Mese goes extreme: HVM:n talviauto - Ready to rumble?
- Kaapo
- <b>R.I.P.</b> <br>mese honorary member
- Viestit: 5070
- Liittynyt: 29.9.2005 11:11
- Paikkakunta: Tärviö
Minä kun tyydyn - jos aikaa on - kokoilemaan pienoismalleja, niin tämä se kokoilee täysimittaisia autoja... liekö tuolla tarkoituskaan liikenteeseen mennä, kunhan terapiaksi koppuloi. Ja minä kun luulin, että kyseessä on kiireinen (ja täysjärkinen) mies Tuon takaluukkupaljastuksen jälkeen tässähän alkaa olla jo Pelasta Paalista -yhdistyksen alkusanat kielenpäällä
W140 S 300 TD * V126 300 SEL * W460 230 GEA * Royal Enfield 1954
Jaha, koskas Tajunkankaan ylituunari perustaa jäsen JS:n kanssa jonkun 'MostWantedFrontWheelDrivenGermanLuxurySpoileredTuningcar'-Clubin?
No ei vaiskaan, hienoja ja haluttuja vehkeitähän nuo...
Onnea talvelle -07-08...
No ei vaiskaan, hienoja ja haluttuja vehkeitähän nuo...
Onnea talvelle -07-08...
Viimeksi muokannut JuMu S, 09.10.2007 15:53. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
=====================
- ex-Viesti-Lada owners club Finland -
® Mesen Porkkana-klubi
- ex-Viesti-Lada owners club Finland -
® Mesen Porkkana-klubi
-
- Mopomiesten kuningas
- Viestit: 3068
- Liittynyt: 17.11.2006 18:42
- Paikkakunta: 300km turusta, hesasta ja oulusta
- Viesti:
Se jedin takaluukku oli tosiaan rapee sieltä rekisterivalojen kohdalta ,jopa niin rapee , että ovat kuulema ottaneet eräästä "Näkkileipää" valmistavasta tehtaasta yhteyttä tajunkakaalle , että mistä tuon reseptin sais. Niin vois huono hampaisetkin syödä V***an näkkileipääKaapo kirjoitti: Tuon takaluukkupaljastuksen jälkeen tässähän alkaa olla jo Pelasta Paalista -yhdistyksen alkusanat kielenpäällä
big jopo
No mikäli et ole huomannut, vaatii horjuva mielenterveys koko ajan jonkun projektin tuekseen, tai muuten purkaantuu kasetti tuuleen. Pitäähän se harrastaa, ja kiireetkin ovat minun tapauksessani aika monitahoisia, ei niitä oikein pysty järkevästi selittämään. Jätetään ne kiireet väliin jos se on jostain kiireettömämmästä pois, ja tehdään siitä kiireettömämmästä asiasta kiireellä kiireellinen. Kiirettä voi joskus myös siirtää, tai luovuttaa sen toiselle ihmiselle. Suunnilleen noin.Kaapo kirjoitti:Minä kun tyydyn - jos aikaa on - kokoilemaan pienoismalleja, niin tämä se kokoilee täysimittaisia autoja... liekö tuolla tarkoituskaan liikenteeseen mennä, kunhan terapiaksi koppuloi. Ja minä kun luulin, että kyseessä on kiireinen (ja täysjärkinen) mies Tuon takaluukkupaljastuksen jälkeen tässähän alkaa olla jo Pelasta Paalista -yhdistyksen alkusanat kielenpäällä
Luukussahan ei ole muuta vikaa kuin rekisterikilven valojen ympärillä olevat puolen metrin reiät, sekä rikisterikilven ruuvien aluslevyvalintojen haasteellisuus. Linnunradan kaupoissa ei taida olla 70 x 6 korialuslevyjä, tai en ole ainakaan niitä missään nähnyt.
Kansi on luunkova.
No varmaan siinä vaiheessa kun ostan A-mersun tai Smartin. Takaveto-mersuja kun jo on, ja volskeja jotka vetää kummastakin päästä.JuMu S kirjoitti:Jaha, koskas Tajunkankaan ylituunari perustaa jäsen JS:n kanssa jonkun 'MostWantedFrontWheelDrivenGermanLuxurySpoileredTuningcar'-Clubin?
Luukkuun on jo tilattuaudimies kirjoitti:ovat kuulema ottaneet eräästä "Näkkileipää" valmistavasta tehtaasta yhteyttä tajunkakaalle
tämmöset tarrat. Ens talavena ajetaan koko Tajunkankaan aluemestaruussarja.
Hmm.. onkohan tälläiselläkin Clubille kysyntää... itse olen tuunannut Jettaa vaihtamalla ilmansuodattimen ja lyömällä meisselin läpi vararenkaan kohdalta pohjasta läpi.. Eli paikkaamista tiedossa ennen joulua, jos tahtoo jatkaa ihmisten kiduttamista .. ja ja... tai paalaisko hyvän turboD:nJuMu S kirjoitti:Jaha, koskas Tajunkankaan ylituunari perustaa jäsen JS:n kanssa jonkun 'MostWantedFrontWheelDrivenGermanLuxurySpoileredTuningcar'-Clubin?
Tallissa taas, ja nyt laitellaan kuntoon auton viimeinen rupi, se etulokasuojan nurkka.
Sitten kysymys, ei kiinnosta aukoa yhtään ylimääräistä pulttia:
Onko termari kannen päässä, vaiko siinä tunnistinkotelossa Kai se siinä kotelossa on, koska kannen päästä lähtevä letku näyttää menevän lämmityslaitteelle...
Varmukkeeks kumminki kysästään viisailta, särkyy vielä nuo muovikopat kun aukoo...
