

Ja tuning volvo (aito 244L -76):


Jees ihan made in USSRJokke79 kirjoitti:Onko tuossa taustalla joku entinen venäläisvalmisteinen inttikuormuri?
Oli se pitkään työnallakin ja vielä siihen jäi muutamia virheitäkin. Nyt olis toinen samanlainen projekti joka pitäis saada joskus alulle. Ja sitten pitäis aloittaa pari muutakin projektia...Kun vaan olis sitä aikaaraul kirjoitti:Oikeanmerkkisiä rassejaTaktik kirjoitti:Siinä nuo muunmerkkiset, Mesestä en vielä ole ehtiny kuvia ottaa.![]()
Etenkin tuo ensimmäinen, 145, tosi asiallisen näköinen!
xr kirjoitti:no onhan se nyt tullu todistettua että 124 kestää kauemmin kuin topik
Nokun tuota 4Vetoa ei ole tehty tiptronicina....manuaali...
Valitettavasti. Luulen veron olevan noin 7 tonttuaNuo 4motionit on vissiin vähän kalliimpia?
Selvitin asiaa auton ollessa laivassa: 1700 ja 750. Suurin sallittu yhdistelmämassa 3860 kg.Mitkä muuten on perävaunumassat tuossa? Jarruton & jarrullinen
xr kirjoitti:no onhan se nyt tullu todistettua että 124 kestää kauemmin kuin topik
Tuo 6-lovinen manuaali tdi todella on oikea automaatin vastakohta, kaupungissa saa olla toinen käsi kepissä koko ajan 1-2-3-2-1-2-3-4-3-2-3, yhdistettynä ihmeellisen pitkäliikkeiseen kytkinpedaaliin joka ottaa yleensä aivan ylhäältä.Ari66 kirjoitti:Nätti peli ja nätti väri.
Mutta...
...manuaali...
Jos haluaa, voi tuota noinkin ajella. Toisaalta 310 Nm hoitelee tuota koslaa niin, että sillä pärjää vähemmälläkin vekslaamisella jos ei halua koko ajan yrittää painaa kuin Kankkunen parhaina päivinä. Joskus parhaillaan tarvii koskea tuohon keppiin ihan yhtä harvoin kuin siinä automaatissa.kaupungissa saa olla toinen käsi kepissä koko ajan 1-2-3-2-1-2-3-4-3-2-3