Sprintterin vauhtipyörä

Vaihteistot, kardaani, perä, vetoakseli.
et
aktiivimeseläinen
Viestit: 1642
Liittynyt: 02.12.2010 19:40

Sprintterin vauhtipyörä

Viesti Kirjoittaja et »

http://www.highwayclutch.com.au/ ja tuohon KIT NO. SEARCH
laittaa BZK24011NFW

Sama kytkin vauhtipyörä paketti Vitos, 312d, Cdi Sprintter. Pitääkö tuo sivusto paikkansa? Olisko Australias erillaiset speksit kun Euroopas?

Laittaako ne 240mm kytkimen 312d? Eikös se pitäisi olla 250mm?
Avatar
hotari
Rassauspäällikkö
Viestit: 3944
Liittynyt: 13.3.2006 23:14
Paikkakunta: Espoo

Viesti Kirjoittaja hotari »

W903.663 laulupiili
S210.226 digilintta
S203.216 ceemeli
® Mesen linttaklubi - Kun ruoste meidät erottaa

SUOMEN MERCEDES-AUTOILIAT SE REHELLISEMPI YHDISTYS
[miitit]0000000000001011111111111111[/miitit]
et
aktiivimeseläinen
Viestit: 1642
Liittynyt: 02.12.2010 19:40

Viesti Kirjoittaja et »

No, voiko tuonne 312d heittää 240mm kytkimen ja siihen kiinteä vauhtipyörä?
iso E
Viestit: 1
Liittynyt: 07.9.2011 16:44
Paikkakunta: satakunta

Viesti Kirjoittaja iso E »

tuning stuodiolta saa/pitäis saada noihin sprinttereihin täydellistä muutos sarjaa teettävät ne englannissa sieltä tulee yksöismassa vauhtipyörä ja täydellinen kytkin lakkaa syömasta kaksoismassa pyöriä :D

hinta pitäis olla jossain noin 60-70 prosenttia uusista kaksoismassa tarvikkeista.
et
aktiivimeseläinen
Viestit: 1642
Liittynyt: 02.12.2010 19:40

Viesti Kirjoittaja et »

Jep. Ebay on tullu selattua ja Cdi malleihin (en tiedä 316 mallista) sais kiinteällä vauhtipyörällä kytkinpaketin, mutta ei löydy mistään vanhempaan suoraruiskuun.

Hitsaaminen on hankala vaihtoehto ja pulttaamista ehdotti joku. Levyjä löytyis jousitettuja 250mm.
Pattis
Viestit: 48
Liittynyt: 23.8.2011 22:56
Paikkakunta: turenki

Viesti Kirjoittaja Pattis »

iso E kirjoitti:tuning stuodiolta saa/pitäis saada noihin sprinttereihin täydellistä muutos sarjaa teettävät ne englannissa sieltä tulee yksöismassa vauhtipyörä ja täydellinen kytkin lakkaa syömasta kaksoismassa pyöriä :D

hinta pitäis olla jossain noin 60-70 prosenttia uusista kaksoismassa tarvikkeista.
ei saa 312... ite kyselin samaa mutta ei saa :( kaksoismassavauhtipyörän jouduin itekin laittaan :evil:

en tiedä mistä ravistaa vieläkin parhaimmalla vääntöalueella... kardaanin ristikotkin on kunnossa ja kannatinlaakeri???

ja mainittakoon vielä että itellä on tehoboksi kiinni, enkä enää irti ota :D
Benzi
Viestit: 2
Liittynyt: 02.11.2010 18:35
Paikkakunta: Pohjoispohjanmaa

Vauhtipyörä

Viesti Kirjoittaja Benzi »

Tuolta kiinteä vauhtipyöräpaketti CDI http://www.tamgears.com/ heillä voisi olls tietoa vanhemmistakin.

Hiluxsiin tilasin pyöriä ja akseleita laatikkoon, olivat Tojon alkuperäisosia ja hinta 20-30% halvempi
frak
Viestit: 231
Liittynyt: 28.10.2010 16:15

Viesti Kirjoittaja frak »

Laitetaan nyt tähän topikkiin, niin ei tartte uutta avata.

312D -96 354tkm kytkin on ruvennut ravistamaan suhteellisen pahasti luistattaessa eli käytännössä huomaa ainoastaan hankalammissa paikoissa kakkosella liikkeellelähdettäessä ja pakilla. Autoa on ajettu siististi luistattelematta (paitsi perää ;-) eli kitkapintaa pitäisi mielestäni vielä olla kaiken järjen mukaan paljon jäljellä.

