ISUZU-BENZ 4x4-matic 2,2 Diesel
- Easy Rider
- hupimestari
- laineracing
- Rasvanäppi
- Easy Rider
- hupimestari
Ne olis kyllä komiat, mutta saattaat vanteinensa maksaa moninkertaisesti tuon käkättimen tähänastisen putjetin. Tai mistäs minä tiedän mitä tuohon on uponnut ja on tarkoitus upottaa. Vaan kun kolvi kerran näköjään pysyy kourassa, eikä laitetta taida saada kilipien välimaastoon, niin lähtisin ratkomaan rengasongelmaa sopivilla käytetyillä maatalous/työkone pyörillä, joihin saumaa vain sopivat keskiöt.laineracing kirjoitti:renkaat ja vanteet kandee melkein kyttäillä petrisimolin.com foorumilta. jokkut 35" boggerit alle
Vetonivel on takavetosessa tarpeeton.
- laineracing
- Rasvanäppi
Hiljaiseksi ei voi sanoa....., äänieriteitä ei ole enää edessä kuin lattiamatto.... Piti repiä pois kaikki että sain sovitettua kojelaudan, ja miks nyt niitä rupeais takaisin laittamaan....???Pakokaasujakin vuotaa sisään kojelaudan edestä....
Pyöristä sen verran että olen yhdestä sahannut keskiön irti (siks nyt valkoinen mangelsi) ja ajattelin hitsata uudestaan kiinni että saan orkkis-vanteet leveämmäksi, siis enemmän ulospäin. 16 tuuman renkaat taitaa kyllä löytyä jostain...., ja mitään 300 € rengassarjoja ei kyllä laiteta tähän projektiin
Pyöristä sen verran että olen yhdestä sahannut keskiön irti (siks nyt valkoinen mangelsi) ja ajattelin hitsata uudestaan kiinni että saan orkkis-vanteet leveämmäksi, siis enemmän ulospäin. 16 tuuman renkaat taitaa kyllä löytyä jostain...., ja mitään 300 € rengassarjoja ei kyllä laiteta tähän projektiin
W211 280 cdi
W111 220 SB
Kawasaki ZZR 1100
W111 220 SB
Kawasaki ZZR 1100