhden lapinkeikankin taannoin, todisteena siitä jäsen Supan avattaressa näkyy minun entinen punanen luupää taustalla joten samalla pidettiin kai jonkinlainen mese.fi-mini-miittikin niin kulutus oli reissulla 6,4... Normaalissa seka-ajossa meni hieman yli 7... Ajakaapas samoihin volvoilla... Tai bensa-mersuilla...
S210 200
Nissan Maxima
Citroën Xantia
Volvo V70


® Mesen linttaklubi
Avatar
jaagou
Viestit: 288
Liittynyt: 13.8.2007 18:05
Paikkakunta: vaasa

Viesti Kirjoittaja jaagou »

ei noita kilometrejä ainakaan kannata pelätä nykyises on 370tkm eikä mitää vikaa edellisessä oli 480tkm eikää vikaa siinäkään... :D ei ne ny sitä bensaa vie hirveesti, ittellä ollu ruiskuna, kaasarina ja turbona (yks löytyy vieläkin), kaupunkiin päässy 10l ylös päin mut on vähä raskas kaasujalka, en tiiä sit pääseekö oikeen kympin alle mut... itse ostan kyllä ruisku version jos vielä lisää volleja ostan...
2.3 yleensä kalkattaa kylmänä mut niin sen kuuluuki, loppuu ku se vähä lämpenee ja edessä tunkin paikan ympärystät kannattaa katsoa(rengas heitää siihen tunkinpaikan "pykälään" kaikki paskat ja hiekat) , olikos se vm-87 eteenpäin kun on ruvettu sinkkaamaan kaaria ja muita yleisiä ruostumis paikkoja, muuten täälä oli jo aika hyvin kirjoitettu (ainakin näin pika lukemisella) itse katsoisin pari vuotta uudemman ruiskun, hinta haarukassa ei juurikaan eroa... varustelu taso on oikeestaan laidasta laitaan...
itse suosittelen kyllä volvoa hyvä ja auton tuntuinen ja yllättävän ketterä...
- Chervolet Camaro Z28
- Volvo S40
med0001
Viestit: 51
Liittynyt: 05.9.2007 4:00
Paikkakunta: Hausjärvi

Jotain asian vierestä

Viesti Kirjoittaja med0001 »

Itsellläni on ollut vain 244 GLE autom-81, varma, halvat osat, hyvät pellit mutta kulutti 10-20 sadalla.

Mielestäni hyvä 740 voi olla hyvä ostos. Työkaverilla on vieläkin kakkosautona, toiminut hyvin.

E 34 bemuista on kokemusta kolmesta, tyytyväinen oon ollut. Mut enemmän sellanen ykkösauto.

Vanhemmille hommasin kakkoseksi ton Carinan, hyväpeltinen voi olla pitkäikäinenkin "pelastusrengas".
Avatar
JaniH
Mestarikiillottaja
Viestit: 1578
Liittynyt: 01.10.2005 21:33
Paikkakunta: Eura

Viesti Kirjoittaja JaniH »

Mie olen tässä katellu että nuita 940:siäkin alkaisi saamaan jo ihan sopivilla hinnoilla, tarttisko hommata semmonen sitten ko saapii nuo rommelit kaupaksi...
S210 200
Nissan Maxima
Citroën Xantia
Volvo V70


® Mesen linttaklubi
Avatar
BigA
Viestit: 137
Liittynyt: 12.2.2006 22:26
Paikkakunta: Riihimäki

Viesti Kirjoittaja BigA »

No kun tämä herätti keskustelua näinkin hyvin, niin ajattelin sitten kertoa mikä Volvo tuli hankittua....

740 Sedan (väri hopea) Vm. 89
ajettu 340 tkm
B230F koneella 4- piste elektroninen ruisku.
Manuaali 5 - vaihdetta (ei sähk. ylivaihdetta)
Auto oli tuotu vuonna-99 USA:sta! Kori oli todella hyvässä kunnossa!

Hinta 1500 eur

Oli siisti, niin en viitsinyt tinkiä! :wink:

Ajossa lähentelee hyvyydessään tosiaan tuota D300 / - 93 farkkua mikä mulla on autona! ja muutenkin todella tyylikkään näköinen korimalli!