Kytkinpolkimen tuntuma on ihan normaali eikä ota sen ylempää tai alempaa kuin aikaisemmin. On yritetty varovasti 'polttaa' kytkintä, josko levyssä olisi jotain skeidaa, mutta ei tunnu juurikaan auttavan.

Ristikoita, kytkintä jne. ei ole koskaan vaihdettu.

Onko foorumilaisilla omia kokemuksia tai hyviä arvauksia siitä, mikä tulee noissa kilometreissä tiensä päähän ja voi aiheuttaa ko. ravistuksen?

Onko 312D:ssä normaalia, että kampiakselin stefasta voisi päästä kusemaan öljyä kytkimeen (ja miten sen pääsee todentamaan avaamatta pakettia), onko kytkin vain yksinkertaisesti vähitellen tiensä päässä vai voisiko olla joku kaksoismassa/kardaani/peräjohdannainen ongelma?
et
aktiivimeseläinen
Viestit: 1642
Liittynyt: 02.12.2010 19:40

Viesti Kirjoittaja et »

Kaksoismassa se saa hampaat irtoamaan.

Saakeli kun piti mennä Ducatoa hinaamaan. Vuosia tuli ajettua raskaita ja aina seisottin kaasupolkimen päällä mutta Sprintteri olikin tehty henkilöautosta :evil:
Avatar
Lucky-Dog
<b>Ylläpitäjä</b>
Viestit: 7715
Liittynyt: 19.9.2005 21:05
Paikkakunta: Alabama / Seinäjoki

Viesti Kirjoittaja Lucky-Dog »

Saannissa on valamiita paketteja, ainakin joihinkin, että korvataan se km -vauhtipyörä normaalilla.
Ihan isoltaki kirkolta eli hesasta semmosia ois saannissa.
They call me....Lucky-DoOOOG every place where i go....
http://www.mbkoskinen.fi
et
aktiivimeseläinen
Viestit: 1642
Liittynyt: 02.12.2010 19:40

Viesti Kirjoittaja et »

Täältä saa kun kebappia ja kaljaa. Pakko mennä naapurikuntiin jos jotain autoihin haluaa.

Cdi-malliin tosiaan saa jotka 240mm kytkimellä ja kun ei vieläkää tullu selväksi mikä kytkin x16 on...
Avatar
Lucky-Dog
<b>Ylläpitäjä</b>
Viestit: 7715
Liittynyt: 19.9.2005 21:05
Paikkakunta: Alabama / Seinäjoki

Viesti Kirjoittaja Lucky-Dog »

Jos haluut, niin voin selevitellä asiaa :wink:
Pistä yv:llä infot autosta ja jne, niin katotaan minkä moonen konkurssi tuosta tulisi :shock:

Noita nyt kuitenkin maahantuojalta saan ostaa suoraan 8)
They call me....Lucky-DoOOOG every place where i go....
http://www.mbkoskinen.fi
et
aktiivimeseläinen
Viestit: 1642
Liittynyt: 02.12.2010 19:40

Viesti Kirjoittaja et »

Konkurssihan siitä tulee verrattuna auton 4500e ostohintaan kaks vuotta sitten.

2,9 suoraruisku Väyrysen koneella eli -99 312d.
Pattis
Viestit: 48
Liittynyt: 23.8.2011 22:56
Paikkakunta: turenki

Viesti Kirjoittaja Pattis »

et kirjoitti:Kaksoismassa se saa hampaat irtoamaan.

Saakeli kun piti mennä Ducatoa hinaamaan. Vuosia tuli ajettua raskaita ja aina seisottin kaasupolkimen päällä mutta Sprintteri olikin tehty henkilöautosta :evil:
mulla ei loppunu ravistus kokonaan vaikka vaihdoin uuden kaksoismassavauhtipyörän...
oisin kyllä laittanu kovan tilalle jos vain olis löytyny :evil:

en tiiä sitten kuin paljon pitäs kestää mikäkin, omalla vedän blazeria ajopaikalle välillä pitempiäkin matkoja... kokonaispaino autolla ja trairelilla vähän yli 3000kg ja lastu kiinni
:D
Avatar
CDI203
Mesen Bill Gibbons
Viestit: 4309
Liittynyt: 04.6.2008 19:51
Paikkakunta: Tarpeen mukaan(enimmän osan aikaa etelä suomessa) kuusen alla N60° E24°

Viesti Kirjoittaja CDI203 »

Pattis kirjoitti:
et kirjoitti:Kaksoismassa se saa hampaat irtoamaan.