Sitten kysymys, ei kiinnosta aukoa yhtään ylimääräistä pulttia:
Onko termari kannen päässä, vaiko siinä tunnistinkotelossa Kai se siinä kotelossa on, koska kannen päästä lähtevä letku näyttää menevän lämmityslaitteelle...
Varmukkeeks kumminki kysästään viisailta, särkyy vielä nuo muovikopat kun aukoo...
Alavesiletku? Alhaalla? Vesipumpussa? Syylärissä?
Tehhääänpäs tästä heleppoo, eli monivalintatehtävä. Valitse kuvista 1, 2 tai 3. Ylin kuva olkoon kuva #1 jne...
Aavesiletkussa?
Anturikotelossa?
Kannen päässä?
Tässä jokunen muukin kuva siitä mitä nyt ährätään, kesken on...
Ja sitten lopuksi kuva lattiahygieenikollemme Makemydaylle
Onko nyt hyvä? En aja autoa enää jatkossa paljaalle lattialle, ja se on nyt tietenkin luututtu ennen pressuttamista. Ei maha välttää vieläkään...
Tehhääänpäs tästä heleppoo, eli monivalintatehtävä. Valitse kuvista 1, 2 tai 3. Ylin kuva olkoon kuva #1 jne...
Aavesiletkussa?
Anturikotelossa?
Kannen päässä?
Tässä jokunen muukin kuva siitä mitä nyt ährätään, kesken on...
Ja sitten lopuksi kuva lattiahygieenikollemme Makemydaylle
Onko nyt hyvä? En aja autoa enää jatkossa paljaalle lattialle, ja se on nyt tietenkin luututtu ennen pressuttamista. Ei maha välttää vieläkään...
Vesipumppu irti? Helppoja huoltaa? No se vesipumppu on sitten vissiin vielä ajoitetavakin?
Saa luvan odottaa motivaatiota.
Juu, tuo pressu on just sitä varten jotta tuli leviää hallitusti kaikkialle.
Ainii, isi käytti tänään poikaansa Joensuussa:
Kohta saattaa Jetasta olla maali puhki aika monesta kohtaa? Eikun siis piti sanoa jotta kohta se mahtaa kiiltää.
Tuu vaan eltoraato tänne sen raatos kanssa, nyt on huippuvehkeet Kiinasta, ja ammattitaidosta ei jää tunnetusti kiinni. Maksan bensat takasi päin, sakkoja en.
Ammattilaisten myrkyt löytyy, kiitos siitä stykelle.
Saa luvan odottaa motivaatiota.
Juu, tuo pressu on just sitä varten jotta tuli leviää hallitusti kaikkialle.
Ainii, isi käytti tänään poikaansa Joensuussa:
Kohta saattaa Jetasta olla maali puhki aika monesta kohtaa? Eikun siis piti sanoa jotta kohta se mahtaa kiiltää.
Tuu vaan eltoraato tänne sen raatos kanssa, nyt on huippuvehkeet Kiinasta, ja ammattitaidosta ei jää tunnetusti kiinni. Maksan bensat takasi päin, sakkoja en.
Ammattilaisten myrkyt löytyy, kiitos siitä stykelle.
Ei mitään hätää - minulla on sopimus Tajunkankaan p*skalaitoksen hoidosta ja sen hapetusaltaan sorsien täinpoistosta. Lattiakaivo vetää glykolit pressun päältäkin kun sitä hieman kallistaa.Jiitek kirjoitti:Hyvä olla se pressu lattialla kun irroitat sitä termarin koteloa ja varsinkin siinä vaiheessa kun nykäiset sen termarin irti. Saapi litkut talteen.
Juu, nou hätä. Ihminen on erehtyväinen, mutta audimies ei.Ville S. kirjoitti:Jaa tais tulla erhe, uudemmissa se termari on tosiaan tuon vesipumpunkotelon ja lohkon välissä. pahoitteluni...
Jaha, jospa sitä kattos mitä tuli maalattua
Tuli tuossa mieleen, kun kattelin noita etukulman korjauskuvia, että kauankohan maali pysyy noissa paikoissa joihin jää oksidoitunutta(= kai hieno nimi kiinteälle ruosteelle) ruostetta, eli noita tummia kohtia. Ite olen semmosiin paikkoihin joita ei kokonaan saa puhtaaksi, laittanut noverox niistä ainetta, joka reagoi tuon "kiinteän ruosteen" kanssa, vuorokauden jälkeen voipi sitten tehdä pohjat siihen päälle.
---------------------------------------------------------
- Audi A4 1.8T quattro avant -04
- ex. C 250 TDT -97 Powered by Turbotec & KKK
- mazda rx-7 -82
- lada 1600 "iS" -77
- ex. W124 260E -89
- Audi A4 1.8T quattro avant -04
- ex. C 250 TDT -97 Powered by Turbotec & KKK
- mazda rx-7 -82
- lada 1600 "iS" -77
- ex. W124 260E -89
-
- Reikäklubin presidentti<br>MersupeRkaaja
- Viestit: 6067
- Liittynyt: 07.3.2007 17:55
Tässä tehdään parhaillaan tiedettä - sinkki saattaa tosin jarruttaa reaktiota. Veikkaan...enpä veikkaakaan, se katotaan. Ei tää oo eka lintta jonka mie romutanahonen v kirjoitti: kauankohan
Akka turpa kiinni ja sankyyn selälleen! Kai siellä on kumminkin jotain tekemistä? Just järkkäsin 20Kg valakovaseliinia kun entiset loppu! Konkurssi tulee!HVÄMMÄ kirjoitti: Nythän mää sen hokasin
Vitsin kätevää kun ei tartte komuta alakertaan ja autotalliin vahtimaan mitä siellä tapahtuu, kun se selviää paremmin tällälailla koneen äärellä