Puutteet: Lukkoperä. Olisi kyllä tarpeen risteyksissä. Joutuu lähteen todella varovaisesti, kun vääntöä löytyy aika lailla tuosta koneesta!
Mittaristo: Bensamittari oli rikki kaikissa 10:ssä 740 jota kävin katsomassa! TODELLINEN TYYPPIVIKA!!!!

Muuten kyllä täytyy sanoa, että näillä autoilla mennään kyllä niin kauan kuin vain suinkin on mahdollista!
Avatar
raul
Doctor Zhiguli
Viestit: 1864
Liittynyt: 30.9.2005 12:57
Paikkakunta: Etelävaltio

Viesti Kirjoittaja raul »

BigA kirjoitti:Bensamittari oli rikki kaikissa 10:ssä 740 jota kävin katsomassa! TODELLINEN TYYPPIVIKA!!!!!
Joo niin on, tossa katoo yhdistyy molemmat nämä:
aikaisemmin raul kirjoitti:-bensa/sähköpuolen viat ovat yleisiä
:lol:

Onnea uudelle autolle ja turvallisia kilsoja, eiköhän se totuttuun tapaan jopa ylitä odotukset :wink: 1989 löytyy molempaa mallia, vanhaa ja faceliftattua, kumpi tämä on? Kuvia?
2106 "Superi"
240 "Smurffi"
740 Turbo "Bejbe"
2103 "Sipuli"
300 D
Kuva
Avatar
Kempakko
Mersuruhtinas
Viestit: 757
Liittynyt: 04.11.2006 16:56
Paikkakunta: Muhos

Viesti Kirjoittaja Kempakko »

Ei bensa- ja sähköpuolen viat oo niinkään yleisiä. On vaan muutama paikka joissa KAIKISSA on jossain vaiheessa vikaa.

Eli mittariston toimimattomuus, syy löytyy yleensä aina kylmäjuotoksista mittariston takaa. Se on helppo purkaa ja ohjeet löytyy kuvien kans Volvolandiasta. Yleensä rikki on lämpö-, bensa- tai matkamittarit. Tai sitte ihan mikä tahansa variaatio em. luettelosta... :evil:

Sit tuo bensapuoli. Volvolandiassa puhutaan paljon "suutinreleestä", joka maksaa sen ja sen verran riippuu mistä ostaa. Sijaitsee paisuntasäiliön
jalassa. Sen voi korvata normaalilla nelinapaisella releellä ja toimii. Hinta apout 2 egeä.

Kampiakselitunnistin yks vika, muttei niinkään yleinen, mut jos pitää vaihtaa niin maksaa jonku 3 kymppiä, ja ei ole yleensä edes rikki. Vaihdelaatikon irroittelulla pelottelevat, mutta väitän että oikeilla työkaluilla irtoaa aina. Paikka kyllä "hieman" ahdas...

Bensapumpun tuplarele on taas yleensä se kaiken murheen alku ja juuri. Se sijaitsee nerokkaasti tuhkakupin takana, kuten lähes kaikki muukin merkittävä sähkö, eli on helppo vaihtaa, aiheuttaa särkyessään Volvolle satunnaisia käynnistymisvaikeuksia, saattaa olla että toimii, tai sitten ei. Pirun kiusallista toisinaan. Releen funktiona käynnistää siirto-, ja painepumppu ja niin ollen ruokkia WOIMAkonetta. :D Hinta tuolle vehkeelle oli 24€.

Eli: JOS tuo sun pelastusrengas alkaa juonitella, selviät jollain 5 kympillä lähes kaikista mahdollisimmista vikapaikoista vaihtamalla osat uusiin! Tosin boxi voi joskus särkyä, muttei ole todellakaan yleistä.

Käsijarrun, etupään nivelet ja kyprokkiruuveilla kasassa olevan keskikonsolin voi kans korjata muutamalla egellä. Hyvä ostos!

