Eli, ongelmana on mittaritaulussa, kellon vasemmalla puolella oleva vaihdenäyttö, jonka ilmeisesti(?) pitäisi kertoa mikä vaihde milloinkin on silmässä.
Itselläni ei siinä näy mitään kirjainta, vaan valo loistaa kokoajan täysin oranssina.
Mistähän suunnasta vikaa kannattaisi lähteä etsimään?
Niin ja tosiaan tervehdys vaan kaikille foorumilaisille. Muutaman kuukauden olen foorumia jo seuraillut ja nyt kun hankin oman w163:n niin päätin että lienee hyvä ajankohta rekisteröityä myös tänne
-isoT
ML430 -99 vaihteen näyttö
http://aijaa.com/NVPFoK
Ilta vaihtui yöksi eikä internetin pimeimistäkään syövereistä löytynyt (*) ratkaisua ongelmaan, eli kyseessä ei kai sitten ole mikään tyyppivika.
Valo palaa senverran kirkkaasti että näyttöelementti on ainakin ilmeisesti ehjä ja saa virtaa. Voisikohan tuon takana olla jokin yksittäinen johto joka saa signaalin automaatin vaihdevalitsimesta, vai tuleeko kaikki johdot yhtenä isona nippuna/yhdessä liittimessä mittaritaulun taakse?
Miten sitten vaihdekepin juuri, pääseekö siitä näkemään jotain jos vähän purkaa hilppeitä vähemmäksi?
Mittaritaulun irroitus kuulostaa aika työläältä operaatiolta, joten lienee viisaampaa lähteä ihmettelemään josko tosiaan sen vaihdekepin alta löytyisi joitain anturoita/löysiä liittimiä.. ideoita?
Vikanahan tuo on pienimmästä päästä, mutta pilaa muuten niin täydellisen pirssin
-isoT
*nahkahousujen mersufoorumeille ei uskallus vielä riittänyt
Ilta vaihtui yöksi eikä internetin pimeimistäkään syövereistä löytynyt (*) ratkaisua ongelmaan, eli kyseessä ei kai sitten ole mikään tyyppivika.
Valo palaa senverran kirkkaasti että näyttöelementti on ainakin ilmeisesti ehjä ja saa virtaa. Voisikohan tuon takana olla jokin yksittäinen johto joka saa signaalin automaatin vaihdevalitsimesta, vai tuleeko kaikki johdot yhtenä isona nippuna/yhdessä liittimessä mittaritaulun taakse?
Miten sitten vaihdekepin juuri, pääseekö siitä näkemään jotain jos vähän purkaa hilppeitä vähemmäksi?
Mittaritaulun irroitus kuulostaa aika työläältä operaatiolta, joten lienee viisaampaa lähteä ihmettelemään josko tosiaan sen vaihdekepin alta löytyisi joitain anturoita/löysiä liittimiä.. ideoita?
Vikanahan tuo on pienimmästä päästä, mutta pilaa muuten niin täydellisen pirssin
-isoT
*nahkahousujen mersufoorumeille ei uskallus vielä riittänyt