Uskomattoman voimaton peli se oli. Ilman ahdinta se ei yksinkertaisesti kulje. MIttarin mukaan huippunopeus oli 115km/h, siinä ottaa kone rajoittimeen. Se ei juuri lohduta, että mittarivirhe on lähe 10km. Sillä saattoi siis melko huolettomasti ajaa kaasupohjassa koko ajan ilman sakkojen pelkoa.
Voimattomuuden lisäksi moottorissa oli uskomattomia ominaisuuksia. Niin kovaa ääntä ei käsittääkseni lähde mistään muusta autosta. Ainakaan en ole joutunut missään muussa autosssa käyttämään kuulosuojaimia, mutta transitissa ne olivat tarpeen maantieajossa. Tiedän näyttäneeni naurettavalle, mutta muuten korvat soivat muuten koko yön.

Melun lisäksi moottori osasi vielä yhden tempun, jonka jokainen transit taitaa. Tyhjäkäynnillä auto alkaa pieksää vaihdekepillä kuljettajaa. Tuli ensimmäisissä liikennevaloissa suorastaan yllätyksenä, kun tuntui että joku tökkii jalkaan tyhjässä autossa. Katsoin tarkemmin ja sehän oli vaihdekeppi, joka teki 10cm edestakaista liikettä moottorin tahtiin. Tämä ominaisuus ei ole vika, vaan näin se moottori niissä käy.