Tuli tuossa mieleen kun kattelin niiden hintoja,niin onko kukaan koittanut korjata niitä koskaan tee se ihan ite menetelmällä? Ajattelin itse moiseen hommaan tässä lähipäivinä ruveta..Irto laakerithan ei paljoa maksa ja vähän soveltaa,niin voi tulla hyväkin:)
Kl osilla taisi tulla kaikki laakerit maksamaan yli 200€
Mutta katsotaan onnistuuko tuo,kunhan saan työn aloitetuksi
Vito Liukuoven laakerit
Hiaceista, Transporttereista ja LT-Volskeistahan tippuu liukuovi parkkipaikalle joka kerta kun sen erehtyy avaamaan. Hiaceen olen joskus ostanut uudet sivuoven laakerit ihan varaosaliikkeestä laakerin numeron perusteella, helppo oli vaihtaa ja rahaakin paloi varmaan likemmäs 20mk.
Eli omatoimikorjausta kannattaa takuulla ainakin yrittää.
Eli omatoimikorjausta kannattaa takuulla ainakin yrittää.
Todellakaan en ole ehtinyt muutakuin suunnitella asiaa...itse suunnittelutyö on tainnut tulla maksamaan jo enemmän kuin itse laakerit....Meinaan että sitä asennusrasvaa on jo tarvittu vaikka ovikin vielä paikoillaan
Miutta eiköhän tässä kohta asiaan päästä kun ei enää terassillakaan tarkene olla, niin voi mököttää autotallissa ruskean pullon kanssa
Miutta eiköhän tässä kohta asiaan päästä kun ei enää terassillakaan tarkene olla, niin voi mököttää autotallissa ruskean pullon kanssa
viton 639 liukuoven rullat
täältä löytyy halvalla ei tarvi ylihintaa maksaa veholle eikä kl varaosalle./www.ebay.co.uk/sch/Doors-Door-Parts/174 ... &Brand=AMS