(Pitäs tietenki olla farkku että sais näyttään joltain mutta...) :wink:
Avatar
Mika.S
Ruosteen surma
Viestit: 1376
Liittynyt: 22.4.2006 20:00
Paikkakunta: Haapajärvi

Viesti Kirjoittaja Mika.S »

Kempakko kirjoitti:(Pitäs tietenki olla farkku että sais näyttään joltain mutta...) :wink:
Miten niin :!: :?: :D

Kauneus on katsojan silmässä mut laitetaanpa pari kuvaa laitetusta 740stä

Kuva

Kuva


Valoluomet pitäs ottaa pois ja turbon alkuperänen maski olis parempi mitä tuo pieni, vois tuo puskuri istua sitte paremmin kokonaisuuteen :roll:
MB w124 300DTurbo -91
Ex. MB w124 250D -86 (vanha 200D Taxi) Powered by PP Diesel
Kuvia -> http://s105.photobucket.com/albums/m238/MikaS_03/ Upd. 6.2.2008

Mese.fi:n Reikä-Club - Rust Never Sleeps
Avatar
Kempakko
Mersuruhtinas
Viestit: 757
Liittynyt: 04.11.2006 16:56
Paikkakunta: Muhos

Viesti Kirjoittaja Kempakko »

Eikäku! Poistas kaikki muovihärpäkkeet (Volvon pittää olla umpirautaa!) ja vaihtas korimallin farmariksi niin sitte! Ja tosta maalista jättäs vaan ton syvän sinisen niin hieno olis! Vanteet hienot! :wink:
Avatar
Mika.S
Ruosteen surma
Viestit: 1376
Liittynyt: 22.4.2006 20:00
Paikkakunta: Haapajärvi

Viesti Kirjoittaja Mika.S »

Kempakko kirjoitti: Vanteet hienot! :wink:
Kaverilla on just tommoset vanteet ja takavalot :wink: 740 mahtu pyöriin ilman ongelmia mut nyt 760:ssä ottaa kaariin :shock:

Hyvännäköset vanteet myös livenä, olikohan jopa 8cm huulta :shock: en muista tarkaalleen mut ainaki 6cm 8)
MB w124 300DTurbo -91
Ex. MB w124 250D -86 (vanha 200D Taxi) Powered by PP Diesel
Kuvia -> http://s105.photobucket.com/albums/m238/MikaS_03/ Upd. 6.2.2008

Mese.fi:n Reikä-Club - Rust Never Sleeps
Avatar
BigA
Viestit: 137
Liittynyt: 12.2.2006 22:26
Paikkakunta: Riihimäki

Viesti Kirjoittaja BigA »

1989 löytyy molempaa mallia, vanhaa ja faceliftattua, kumpi tämä on? Kuvia?

Täytyy ottaa kuvat viikonloppuna! En ole vielä perehtynyt Volvojen maailmaan yhtään, niiin ei ole aavistustakaan kumpi on kyseessä!
Mutta tästähän se lähtee! Nythän on talossa Saksalainen ja Ruotsalainen laatuauto! Hyvä, että saatiin se Fordin raato pois nurkista!
Vaikka ei sekään koskaan tien päälle jättänyt... Ainakaan monta kertaa... ehkä kolme :D
300D / - 93 (farkku)
Volvo 740 (2,3) - 89 (Sedan)
Avatar
raul
Doctor Zhiguli
Viestit: 1864
Liittynyt: 30.9.2005 12:57
Paikkakunta: Etelävaltio

Viesti Kirjoittaja raul »

2106 "Superi"
240 "Smurffi"
740 Turbo "Bejbe"
2103 "Sipuli"
300 D
Kuva
Avatar
Kaapo
<b>R.I.P.</b> <br>mese honorary member
Viestit: 5070
Liittynyt: 29.9.2005 11:11
Paikkakunta: Tärviö

Viesti Kirjoittaja Kaapo »

Farkku 740 2.3 ruisku, ajoin moisella jonkun 15.000 km. Koska oli työajosta paljolti kyse, tuli myös maittia seurattua. 9,5-12 litraa tuo haukkasi, talvella kulutus nousi aika lailla. Samalla ajotavalla 300SEL menee sillä ysillä. Eli jonkin verran ns. Volvo-lisää tuossa on, mutta ei maailmoja kaatavasti.
Kaasaripelistä ei ole kokemusta kuin 244 -mallista. Sille maistui 15 litraa helposti, mutta sitä lienee hiukan kutiteltu, entinen poliisiauto kun oli :lol:
W140 S 300 TD * V126 300 SEL * W460 230 GEA * Royal Enfield 1954
Avatar
BigA
Viestit: 137
Liittynyt: 12.2.2006 22:26
Paikkakunta: Riihimäki

Viesti Kirjoittaja BigA »

Kyllä se oli tuo vanhempi korimalli!
Mun mielestä ihan tyylikkään näkönen!