Saakeli kun piti mennä Ducatoa hinaamaan. Vuosia tuli ajettua raskaita ja aina seisottin kaasupolkimen päällä mutta Sprintteri olikin tehty henkilöautosta :evil:
mulla ei loppunu ravistus kokonaan vaikka vaihdoin uuden kaksoismassavauhtipyörän...
oisin kyllä laittanu kovan tilalle jos vain olis löytyny :evil:

en tiiä sitten kuin paljon pitäs kestää mikäkin, omalla vedän blazeria ajopaikalle välillä pitempiäkin matkoja... kokonaispaino autolla ja trairelilla vähän yli 3000kg ja lastu kiinni
:D
viitta johonkin lisä boxsin ?
E: vai miten lastu kiinni
Yhteydet YV:lä
Ja +3581810EBB4 ;)
EI TEKSTIVIESTEJÄ
SeuraavaKoodailu, Vianhaku, Ohjelmointi kierros

Joskus. enimäkseen Eläkeellä
Pattis
Viestit: 48
Liittynyt: 23.8.2011 22:56
Paikkakunta: turenki

Viesti Kirjoittaja Pattis »

CDI203 kirjoitti:
Pattis kirjoitti:
et kirjoitti:Kaksoismassa se saa hampaat irtoamaan.

Saakeli kun piti mennä Ducatoa hinaamaan. Vuosia tuli ajettua raskaita ja aina seisottin kaasupolkimen päällä mutta Sprintteri olikin tehty henkilöautosta :evil:
mulla ei loppunu ravistus kokonaan vaikka vaihdoin uuden kaksoismassavauhtipyörän...
oisin kyllä laittanu kovan tilalle jos vain olis löytyny :evil:

en tiiä sitten kuin paljon pitäs kestää mikäkin, omalla vedän blazeria ajopaikalle välillä pitempiäkin matkoja... kokonaispaino autolla ja trairelilla vähän yli 3000kg ja lastu kiinni
:D
viitta johonkin lisä boxsin ?
E: vai miten lastu kiinni
tehoboxi tai mikskä nyt ikinä sanotaankin :)
Avatar
CDI203
Mesen Bill Gibbons
Viestit: 4309
Liittynyt: 04.6.2008 19:51
Paikkakunta: Tarpeen mukaan(enimmän osan aikaa etelä suomessa) kuusen alla N60° E24°

Viesti Kirjoittaja CDI203 »

Nostaa liika alhata väntöjä (usein tekevät vielä muutakin kiusaa polttoaine puolelle)
Yhteydet YV:lä
Ja +3581810EBB4 ;)
EI TEKSTIVIESTEJÄ
SeuraavaKoodailu, Vianhaku, Ohjelmointi kierros

Joskus. enimäkseen Eläkeellä
Pattis
Viestit: 48
Liittynyt: 23.8.2011 22:56
Paikkakunta: turenki

Viesti Kirjoittaja Pattis »

CDI203 kirjoitti:Nostaa liika alhata väntöjä (usein tekevät vielä muutakin kiusaa polttoaine puolelle)
meinaatko että ravistus johtuu siitä boxista? mut mikä siellä antaa periks kun se ravistaa?
Avatar
CDI203
Mesen Bill Gibbons
Viestit: 4309
Liittynyt: 04.6.2008 19:51
Paikkakunta: Tarpeen mukaan(enimmän osan aikaa etelä suomessa) kuusen alla N60° E24°

Viesti Kirjoittaja CDI203 »

Pattis kirjoitti:
CDI203 kirjoitti:Nostaa liika alhata väntöjä (usein tekevät vielä muutakin kiusaa polttoaine puolelle)
meinaatko että ravistus johtuu siitä boxista? mut mikä siellä antaa periks kun se ravistaa?
Yksi vaihtoehto (yleine) sen kasoismassa vauhtipyörän jouset pohjaa
Kun väänätystä tulee alhisilla kieroksilla, kardanin kiinitys kumi,
"tuho"Boxsi kortaa ruiskutus painetta polttoaine puoli kestää sitä aikansa,
(häirö ruiskutuksessa epätasinen veto)
Yhteydet YV:lä
Ja +3581810EBB4 ;)
EI TEKSTIVIESTEJÄ
SeuraavaKoodailu, Vianhaku, Ohjelmointi kierros

Joskus. enimäkseen Eläkeellä
Pattis
Viestit: 48
Liittynyt: 23.8.2011 22:56
Paikkakunta: turenki

Viesti Kirjoittaja Pattis »

