Ehtoot, vieläkö täällä mahtanee tietäjiä päivystää
Mölliin pitäis alkaa hammastankoa vaihtamaan, kävin jo makoilemassa alla, ja heräsi sitä katsellessa kysymys..
Mahtaakohan joutua kuin paljon purkaamaan, että tulee paketti poies.? Näyttäis olevan se hammastangon välitys nätisti runkoaisan ja etuperän välissä piilossa
-00 vuodelta, 270 cdi ja maatti lymyilee rungon päällä, jos sillä merkitystä on..
W163 ohjausta
- kaksnelkku
- Viestit: 48
- Liittynyt: 26.3.2008 22:26
- Paikkakunta: Northern Karelia
W163 ohjausta
~Kaada vielä vähä~
W163 270 CDI A
S210 220T CDI A
S124 250TD
Member of Foxhole Motors
W163 270 CDI A
S210 220T CDI A
S124 250TD
Member of Foxhole Motors
Re: W163 ohjausta
Sanoisin että etuperä pois niin onnistuu, mutta ... joku tietää varmuudella, itsellä vaan muistikuva että työläs on
wiimax.fi
- kaksnelkku
- Viestit: 48
- Liittynyt: 26.3.2008 22:26
- Paikkakunta: Northern Karelia
Re: W163 ohjausta
Työläältä näyttääkin, muuten olis kaikki avattavat paikat tarjolla, mut ite tanko ei sit näyttäis mahtuvan pois.
~Kaada vielä vähä~
W163 270 CDI A
S210 220T CDI A
S124 250TD
Member of Foxhole Motors
W163 270 CDI A
S210 220T CDI A
S124 250TD
Member of Foxhole Motors
Re: W163 ohjausta
Moi, Ml:n hammastangon vaihto oli (ainakin minust) riittävän inha hommeli. Foorumilta löytyy varmaan parempia vinkkejä, mutta ite tein seuraavasti:
Vääntösauvojen löysäys, apurungon löysäys, etukardaani, -vetarit ja -perä irti. Etuperä niin ylös kuin mahdollist.
Raidetangot myös irti/pois ja sit vaan voimasanojen höystämänä hammastanko pois ja uusi tilalle läts, se on siin.
Älä sit tilalle ota sitä halvinta löytöä ja tarkista minkä kokoisilla liittimillä ö-putket on ko vuosimallissa.
Vääntösauvojen löysäys, apurungon löysäys, etukardaani, -vetarit ja -perä irti. Etuperä niin ylös kuin mahdollist.
Raidetangot myös irti/pois ja sit vaan voimasanojen höystämänä hammastanko pois ja uusi tilalle läts, se on siin.
Älä sit tilalle ota sitä halvinta löytöä ja tarkista minkä kokoisilla liittimillä ö-putket on ko vuosimallissa.
- kaksnelkku
- Viestit: 48
- Liittynyt: 26.3.2008 22:26
- Paikkakunta: Northern Karelia
Re: W163 ohjausta
Kuulostaa tosiaan inhalta, vahinko on hankinnassa jo tehty 500 vs. 1200e saneli aika pitkästi valinnan.
Auto on jo pukkien nokassa odottamassa, mut pitänee käydä lataamassa motivaatiota duunireissulla
Seuraava operaatiokin on odottamassa, nimittäin väykän tasonsäädön uudistaminen.
Auto on jo pukkien nokassa odottamassa, mut pitänee käydä lataamassa motivaatiota duunireissulla
Seuraava operaatiokin on odottamassa, nimittäin väykän tasonsäädön uudistaminen.
~Kaada vielä vähä~
W163 270 CDI A
S210 220T CDI A
S124 250TD
Member of Foxhole Motors
W163 270 CDI A
S210 220T CDI A
S124 250TD
Member of Foxhole Motors
Re: W163 ohjausta
Ai niin, kun irroitat rattiakselia hammastangosta, ota ensin liitoksen pultti irti, sit pyörät suoraan ja ratin lukinta paikoilleen, ettei tule pyöriteltyä airbag/töötin "kellojousta" rikki.
Kun aloitat tarkista etupään nivelet ja raidetangon päät ja uusi tarvittaessa, siinä ne vaihtuu samalla noitumisella.
Kun aloitat tarkista etupään nivelet ja raidetangon päät ja uusi tarvittaessa, siinä ne vaihtuu samalla noitumisella.
- kaksnelkku
- Viestit: 48
- Liittynyt: 26.3.2008 22:26
- Paikkakunta: Northern Karelia
Re: W163 ohjausta
Kiitos oikein hyvä vinkki tuon jousen kanssa.
Nivelet onkin ykköstonneja vasta ehtiny tutisemaan paikoillaan, mut pyöränlaakeria on listassa, samoin absin johdot molemmin puolin. Vuotoja kun alta päin zuumailin, niin korkeapainepumppu taitaa itkeä, samoin ahtimen paluu. Laatikosta tulee pohjan tiivisteestä, varmaa sinne sähköt liittimineen, ja uutta suodatinta..
Mut hiukan huolestutti välys, mikä on takakardaanissa, jakoaskin päässä. Alkaa haiskahtaa remontilta..
Sen siitä saa kun ei ollu omassa ajossa moneen kuukauteen
Nivelet onkin ykköstonneja vasta ehtiny tutisemaan paikoillaan, mut pyöränlaakeria on listassa, samoin absin johdot molemmin puolin. Vuotoja kun alta päin zuumailin, niin korkeapainepumppu taitaa itkeä, samoin ahtimen paluu. Laatikosta tulee pohjan tiivisteestä, varmaa sinne sähköt liittimineen, ja uutta suodatinta..
Mut hiukan huolestutti välys, mikä on takakardaanissa, jakoaskin päässä. Alkaa haiskahtaa remontilta..
Sen siitä saa kun ei ollu omassa ajossa moneen kuukauteen
~Kaada vielä vähä~
W163 270 CDI A
S210 220T CDI A
S124 250TD
Member of Foxhole Motors
W163 270 CDI A
S210 220T CDI A
S124 250TD
Member of Foxhole Motors