Kuva
Kuva

Mutta sehän on siis makukysymys...
Nyt on menossa kulutuksen mittaus... Elikkä ajetaan tankki tyhjäksi!
Nyt on trippimittarissa 567 km, joten kyllä se varmaan kohta sanoo stop!
300D / - 93 (farkku)
Volvo 740 (2,3) - 89 (Sedan)
Avatar
JaniH
Mestarikiillottaja
Viestit: 1578
Liittynyt: 01.10.2005 21:33
Paikkakunta: Eura

Viesti Kirjoittaja JaniH »

Tuo vanhempi malli istuu ainakin minun silmiin paljon paremmin kuin se facelift versio... Ja farmarina oikeinkin maukas peli tuomonen on... Sedankin menettelee vielä ulkonäöllisesti...
S210 200
Nissan Maxima
Citroën Xantia
Volvo V70


® Mesen linttaklubi
Avatar
rolle
Viestit: 247
Liittynyt: 28.3.2006 20:28
Paikkakunta: Jyväskylä

Viesti Kirjoittaja rolle »

Onkohan tuota 2.3-litraista konetta modernisoitu missään vaiheessa? Kai sama mylly löytyy vielä 940:stä?
Pikkunen Seatti
ex 300D -90
ex 190D 2.5 -92 Avantgarde
Avatar
Jarno.V
Opel - spesialisti
Viestit: 1021
Liittynyt: 30.9.2005 18:12
Paikkakunta: Oulun seutu tällä kertaa

Viesti Kirjoittaja Jarno.V »

Tuo 230F lie se viimeisin versio LH jetronicilla, jota myös 900 on ollut.
Ja 230ft ihan viimeisin vinokone, sitä sai vielä -98 :roll:
Jos ei kulje niin kromaa se.
kopone
Viestit: 7
Liittynyt: 16.1.2008 15:30
Paikkakunta: kajaani

Viesti Kirjoittaja kopone »

rolle kirjoitti:Onkohan tuota 2.3-litraista konetta modernisoitu missään vaiheessa? Kai sama mylly löytyy vielä 940:stä?
konetta on muutettu 84 ja toisenkerran siinä 90 luvulle tullessa, heleveti luja mootori ja halpa huoltaa.

itellä on ollu 760 ja 740 turbo hyviä ne on ajaa ja kuleksii mukavasti kun satsaa 300e viri osiin. lämmintä riittää talvella ja aina lähtee käyntiin. varusteita on nuissa turpoissa paremmin ja ihmeen hyvin toimi sähkö härpäkkeet, aatella 85 vuotinen auto abs jarruilla ja ne toimi ihan täysin.

varmasti joskus joutuu vielä ostamaan takapotku volvon etuvetoset on aika syvältä..
Avatar
pupetti
saranapuolen kulkija
Viestit: 4238
Liittynyt: 20.2.2008 11:13
Paikkakunta: Vaasa

Viesti Kirjoittaja pupetti »

No meillä on nuo vollet vieny aina sen minkä tankkin laittana, kulutus on normaali ajolla siinä 7,5-14 luokkaa ja 2.3 kaasari konneella, se römmpänen vie aavistuksen enempi ja on vaikiampi pittää säävöissä.

Sillä sohloksin kaasariila kun suattaapi ajella vaikka maailamntappiin asti iliman jotta tarvihtee sen suurempia sille tehä, nuista ruisku vehkeistä on nii vähän kokemusta jottei tiiä muuta ko jotta ne mitä on ollu (2kpl) on männy kummistaki se jakoa säätelevä poksi särki, se kun on vanhemmiten hiukan altis säitten vaihteluille sieltä sisuksista männöö jotaki rikki, mutta niitäki löytää aika etullisia, ite kävin uhkarohkiasti romikselta irrottamassa ja sattu matkaan sellanen ehjä kummallaki kertoo.

