Alkais oleen w164 ilmapussien vaihdon aika.
Alkais oleen w164 ilmapussien vaihdon aika.
Takana ois uudet pussukat mut eteen pitäs vielä vaihtaa. Laittakaas suosituksii? Saako pelkkiä pusseja vai vaihdanko koko iskari paketin?
Missäs kunnossa iskarit on? Ei kannata pusseja vaihtaa, jos kovin vanhat iskarit etutolpissa.
Iteltäni hylättiin katsastuksessa toisen etuiskarin takia ML, kun vaimennustehoa ei ollut. 200 tkm ajettu ja 10 vuotta ikää tällä. ilmapussihan oli ehjä vielä.
Iteltäni hylättiin katsastuksessa toisen etuiskarin takia ML, kun vaimennustehoa ei ollut. 200 tkm ajettu ja 10 vuotta ikää tällä. ilmapussihan oli ehjä vielä.
W220 S320 CDI -01 (OM613+722.6) EX: S320, S500L ja S600L
W164 ML320 CDI -06 (OM642+722.9)
C126 560 SEC -88 (M113+722.6)
S210 E270 CDI -02 (OM612+722.6)
W164 ML320 CDI -06 (OM642+722.9)
C126 560 SEC -88 (M113+722.6)
S210 E270 CDI -02 (OM612+722.6)
Onkohan niitä ehjiä pusseja kovin järkevää vaihtaa "ennakoivasti". No jonkun mielestä voi ollakkin, itse en oikein näe siinä järkeä.
8-vuotta ollut Airmatic autoja ja 5 tolppaa olen vaihtanut. Ainoastaan yhdestä oli mennyt ilmapussi rikki, muista iskari loppu.
Ajetut kilometrit ja ikä voisi antaa jotain viitettä iskareiden kunnosta, se katsastus testi ei paljoa kerro.
Täältä tilasin nyt viimeksi tähän ML:ään koko etutolpan:
http://www.ebay.co.uk/itm/261841769191? ... EBIDX%3AIT
Saa nähä kauan kestää, edellinen tolppa tähän autoon kesti 8kk ja sen ostin suomesta.
8-vuotta ollut Airmatic autoja ja 5 tolppaa olen vaihtanut. Ainoastaan yhdestä oli mennyt ilmapussi rikki, muista iskari loppu.
Ajetut kilometrit ja ikä voisi antaa jotain viitettä iskareiden kunnosta, se katsastus testi ei paljoa kerro.
Täältä tilasin nyt viimeksi tähän ML:ään koko etutolpan:
http://www.ebay.co.uk/itm/261841769191? ... EBIDX%3AIT
Saa nähä kauan kestää, edellinen tolppa tähän autoon kesti 8kk ja sen ostin suomesta.
W220 S320 CDI -01 (OM613+722.6) EX: S320, S500L ja S600L
W164 ML320 CDI -06 (OM642+722.9)
C126 560 SEC -88 (M113+722.6)
S210 E270 CDI -02 (OM612+722.6)
W164 ML320 CDI -06 (OM642+722.9)
C126 560 SEC -88 (M113+722.6)
S210 E270 CDI -02 (OM612+722.6)
-
- Viestit: 1
- Liittynyt: 22.11.2016 13:04
- Paikkakunta: Kantahäme
W164 etutolpat
Suositellaan myös vaihtaa koko tolppa...
Suomen olosuhteissa ainakin tuolla ADS:llä varustettu versio on kovilla suolakylvyssä. Nimimerkillä kahdesta tolpasta revennyt/korroosio irrooittanut tuon lisäsäiliön ja liemet tolpasta tiellä.
Ilmapussit ainakin contitec ja arnott laadukkaita ja kestäviä.
Yleinen ongelma ainakin itselläni ollut juurikin tuon iskunvaimentimen pettäminen. Etenkin -25 pakkasissa tuntuu olevan halvempi liikkua taksilla kun ulkoiluttaa Ml:ää.
-Muita ongelmia lisäksi Oven lukkomekanismin lukitus jouset.
-Hehkureleen toiminta
-Takakontin SAM rasia joka kerää kaiken kondenssi veden piirilevylle vaakatasossa kun on.
-Imusarjan läppämoottori öljykylvyssä ...
Mutta hyvä peli ainakun on kunnossa
Suomen olosuhteissa ainakin tuolla ADS:llä varustettu versio on kovilla suolakylvyssä. Nimimerkillä kahdesta tolpasta revennyt/korroosio irrooittanut tuon lisäsäiliön ja liemet tolpasta tiellä.
Ilmapussit ainakin contitec ja arnott laadukkaita ja kestäviä.
Yleinen ongelma ainakin itselläni ollut juurikin tuon iskunvaimentimen pettäminen. Etenkin -25 pakkasissa tuntuu olevan halvempi liikkua taksilla kun ulkoiluttaa Ml:ää.
-Muita ongelmia lisäksi Oven lukkomekanismin lukitus jouset.
-Hehkureleen toiminta
-Takakontin SAM rasia joka kerää kaiken kondenssi veden piirilevylle vaakatasossa kun on.
-Imusarjan läppämoottori öljykylvyssä ...
Mutta hyvä peli ainakun on kunnossa
- Easy Rider
- hupimestari
- Viestit: 8062
- Liittynyt: 05.7.2007 19:15
- Paikkakunta: Kökkelin kinkamalla
Re: W164 etutolpat
OM Messias kirjoitti:Mutta hyvä peli ainakun on kunnossa
Hyvä peli kunaina ois kunnossa.

Näitä kun lukee, tekis mieli mennä ostamaan sotaväen polkupyörä ja riittävän vanha, vähän veivattuna peräisin jostain Lapin lennostosta.
Ellei sitten Hollannin vuoristojääkäreiltä jääny, tai Sveitsin laivastolta.

No pieniä harmeja siihen nähden, että kottero sublimoituu ympäriltä atmosfääreihin ja huuthittoon, vaikka muuton pelovaisi niinku Pasilan konepajan värkkäämä junan huussi..
Vetonivel on takavetosessa tarpeeton.