Sprinter 212 ja poljin painuu pohjaan
Sprinter 212 ja poljin painuu pohjaan
Semmonen vaiva.
Juuri laitettu uusi pääsylinteri (bosch) ja oli viikon hyvä ja taas painuu hitaasti pohjaan. Pumppaamalla löytyy jarrut mutta eihän se tuommonen saa olla.
Mitään vuotoja ei näy. Onko jollain muulla tarvinnu taistella vastaavan ongelman kans ja onko siihen saatu lakia?
Juuri laitettu uusi pääsylinteri (bosch) ja oli viikon hyvä ja taas painuu hitaasti pohjaan. Pumppaamalla löytyy jarrut mutta eihän se tuommonen saa olla.
Mitään vuotoja ei näy. Onko jollain muulla tarvinnu taistella vastaavan ongelman kans ja onko siihen saatu lakia?
-
- pingviinitrokari
"Tämmösiä nää on vanhemmiten kaikki", sano katsastusmies mulle kun ihmettelin oman 312D:n pehmosta jarrupoljinta.
Kuinka kuluneet jarrupalat/levyt? Varsinki ATE merkkisissä olen törmänny vuosien saatossa muutamia kertoja (Taunusta, 124:sta, Ooppelia...) kertomasi kaltaiseen vikaan joka on korjaantunu uusilla paloilla ja levyillä.
Kuinka kuluneet jarrupalat/levyt? Varsinki ATE merkkisissä olen törmänny vuosien saatossa muutamia kertoja (Taunusta, 124:sta, Ooppelia...) kertomasi kaltaiseen vikaan joka on korjaantunu uusilla paloilla ja levyillä.
VW Touran 1.4 DSG -11
VW Golf 1.4 -98
Fordson Major Power -52
Zetor 3011 -65
VW Golf 1.4 -98
Fordson Major Power -52
Zetor 3011 -65
Täällä samaa vikaa,316 kyseessä,korjaantuko paineensäätimellä vai meneekö vähän pehmeällä polkimella leimalta tosiaan läpi?Aki P kirjoitti:En osaa sanoa kun en ite sen kummemmin tutkinu viimes. Ilmaantui kuitenkin pääsylinterin vaihdon jälkeen ihan oikein ja pelasi tosiaan viikon hyvin. Pitänee ottaa tuo jarrupaineensädin syyniin.dealer kirjoitti:Onko autossa ASR, ilmasitko testerillä ?
Tuommonenhan se on,mihin suuntaan tuon pitäisi oikein toimia?
Iso ja pikkujousi vetää taaksepäin ja venttiili on kokoajan taka-asennossa(kiinni?),onko tuon palikan sisällä jousi, jonka pitäisi työntää vipua eteenpäin vai mikä toimintaperiaate tuossa oikein on?
Sain vivun liikkumaan,laitoin käikäleen kiinni autoon,mutta en kerennyt ilmaamaan,huomenna tutkimukset jatkuu...
Poljin on normaalin tuntuinen kun painaa ilman tehostusta,sitten kun laittaa auton käyntiin ja tehostus tulee mukaan niin poljin painuu pohjaan niinkuin järjestelmässä olisi ilmaa?