Mulla on säilössä sellanen 145 vm-74 jolla tuo vaimo piäs sellassi lukemmi sen kulutuksen kanssa jotta piti ihan monneen kertan se mitata, se kun vei vaimon käsissä vuan sen 7.1 litraa ja miulla aina 9 tai 10 pintaan.
Ja sitte kerran se ratkes jotta mitenkä voi olla sillee, mie ku kiihytin ja itteeni viihytin aina mahollisimman pitkälle ja joka vaihteella, tai sitte vippasin suoraa kakkoselta neloselle laiska ku oon.
Mutta muuten ei vanahuskaan vieny kovin paljua yli yheksän litraa, jollei unohtanu ryyppiä piälle, silloin oli kulutus 28l satasella.

Ja perjantaina kävin vahingossa tämmösen hakemassa, eipä ole vielä mitattu kulutusta.

Kuva

Kuva

Kuva

ja on hilijanen vehje, eikä ollu hintaakaan ees lähellä tuhatta oli liki 500 euroa tai ei ees sitäkään.

Kyllähä näitä löytää alle viiensatasen, mutta tarkkana pittää olla niien ruosteitten kanssa.
® Mesen linttaklubi matkailuautojaos teiden etanat.
Ehkä on reikiä, ehkä ei, savuttaa se kuitenki.
Todellisuus on absolutistien luomaa harhaa.

Onnistunut ohitus kätkeytyy savuverhoon.
Avatar
Väsynyt Mies
Tolokun mies
Viestit: 1359
Liittynyt: 22.5.2007 21:55
Paikkakunta: Kotka

Viesti Kirjoittaja Väsynyt Mies »

Onkos tommonen -85 740 2.0 ketjukone vai kuminauhalla? :roll:
Välillä vähän vastoinkäymisiä ja sitten taas pettymyksiä.

Nyk.
X204.984
S203.246
Ex.
S202.078
S210.261
Avatar
mese300
aktiivimeseläinen
Viestit: 2444
Liittynyt: 04.10.2006 20:58
Paikkakunta: Saarijärvi

Viesti Kirjoittaja mese300 »

Väsynyt Mies kirjoitti:Onkos tommonen -85 740 2.0 ketjukone vai kuminauhalla? :roll:
kyllä taitaa kaikki Volvon vinokoneet olla remmillä
-98 Mb Sprinter 312D Rimor Brig Super748 Kesäkauden ajokki
-97 Chrysler
Avatar
pupetti
saranapuolen kulkija
Viestit: 4238
Liittynyt: 20.2.2008 11:13
Paikkakunta: Vaasa

Viesti Kirjoittaja pupetti »

Remmillä ovat juu, niissä pysty koneissa oli sitten ne rattaat pelekästään, ja ku sieltä rattaista män hammastus ni kone toppas iliman mittää isoja vaurioita, itellä hajos yks vanha volvo kerran liikennevaloihin, ja sitte tuupattii. Se vaan sammus eikä lähtenä käyntiin ku ei jakajalle tullu pyöritys voimaa, no sinne uus ratas ja taas mäntii.
® Mesen linttaklubi matkailuautojaos teiden etanat.
Ehkä on reikiä, ehkä ei, savuttaa se kuitenki.
Todellisuus on absolutistien luomaa harhaa.

Onnistunut ohitus kätkeytyy savuverhoon.
ville kinnunen
Viestit: 91
Liittynyt: 28.10.2010 23:18
Paikkakunta: tampere

Viesti Kirjoittaja ville kinnunen »

pari 740 olen kanssa joskus omistanu,2.0 manuaali ruisku ja 2.3 automaatti kaasari,vm tais 87 molemmissa.oli kivoja ajaa,harmi vaan mätäni käsiin.
2.3 söi aivan vitusti,vaikka vaihdettiin kaasari ja säädettiin.
mutta edelleen aion vielä joskus hankkia ruotsin laivan :D
Avatar
lai
Viestit: 109
Liittynyt: 04.11.2005 19:22
Paikkakunta: Pori

