Autoiluni on nykyään puuduttavan tasapaksua, kiitos MB:n, remonttia ei tahdo olla kuin noin kerran kuukauteen.

Tästä vihtaantuneena rakennan vaihtoehtoisen unelma-autoni, vikoja saa olla, niihin on mielenterveysongelmainen mersu-harrastaja jo ennättänyt tottumaan. Nyt ratkaisevat harrastettavuus, epäkäytännöllisyys ja mauttomuus, eli kaikki mitä lahopäinen, keski-ikää lähestyvä impotentti prostata-potilas autoilulta kaipaa

:
Kori:
-Katto Triumph Heraldista - sen saa tarvittaessa irti ilman rälläkkää.
-Etulokasuojat Toyota Camrysta - pelti-harrastaminen on kivaa!
-Takakaaret Opel Omegasta tai Kadetista - kts. yllä.
-Sähköt Vauxhall Vivasta - ei kaivanne selityksiä.
-Vaihteisto Morris Marinasta - entiset vaihdekepin juurineen irtoilusta aiheutuneet arvet alkavat jo menettää punaisen värinsä.
-Perä Morris Marinasta - vaihtaahan noita joutessaan vielä vaikka kuudennenkin.
-Maalipinta -kenties yllättäenkin- väyrysestä - sormiväreillä maalatut autot ovat lähivuosina tulossa takuulla muotiin, ajatellaanpa nyt vaikka koiranruoka-altaassa kompostoituvaa silakkalaatikkoa.
-Sisusta osin Ladasta, osin Austin Allegrosta, Allegrosta ei oteta muuta kuin ohjauspyörä.
-Lämmityslaite B-mallin Kadetista - eipähän happane eväät kauppareissulla.
-Alusta Plymouth Valiantista - letkeätä ja harrastettavuutta uhkuvaa.
-Moottori Taunuksesta - 1,6 ohc:n nokan ja keinujen vaihtamiseen ei kyllästy koskaan. Ja se jakohihnan vaihtoväli...
-Valot C-mersusta - Saab 99:n huomiovalot häikäisevät enemmän.
-Pakoputkisto kuplavolskista - viheltää voi ilman monen tonnin turbotustakin.