Duster Project
Duster Project
Ostin Dusterin -73:sen.Alunperin Gold Duster.
Tekniikka:
-318
-904
-8 1/4 perä
Edessä levyt, takana rummut.
Peltiosat tallella mutta sisusta oli räjähtänyt.
Aloitettiin purkamalla autosta tekniikka.Ja niille mietittiin että voisi laittaa myyntiin ja tilalle jotain messevää...
Auto puhallettiin hiekalla pohjasta molemmin puolin ja päälle vedettiin epoksi.Työn suoritti STOPKORRO Sulalla hintaa oli 600€.Erinomaista työtä!
Seuraava vaihe oli katon löytäminen ja kun sekin löytyi, etsittiin katon vaihtajaa.Ja vielä kun samalla hoituisi muut ruostetyöt.Kun tekijä on löytynyt voidaan jo ajatella jotta "vappuna ajossa".
Toivottavasti ens vappu
Laatikko on jo löytynyt ja meni vahvistukseen, tilalle tulee siis 727.
Perä on vielä hakusessa ja konetta kehitellään.
Joko Crate 360:nen tai joku muu
Kuvat... http://smg.photobucket.com/albums/v235/ ... ti/duster/?
Mutta vinkkejä,kokemuksia ja parjauksia...Saa antaa...
Tekniikka:
-318
-904
-8 1/4 perä
Edessä levyt, takana rummut.
Peltiosat tallella mutta sisusta oli räjähtänyt.
Aloitettiin purkamalla autosta tekniikka.Ja niille mietittiin että voisi laittaa myyntiin ja tilalle jotain messevää...
Auto puhallettiin hiekalla pohjasta molemmin puolin ja päälle vedettiin epoksi.Työn suoritti STOPKORRO Sulalla hintaa oli 600€.Erinomaista työtä!
Seuraava vaihe oli katon löytäminen ja kun sekin löytyi, etsittiin katon vaihtajaa.Ja vielä kun samalla hoituisi muut ruostetyöt.Kun tekijä on löytynyt voidaan jo ajatella jotta "vappuna ajossa".
Toivottavasti ens vappu
Laatikko on jo löytynyt ja meni vahvistukseen, tilalle tulee siis 727.
Perä on vielä hakusessa ja konetta kehitellään.
Joko Crate 360:nen tai joku muu
Kuvat... http://smg.photobucket.com/albums/v235/ ... ti/duster/?
Mutta vinkkejä,kokemuksia ja parjauksia...Saa antaa...
- Aleksanteri
- Viestit: 123
- Liittynyt: 27.1.2007 20:53
- Paikkakunta: tampere
Hyvä Hyvä!! Kerrankin mielenkiintoinen rojekti. Täältä löytyy -70 Dusteri 400cid + 727.
Tossa konehommassa suosittelisin pitäytymään pikkulohkossa kuitenkin. Mikäli autossa ei ole tai ei suunnitteilla putkikeulaa, isolohkolla on ihan helevetin ahtaat olot siellä. Tai kyllä se juuri je juuri mahtuu olemaan, mutta esim. tulppienvaihto on melko mahotonta..
360 pikkulohko, niin ei mee ihan räpeltämiseks ja voimaa pitäis löytyä ihan riittämiin..
Tossa konehommassa suosittelisin pitäytymään pikkulohkossa kuitenkin. Mikäli autossa ei ole tai ei suunnitteilla putkikeulaa, isolohkolla on ihan helevetin ahtaat olot siellä. Tai kyllä se juuri je juuri mahtuu olemaan, mutta esim. tulppienvaihto on melko mahotonta..
360 pikkulohko, niin ei mee ihan räpeltämiseks ja voimaa pitäis löytyä ihan riittämiin..
-
- Reikäklubin presidentti<br>MersupeRkaaja
- Viestit: 6067
- Liittynyt: 07.3.2007 17:55
eihän toi kovin ruosteinen ollu,hitsarihan muuraa ton tuossa tuokiossa
olen nähny paljonkin huonompia mistä vielä auto on tehty
tota hiekkaa piisaa tolla autossa vielä pitkäks aikaa,tuntuu kuin se ei loppus ollenkaan,aina kun kolistelee johonkin niin hiekkaa rapisee alas noista moottori numeroista taas en ymmärrä mitään
mutta seuraan tarkkana projektia
olen nähny paljonkin huonompia mistä vielä auto on tehty
tota hiekkaa piisaa tolla autossa vielä pitkäks aikaa,tuntuu kuin se ei loppus ollenkaan,aina kun kolistelee johonkin niin hiekkaa rapisee alas noista moottori numeroista taas en ymmärrä mitään
mutta seuraan tarkkana projektia
http://smg.photobucket.com/albums/v235/ ... ti/duster/
pohja maalattu ja jos nyt laittais rullaavaksi ja hoitais ton pintapuolen maalauksen...
pohja maalattu ja jos nyt laittais rullaavaksi ja hoitais ton pintapuolen maalauksen...