Viesti Kirjoittaja lai »

Kuva

Tälläinen raato tuli sitten hankittua. Maaliskuussa 2008 tätini soitti Tukholmasta, että naapuri antaa ilmaiseksi 745:n farkkuvolvon vm 88/89 381 th/km, jos tulet hakemaan. Tarvitsin kesäksi toista autoa, joten vastasin siihen. Haen auton pois. Speksit on: 2,3 ruisku tomaatilla. hyvät talvirenkaat, kattoluukku ja sokerina pohjalla ne Ruotsalaisen järkyttävät lisäpitkät.

Rakentelua riitti koko kesäksi. Autoveropäätös tuli 183€, joten ei paha vero ollut. Nyt on palanut noin 1000€ rahaa renkaisiin, osiin ja huoltoihin. Muuten hyvä auto tämä on ollut: laatikko vaihtaa todella kauniisti ja öljyä ei ole 3000km:n aikana hävinnyt koneesta yhtään joten tekniikka on hyvässä kunnossa vaikka muuten auto on vähän nuhruinen. Ainoa mikä harmittaa on tuo muoviosien nitinä ja räminä.

1.11.2010 Kävin leimalla ja meni laakista läpi. Nyt saa taas päästellä 1.3.2012 asti. Jaa viimevuonna sain sen ALV:n osuuden takaisin. Nyt on mittasissa 405th ja ajetaan seuraavaan leimapäivään saakka, ja katotaan sitten saisko vielä ajoaikaa. On muuten ollut aikas halpaa ajoa tällä kulkineella meno.

Tomi
Volvo 940 98
Volvo 74089
+
Läjä polkupyöriä.
Avatar
Kone
Viestit: 845
Liittynyt: 14.11.2010 12:17

Viesti Kirjoittaja Kone »

Muuten ihan ok pelejä mutta bensaa kuluu kymppi tai yli. Matkassa n. 9L Kauppakassiksi hyvä, pitkään matkaan ottaisin mielummin jotain muuta.
Avatar
mese300
aktiivimeseläinen
Viestit: 2444
Liittynyt: 04.10.2006 20:58
Paikkakunta: Saarijärvi

Viesti Kirjoittaja mese300 »

no mulla on sitten joku erikoismalli varmaan kun en ole ainakaan vielä saanut tuota kympin kulutusta rikki :lol: oma 7-pätkä vie mun kaasujalalla mikä ei ole mikään kevyt niin sellaisen 9-9,9l/100km ja pitemmällä matkalla olen päässyt tuolla pienimmillään 7,9l/100km joten enpä ainakaan minä näitä tuomitse bensarohmuina :lol:
-98 Mb Sprinter 312D Rimor Brig Super748 Kesäkauden ajokki
-97 Chrysler
Avatar
JiiTee_
Viestit: 2970
Liittynyt: 20.10.2010 0:43
Paikkakunta: Oulainen

Viesti Kirjoittaja JiiTee_ »

Yhen tuommosen oon omistanu, toista bensavolvoa ei pihaan tule.. Kyseessä siis 740 2,3 automaatti. Kulutti normaalissa talvi matka-ajossa keskimäärin 18 litraa sadalle kilometrille.
Avatar
dealer
Itämaan tietäjä
Viestit: 29284
Liittynyt: 19.9.2005 19:59

Viesti Kirjoittaja dealer »

Tässä yksi sivu Volvon huoltokirjasta, lukiessa on helppo myötäelää ihmisen vaikeuksissa :shock:

Kuva
Avatar
nehe
kivenpyörittäjä
Viestit: 2205
Liittynyt: 30.3.2008 18:17
Paikkakunta: Nivala

Viesti Kirjoittaja nehe »

dealer kirjoitti:Tässä yksi sivu Volvon huoltokirjasta, lukiessa on helppo myötäelää ihmisen vaikeuksissa :shock:

Kuva
:lol: :lol: :lol:
Taistelua elämään
osta
volvo.
*itut se oo vinossa..ite oot kallellaan.
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Keskustelua muista merkeistä”