Arvoitus
Aleksi arvas merkin oikein. Ja samaan syssyyn oikea vastaus: Huihai Sonata 2003! Ajettu 108 tkm.
Eikö autoja koske mitkään direktiivit???? Hengenvaarallinen vehje. Sata heppaa liikaa ominaisuuksiin nähden, 70 riittäs mainiosti.
Vuodatus perustuu tunnin koeajoon sulalla kelillä eilen. Varasin koeajon ihan puolivakavissani, kun pitäs päivittää käyttöautoa. Ihan avoimin mielin menin kohtuuhintasta kutoskoneista "isoa" pirssiä katsomaan.
Siinä mielessä arvuutus on harhaanjohtva, että kyllä siinä Accordissa oli sentään hyvä kori. Tässä huihaissa oli kovempi tai ainakin epämiellyttävämpi sisämelu kitkarenkaista huolimatta. Risteyksestä lähtiessä kun hiukan reilummin anto kaasua sai ratista pitää kiinni oikein tosissaan, ettei lähtenut tumpusta, ohjaus veteli niin perkeleesti, ettei mitään rajaa. Pitkät motarin rampit oli mielenkiintosia ajaa. 120 km/h oli jo selvästi liikaa mulju puolelta toiselle ja sitä sai ajaa tosissaan. Paluumatkalla ajoin samat rampit 190:llä samaa vauhtia yhdellä kädellä ilman ongelmia. Mersun pinnatut nastat tuskin ovat yhtään sen paremmat kuin huihaissa olleet nokian kitkat.
Koneesta ja laatikosta en löytänyt sanomista. Jälkiasennettu vakkari toimi hyvin. Jakkara oli kauhee. Tunnissa tuli jo puutunut olo, mitä ole koskaan tullut paljon parjatussa marsun penkissä (siis missään niistä).
Alusta lotisi lumisissa "nimismiehenkiharoissa". Tuskin siellä mitään varsinaista vikaa oli...
Huono yksilö vai totuus merkistä?
Eikö autoja koske mitkään direktiivit???? Hengenvaarallinen vehje. Sata heppaa liikaa ominaisuuksiin nähden, 70 riittäs mainiosti.
Vuodatus perustuu tunnin koeajoon sulalla kelillä eilen. Varasin koeajon ihan puolivakavissani, kun pitäs päivittää käyttöautoa. Ihan avoimin mielin menin kohtuuhintasta kutoskoneista "isoa" pirssiä katsomaan.
Siinä mielessä arvuutus on harhaanjohtva, että kyllä siinä Accordissa oli sentään hyvä kori. Tässä huihaissa oli kovempi tai ainakin epämiellyttävämpi sisämelu kitkarenkaista huolimatta. Risteyksestä lähtiessä kun hiukan reilummin anto kaasua sai ratista pitää kiinni oikein tosissaan, ettei lähtenut tumpusta, ohjaus veteli niin perkeleesti, ettei mitään rajaa. Pitkät motarin rampit oli mielenkiintosia ajaa. 120 km/h oli jo selvästi liikaa mulju puolelta toiselle ja sitä sai ajaa tosissaan. Paluumatkalla ajoin samat rampit 190:llä samaa vauhtia yhdellä kädellä ilman ongelmia. Mersun pinnatut nastat tuskin ovat yhtään sen paremmat kuin huihaissa olleet nokian kitkat.
Koneesta ja laatikosta en löytänyt sanomista. Jälkiasennettu vakkari toimi hyvin. Jakkara oli kauhee. Tunnissa tuli jo puutunut olo, mitä ole koskaan tullut paljon parjatussa marsun penkissä (siis missään niistä).
Alusta lotisi lumisissa "nimismiehenkiharoissa". Tuskin siellä mitään varsinaista vikaa oli...
Huono yksilö vai totuus merkistä?
- thabandit^
- Viestit: 844
- Liittynyt: 12.12.2006 20:21
- Paikkakunta: Nomansland