Sprinter 316 pick-up perän laskua, millä auto vaakaan?
Sprinter 316 pick-up perän laskua, millä auto vaakaan?
Hi, onko vinkkejä millä auton sais kivasti vaakaan. Tyhjänä lavan perä 10cm korkeammalla kuin lavan etureuna. Joo ja en laita painoa lavalle etta laskis. Tyhjänä ajoa pääasiassa ja jos painoa tulee niin ilmapussit vois lattaa avuksi. Saako jousen etupään kiinnikkeitä erinlaisia?
Tässä kuvia alustasta:
http://kuningas.pic.fi/kuvat/MB+Sprinter+316+pick-up/
Tässä kuvia alustasta:
http://kuningas.pic.fi/kuvat/MB+Sprinter+316+pick-up/
-
- Perunankeittäjä
- Viestit: 1567
- Liittynyt: 23.12.2006 21:01
- Paikkakunta: JUVA . Metsän poika tahdon olla, sankar jylhän kuusiston ....
Re: Sprinter 316 pick-up perän laskua, millä auto vaakaan?
Ei tuu mittään muuta mieleen kuin rennommat jouset ja ilmapussi kuormantunnistimella ja kompressori. ( ois vaan hianoo )kuningas kirjoitti:-Tyhjänä ajoa pääasiassa ja jos painoa tulee niin ilmapussit vois lattaa avuksi.....
Halavin ja yksinkertasin tehä madaltavat jousipukit vaan jytkystä plootusta eikä olla moksikskaan.
Tekee niin hyvät että on paremmat kuin alakuperäiset
Irrottaa ja tutkii tulevan mahdollisen liikkumisvaran
VALMET 5oo -69
teet maasturipiireistä tutun termin, mutta siirrätkin taka-akselin jousen yläpuolelle, kun näyttäis olevan alapuolella...
Sprinter W902 208D '96 om601
Sprinter W903 310D '97 om602
Muita häkkyröitä:
BMW 530d Touring '99, Mazda 323 1,5 '89,
Mitsut: Galant 2,4GDI A '00, Galant 2,0 Stw '98, Galant 2,0 A GLS '97, Lancer GLXi 1,5 '91
Sprinter W903 310D '97 om602
Muita häkkyröitä:
BMW 530d Touring '99, Mazda 323 1,5 '89,
Mitsut: Galant 2,4GDI A '00, Galant 2,0 Stw '98, Galant 2,0 A GLS '97, Lancer GLXi 1,5 '91
Mennee liika alas jos nakkaa pakan toiselle puolella akselin. Tai niin tsuumailin tuossa omassa 413 lavavehkeessä. VB-FullAir ois makiaa mahantäydeltä, maksaa vaan auton verran systeemi ja sitten toisena, niitä ei saa enää näin vanhoihin.
Siinä tulee lehtien tilalle alatukivarsi ja pussi taakse. Vallilan takomon kaveri on niin saamaton ettei oo saanu selvitettyä hintaa pelkälle alatukivarrelle ja pusseille, ne kuulemma käy uudemmasta rintteristä.
Ite rakentelis sitten sivuttaistuen ja ilmasysteemit.
Noita avustavia pussukkasarjoja saa saksan ebaysta kovinkin halvalla, jopa 300-400e haarukassa.
Siinä tulee lehtien tilalle alatukivarsi ja pussi taakse. Vallilan takomon kaveri on niin saamaton ettei oo saanu selvitettyä hintaa pelkälle alatukivarrelle ja pusseille, ne kuulemma käy uudemmasta rintteristä.
Ite rakentelis sitten sivuttaistuen ja ilmasysteemit.
Noita avustavia pussukkasarjoja saa saksan ebaysta kovinkin halvalla, jopa 300-400e haarukassa.
Tähdellisen parantola
Aika vitsikäs hinta
Mä oon googlaillu ilmapalkeita unimogin rautajousten tilalle, ja eihän nuo maksa just satasta enempiä kpl
Toki, sulla latijouset juujuu, mutta kyllä kai ny joku löysempi latta, ja pari pikkupussia paikkaamaan, plus kompura painemittari ja säädin asennettuna alle tonnilla löytys
Vähän niinkuin tuossa:
http://www.reimo.com/fi/46494-luftfeder ... craf_ab07/
Mä oon googlaillu ilmapalkeita unimogin rautajousten tilalle, ja eihän nuo maksa just satasta enempiä kpl
Toki, sulla latijouset juujuu, mutta kyllä kai ny joku löysempi latta, ja pari pikkupussia paikkaamaan, plus kompura painemittari ja säädin asennettuna alle tonnilla löytys
Vähän niinkuin tuossa:
http://www.reimo.com/fi/46494-luftfeder ... craf_ab07/
Levannon We(l)ho
------------------
Unimog 421 -70
W 108 280 SE -70
Unimog 416 DoKa -75
W 124 300 D -86 iceuseonly
Unimog U1700L -86
W 463 250 GDT -91
W 124 300 E 24V CE Cabr -93
Atego -00
W 218 250 CDI -15
W 213 e 220 d All Terrain -17
------------------
Unimog 421 -70
W 108 280 SE -70
Unimog 416 DoKa -75
W 124 300 D -86 iceuseonly
Unimog U1700L -86
W 463 250 GDT -91
W 124 300 E 24V CE Cabr -93
Atego -00
W 218 250 CDI -15
W 213 e 220 d All Terrain -17
Tuleehan sitä hintaa kun lehtijousi korvataan tukivarsilla ja siihen pussit ja kompurat päälle. Ja asentajan pitää olla valtuutettu. Mutta silti...
Nuita lisäpusseja saa edukkaasti:
http://www.ebay.com/itm/Air-Lift-57147- ... 49&vxp=mtr
Nuita lisäpusseja saa edukkaasti:
http://www.ebay.com/itm/Air-Lift-57147- ... 49&vxp=mtr
aika vähäinen korkeus ero,niin vähäinen että itsellä tulis mieleen ennemmin hippasen korottaa keulaa jos auto on ihan pakko saada vatupassiin,vaikuttais muutenkin olevan keulan vähä väsyneen,eli matalalla,siel kai kierteet..vai oliko näis jo se poikittainen kuttaperkkajousisysteemi..?noo,miettisin kyllä sitäkin vaihto ehtoa..olisko jopa säädettävä keula,vähän ku vääntösauvajouses.Jos pakko saada perää lasketuks,ni,lyhkäsesti, komppaan pekkoveetä..
edittii,olipa jo aikansa eläny tää aihe:/enpä hokannu..
edittii,olipa jo aikansa eläny tää aihe:/enpä hokannu..
W163 400CDI