W639 Vito puhaltimenmoottorin vaihto
W639 Vito puhaltimenmoottorin vaihto
ohjeita kaivataan operaatioon? siinähän se näkyy yläkautta mutta miten irti helpoiten? autossa manuaalinen ilmastointi.
Moro.
Huonosti alkoi tääkin viikko, maanantaina puhallin toimii ja tiistaina iltapäivällä lämppärin puhallin paskna. Eikä kauan ku etuvastuksen juuri vaihdoin
( nyt ehjä otin irti ja mittarilla tarkastin)
Taas tarttee hakee sitä pienipäistä tyyppiä avuks.
Käykö automaatti ilmastointiin puhallin sama kun manuaali?
Kuinkas kauan vaihdossa menee ja tarviiko mennä tietokoneen päähän vai lähteekö pelittään.
Huonosti alkoi tääkin viikko, maanantaina puhallin toimii ja tiistaina iltapäivällä lämppärin puhallin paskna. Eikä kauan ku etuvastuksen juuri vaihdoin
( nyt ehjä otin irti ja mittarilla tarkastin)
Taas tarttee hakee sitä pienipäistä tyyppiä avuks.
Käykö automaatti ilmastointiin puhallin sama kun manuaali?
Kuinkas kauan vaihdossa menee ja tarviiko mennä tietokoneen päähän vai lähteekö pelittään.
Älä ny hulluja kirjottele.190dee kirjoitti:Joo sen ritilän kannattaa hajottaa siitä moottorin päältä
Helppo homma eikä mitään tarvi rikkoo.
Ota mahdollisimman iso peili mukaan ku rupeet hommiin.
Se ylin " hanskalokero " vai mikä lie irti kahdella torksilla.
Sitten näkyy etuvastus ja johtoliitin, ne irti ja kato meneekö siitä päältä kaks
Johtoo lämppärin kotelon yli sinne eteen ( mulla oli teipattu etuvastuksen johtonippuun)
Kii, pura teippaus irti että saat ne kask Johtoo laitettua kotelon päältä oikeaan reunaan yli kotelon.
Sitten peili käyttöön että saat kolme torksia auki (käytä magneettipäistä avainta)
Sen jälkeen pitäs lämppärin kotelo nousta, itte nostin ensin kuskinpuoleista reunaa
Ylöspäin ja loppu nousi jo ihan hyvin.
Lämppärin johdon liitos on sitten tiukka.
Eiku hommiin. Tässä Etuvastus ja itse lämppärin koppa ja kuvissa näkyy liittimet , vastus ,moottori.