
Varsinkin tuo 0-400km/h nopeus on vaikuttavaa. Taitaa Hornetkin jäädä kakkoseksi?
Ilmankos perheessä pari vuotta uudesta olleen Yaris D4D:n kantta ekan kerran korjattiin jo takuuaikana ..... ja sitten olikin jo aika luopua tuosta ja hommata 16 vuotta vanhempi mersu tilalle - kyytikin parani.Pappi kirjoitti:Mutta tuo 1.4 D4D, sehän kyykyttää monet superturbot tuon taulukon mukaan...
En ole ostamassa, mutta huvikseen selasin tuota esitettä netissä![]()
(ainoa auto kohta johon on varaa...?)
No eihän ne kestä kun noin älyttömiä tehoja otetaan pikkulohkosta irtipekkis kirjoitti:Ilmankos perheessä pari vuotta uudesta olleen Yaris D4D:n kantta ekan kerran korjattiin jo takuuaikana ..... ja sitten olikin jo aika luopua tuosta ja hommata 16 vuotta vanhempi mersu tilalle - kyytikin parani.Pappi kirjoitti:Mutta tuo 1.4 D4D, sehän kyykyttää monet superturbot tuon taulukon mukaan...
En ole ostamassa, mutta huvikseen selasin tuota esitettä netissä![]()
(ainoa auto kohta johon on varaa...?)
Mullakin oli masta 626:ssa takaspoileri ihan sitä varten että perä pysyy maassa yli 200 km/h nopeuksissaJuhis kirjoitti:Millähän nopeudella nuo nousee ilmaan, vai onko spoileria tehdasasennuksena sen verran, että 400 km/h pysyy vielä kummit maassa