316 Sprinter keskuslukitus kysymys

Luukut, ovet, keskuslukitus, valot.
Vastaa Viestiin
Avatar
sv22
aktiivimeseläinen
Viestit: 1450
Liittynyt: 20.10.2010 19:24
Paikkakunta: Jyväskylä/Alahärmä

316 Sprinter keskuslukitus kysymys

Viesti Kirjoittaja sv22 »

Kysytääs nyt täältä, kun paikallinen veho ei ole selkeää vastausta antanut:
Kyseessä siis -11 Sprinter 316. Ovia ei saa lukkoon mikäli auto on käynnissä ja/tai avain on virtalukossa. Miten sen saa ohitettua siten että lukitus toimisi auton ollessa käynnissä? Meillä kuitenkin aina kahdet avaimet ja näillä kylmillä keleillä olisi kovin oleellista että auton pystyisi jättää kohteen pihaan käyntiin ettei hoitotila kylmene. Toisekseen kun näitä kiireellisempiä tulee turhankin paljon ajeltua, ei autoa voi jättää lukitsemattomana käyntiin sairaalan pihaan, ja kovasta ajosta suoraan sammuttaminen ei tiemmä turbon kestolle tee hyvää.

Ite olettaisin että tuollainen ominaisuus olisi ohjelmoitavissa, mutta veho sanoo ettei se ehkä onnistu ollenkaan.
Avatar
CDI203
Mesen Bill Gibbons
Viestit: 4289
Liittynyt: 04.6.2008 19:51
Paikkakunta: Tarpeen mukaan(enimmän osan aikaa etelä suomessa) kuusen alla N60° E24°

Re: 316 Sprinter keskuslukitus kysymys

Viesti Kirjoittaja CDI203 »

sv22 kirjoitti:Kysytääs nyt täältä, kun paikallinen veho ei ole selkeää vastausta antanut:
Kyseessä siis -11 Sprinter 316. Ovia ei saa lukkoon mikäli auto on käynnissä ja/tai avain on virtalukossa. Miten sen saa ohitettua siten että lukitus toimisi auton ollessa käynnissä? Meillä kuitenkin aina kahdet avaimet ja näillä kylmillä keleillä olisi kovin oleellista että auton pystyisi jättää kohteen pihaan käyntiin ettei hoitotila kylmene. Toisekseen kun näitä kiireellisempiä tulee turhankin paljon ajeltua, ei autoa voi jättää lukitsemattomana käyntiin sairaalan pihaan, ja kovasta ajosta suoraan sammuttaminen ei tiemmä turbon kestolle tee hyvää.

Ite olettaisin että tuollainen ominaisuus olisi ohjelmoitavissa, mutta veho sanoo ettei se ehkä onnistu ollenkaan.
*:rila tutkasta koodausta josko löytyis ratkisu
Yhteydet YV:lä
Ja +3581810EBB4 ;)
EI TEKSTIVIESTEJÄ
SeuraavaKoodailu, Vianhaku, Ohjelmointi kierros

Joskus. enimäkseen Eläkeellä
Avatar
sv22
aktiivimeseläinen
Viestit: 1450
Liittynyt: 20.10.2010 19:24
Paikkakunta: Jyväskylä/Alahärmä

Viesti Kirjoittaja sv22 »

Oletin että tämäkin homma menis ihan vaan * kautta, noin niinku ohimennen kun huollossa joka tapauksessa on piuhan päässä kiinni. Mutta eipähän työnvastaanottaja ottanut siihen mitään kantaa.

Lähin ihan sillä tätä asiaa kysymään, oliskos jollain asiasta niin varmaa tietoa että viittis veholla mennä sanomaan että laittakaas * kiinni, kyllä se sillä onnistuu?
Avatar
CDI203
Mesen Bill Gibbons
Viestit: 4289
Liittynyt: 04.6.2008 19:51
Paikkakunta: Tarpeen mukaan(enimmän osan aikaa etelä suomessa) kuusen alla N60° E24°

Viesti Kirjoittaja CDI203 »

sv22 kirjoitti:Oletin että tämäkin homma menis ihan vaan * kautta, noin niinku ohimennen kun huollossa joka tapauksessa on piuhan päässä kiinni. Mutta eipähän työnvastaanottaja ottanut siihen mitään kantaa.

Lähin ihan sillä tätä asiaa kysymään, oliskos jollain asiasta niin varmaa tietoa että viittis veholla mennä sanomaan että laittakaas * kiinni, kyllä se sillä onnistuu?
Se ei ehkä onnistu niiten *:rila(jos eivät halua erikseen tilata siihen tarvitavia "tietoja") ja vaikka haluasivat voi olla että ei tehtaalta niitä aaneta,
jos ovat päättäneet että on turvalisempi tms noin,

kysyä kannatta
jollain *:rila (ei veh**) seen voisi onnistua kierto titetä tekemään
Yhteydet YV:lä
Ja +3581810EBB4 ;)
EI TEKSTIVIESTEJÄ
SeuraavaKoodailu, Vianhaku, Ohjelmointi kierros

Joskus. enimäkseen Eläkeellä
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Kori”