Missä sijaitsee puhaltimen vastus w906:ssa?
Missä sijaitsee puhaltimen vastus w906:ssa?
Puhallin toimii ainoastaan 4 asennossa eli ilmeisesti vastus rikki. Mistähän sen löytää, kun pikaisella etsinnällä ei näkynyt?
Oho, meinasin just kirjoittaa väärin... (luin että 4 asento ei toimisi... )
Löytyykös puhaltimen moottoria mistään? Yleensä heti sen jälkeen siellä ilmakanavassa... Ja lämpösulake todennäköisesti vain palanut, ei muuta, "kahen euron" vika...
En muista oliko näissä uudemmissa kuin vittumaisesti se, muistaakseni joo, vanhemmissahan on melkein helpompaa kuin akun vaihto...
Löytyykös puhaltimen moottoria mistään? Yleensä heti sen jälkeen siellä ilmakanavassa... Ja lämpösulake todennäköisesti vain palanut, ei muuta, "kahen euron" vika...
En muista oliko näissä uudemmissa kuin vittumaisesti se, muistaakseni joo, vanhemmissahan on melkein helpompaa kuin akun vaihto...
Sprinter W902 208D '96 om601
Sprinter W903 310D '97 om602
Muita häkkyröitä:
BMW 530d Touring '99, Mazda 323 1,5 '89,
Mitsut: Galant 2,4GDI A '00, Galant 2,0 Stw '98, Galant 2,0 A GLS '97, Lancer GLXi 1,5 '91
Sprinter W903 310D '97 om602
Muita häkkyröitä:
BMW 530d Touring '99, Mazda 323 1,5 '89,
Mitsut: Galant 2,4GDI A '00, Galant 2,0 Stw '98, Galant 2,0 A GLS '97, Lancer GLXi 1,5 '91
No niin, löythän se vastus ratin alta, puhallinmoottorin vierestä.
Lämpösulake oli rikki etuvastuksesta ja uusi osa Partcolta puristusholkkeineen 1,25€ ja taas toimii kuten pitää.
Ei kannata yrittää juottaa, ettei sulake mene juottaessa rikki. Lämpöarvo sulakkeella on nimittäin 216C ja jouttaessa se voi helposti saada enemmän lämpöä, jolloin se on saman tien entinen.
Puhallin muuten toimii 4-asennossa ilman tuota koko etuvastus hässäkkää.
Lämpösulake oli rikki etuvastuksesta ja uusi osa Partcolta puristusholkkeineen 1,25€ ja taas toimii kuten pitää.
Ei kannata yrittää juottaa, ettei sulake mene juottaessa rikki. Lämpöarvo sulakkeella on nimittäin 216C ja jouttaessa se voi helposti saada enemmän lämpöä, jolloin se on saman tien entinen.
Puhallin muuten toimii 4-asennossa ilman tuota koko etuvastus hässäkkää.
Jees, tämähän se yleensä hajoaa.kimmov kirjoitti:No niin, löythän se vastus ratin alta, puhallinmoottorin vierestä.
Lämpösulake oli rikki etuvastuksesta ja uusi osa Partcolta puristusholkkeineen 1,25€ ja taas toimii kuten pitää.
Ei kannata yrittää juottaa, ettei sulake mene juottaessa rikki. Lämpöarvo sulakkeella on nimittäin 216C ja jouttaessa se voi helposti saada enemmän lämpöä, jolloin se on saman tien entinen.
Puhallin muuten toimii 4-asennossa ilman tuota koko etuvastus hässäkkää.
Eli älkää suotta ostako koko pakettia uutta, vain tuo lämpösulake!
(tuon voi hyppyjohdolla testata ensin ennenkö haluaa ostaa uutta, jossei yleismittaria ole, millä mittaa tuon sulakkeen. Hyppyjohto rinnalle, niin taas pitäis toimia kaikki nopeudet, ja sitten uuden lämpösulakkeen ostoon )
Ite on tullu juotettua nuo, suurella varovaisuudella ja nopealla toiminnalla + pihtien kanssa yrittäny johtaa lämpöä pois vastuksesta, ja yleensä vielä vaikka spray-paineilmaa väärinpäin (=nestemäistä typpeä?), tai sitten kylmäspraytä tuohon vastukseen heti juottamisen jälkeen, ja vaikka ennakoivasti juuri ennen juotosta.
Sen takia juotettu ku ei oo ollu niitä puristusnippoja. Mutta yleensä sen verran kaukaanta sulakkeesta saanu juotettua, ettei oo palanu. On yks tai kaks tainnu harrastamisessa palaa, mutta yleensä ollu sitte vielä niitä alemmalla lämpötilalla olevia.
Sprinter W902 208D '96 om601
Sprinter W903 310D '97 om602
Muita häkkyröitä:
BMW 530d Touring '99, Mazda 323 1,5 '89,
Mitsut: Galant 2,4GDI A '00, Galant 2,0 Stw '98, Galant 2,0 A GLS '97, Lancer GLXi 1,5 '91
Sprinter W903 310D '97 om602
Muita häkkyröitä:
BMW 530d Touring '99, Mazda 323 1,5 '89,
Mitsut: Galant 2,4GDI A '00, Galant 2,0 Stw '98, Galant 2,0 A GLS '97, Lancer GLXi 1,5 '91