Se jedin takaluukku oli tosiaan rapee sieltä rekisterivalojen kohdalta ,jopa niin rapee , että ovat kuulema ottaneet eräästä "Näkkileipää" valmistavasta tehtaasta yhteyttä tajunkakaalle , että mistä tuon reseptin sais.Kaapo kirjoitti: Tuon takaluukkupaljastuksen jälkeen tässähän alkaa olla jo Pelasta Paalista -yhdistyksen alkusanat kielenpäällä
No mikäli et ole huomannut, vaatii horjuva mielenterveys koko ajan jonkun projektin tuekseen, tai muuten purkaantuu kasetti tuuleen.Kaapo kirjoitti:Minä kun tyydyn - jos aikaa on - kokoilemaan pienoismalleja, niin tämä se kokoilee täysimittaisia autoja... liekö tuolla tarkoituskaan liikenteeseen mennä, kunhan terapiaksi koppuloi. Ja minä kun luulin, että kyseessä on kiireinen (ja täysjärkinen) miesTuon takaluukkupaljastuksen jälkeen tässähän alkaa olla jo Pelasta Paalista -yhdistyksen alkusanat kielenpäällä
No varmaan siinä vaiheessa kun ostan A-mersun tai Smartin. Takaveto-mersuja kun jo on, ja volskeja jotka vetää kummastakin päästä.JuMu S kirjoitti:Jaha, koskas Tajunkankaan ylituunari perustaa jäsen JS:n kanssa jonkun 'MostWantedFrontWheelDrivenGermanLuxurySpoileredTuningcar'-Clubin?![]()
Luukkuun on jo tilattuaudimies kirjoitti:ovat kuulema ottaneet eräästä "Näkkileipää" valmistavasta tehtaasta yhteyttä tajunkakaalle
Hmm.. onkohan tälläiselläkin Clubille kysyntää... itse olen tuunannut Jettaa vaihtamalla ilmansuodattimen ja lyömällä meisselin läpi vararenkaan kohdalta pohjasta läpi.. Eli paikkaamista tiedossa ennen joulua, jos tahtoo jatkaa ihmisten kiduttamista .. ja ja... tai paalaisko hyvän turboD:nJuMu S kirjoitti:Jaha, koskas Tajunkankaan ylituunari perustaa jäsen JS:n kanssa jonkun 'MostWantedFrontWheelDrivenGermanLuxurySpoileredTuningcar'-Clubin?![]()
Ei mitään hätää - minulla on sopimus Tajunkankaan p*skalaitoksen hoidosta ja sen hapetusaltaan sorsien täinpoistosta. Lattiakaivo vetää glykolit pressun päältäkin kun sitä hieman kallistaa.Jiitek kirjoitti:Hyvä olla se pressu lattialla kun irroitat sitä termarin koteloa ja varsinkin siinä vaiheessa kun nykäiset sen termarin irti. Saapi litkut talteen.
Juu, nou hätä. Ihminen on erehtyväinen, mutta audimies ei.Ville S. kirjoitti:Jaa tais tulla erhe, uudemmissa se termari on tosiaan tuon vesipumpunkotelon ja lohkon välissä. pahoitteluni...
Tässä tehdään parhaillaan tiedettä - sinkki saattaa tosin jarruttaa reaktiota. Veikkaan...enpä veikkaakaan, se katotaan.ahonen v kirjoitti: kauankohan
Akka turpa kiinni ja sankyyn selälleen! Kai siellä on kumminkin jotain tekemistä? Just järkkäsin 20Kg valakovaseliinia kun entiset loppu! Konkurssi tulee!HVÄMMÄ kirjoitti:Nythän mää sen hokasin
![]()
Vitsin kätevää kun ei tartte komuta alakertaan ja autotalliin vahtimaan mitä siellä tapahtuu, kun se selviää paremmin tällälailla koneen äärellä