CDI203 kirjoitti:
Pattis kirjoitti:
CDI203 kirjoitti:Nostaa liika alhata väntöjä (usein tekevät vielä muutakin kiusaa polttoaine puolelle)
meinaatko että ravistus johtuu siitä boxista? mut mikä siellä antaa periks kun se ravistaa?
Yksi vaihtoehto (yleine) sen kasoismassa vauhtipyörän jouset pohjaa
Kun väänätystä tulee alhisilla kieroksilla, kardanin kiinitys kumi,
"tuho"Boxsi kortaa ruiskutus painetta polttoaine puoli kestää sitä aikansa,
(häirö ruiskutuksessa epätasinen veto)
kaksoismassa uus... eli pitäs teettää uus vauhtipyörä, mutta kova :D

oon yrittäny käydä pariinkin kertaan ristikot ja kumit, nooh antaa ravistaa :lol:
Avatar
CDI203
Mesen Bill Gibbons
Viestit: 4309
Liittynyt: 04.6.2008 19:51
Paikkakunta: Tarpeen mukaan(enimmän osan aikaa etelä suomessa) kuusen alla N60° E24°

Viesti Kirjoittaja CDI203 »

Pattis kirjoitti:
CDI203 kirjoitti:
Pattis kirjoitti: meinaatko että ravistus johtuu siitä boxista? mut mikä siellä antaa periks kun se ravistaa?
Yksi vaihtoehto (yleine) sen kasoismassa vauhtipyörän jouset pohjaa
Kun väänätystä tulee alhisilla kieroksilla, kardanin kiinitys kumi,
"tuho"Boxsi kortaa ruiskutus painetta polttoaine puoli kestää sitä aikansa,
(häirö ruiskutuksessa epätasinen veto)
kaksoismassa uus... eli pitäs teettää uus vauhtipyörä, mutta kova :D

oon yrittäny käydä pariinkin kertaan ristikot ja kumit, nooh antaa ravistaa :lol:
Koita niin että otat sen tuhoboxsin sieltä pois, ravistaako vielä (niin ja äla lita sitä takisin...)
sillä selviä paljon mahdoliseta syystä samlla kun testaile vielä polttoaine puolen
Yhteydet YV:lä
Ja +3581810EBB4 ;)
EI TEKSTIVIESTEJÄ
SeuraavaKoodailu, Vianhaku, Ohjelmointi kierros

Joskus. enimäkseen Eläkeellä
Pattis
Viestit: 48
Liittynyt: 23.8.2011 22:56
Paikkakunta: turenki

Viesti Kirjoittaja Pattis »

CDI203 kirjoitti:
Pattis kirjoitti:
CDI203 kirjoitti: Yksi vaihtoehto (yleine) sen kasoismassa vauhtipyörän jouset pohjaa
Kun väänätystä tulee alhisilla kieroksilla, kardanin kiinitys kumi,
"tuho"Boxsi kortaa ruiskutus painetta polttoaine puoli kestää sitä aikansa,
(häirö ruiskutuksessa epätasinen veto)
kaksoismassa uus... eli pitäs teettää uus vauhtipyörä, mutta kova :D

oon yrittäny käydä pariinkin kertaan ristikot ja kumit, nooh antaa ravistaa :lol:
Koita niin että otat sen tuhoboxsin sieltä pois, ravistaako vielä (niin ja äla lita sitä takisin...)
sillä selviä paljon mahdoliseta syystä samlla kun testaile vielä polttoaine puolen
ei ravista ilman sitä, se tekee sen ravistuksen vain parhaimmalla vääntöalueella kun boxi on kiinni.

mutta jokuhan siellä antaa periks, jos se on se kaksoismassa mikä sen aiheuttaa niin sitten tarvii miettiä joku muu ratkaisu kun boxin poisto :D
olkoon sitten vaikka tuhoboxi, mutta kyllä on mukava vetää isoa kuormaa kun jaksaa mennä... jos jotain hajoo niin sitten korjataan!

aattelin vaan onko muilla ollu samaa murhetta, kaverilla on kanssa kiinni vastaava boxi mut ei ravista yhtään!
Avatar
CDI203
Mesen Bill Gibbons
Viestit: 4309
Liittynyt: 04.6.2008 19:51
Paikkakunta: Tarpeen mukaan(enimmän osan aikaa etelä suomessa) kuusen alla N60° E24°

Viesti Kirjoittaja CDI203 »

Pattis kirjoitti: ei ravista ilman sitä, se tekee sen ravistuksen vain parhaimmalla vääntöalueella kun boxi on kiinni.

mutta jokuhan siellä antaa periks, jos se on se kaksoismassa mikä sen aiheuttaa niin sitten tarvii miettiä joku muu ratkaisu kun boxin poisto :D
olkoon sitten vaikka tuhoboxi, mutta kyllä on mukava vetää isoa kuormaa kun jaksaa mennä... jos jotain hajoo niin sitten korjataan!

aattelin vaan onko muilla ollu samaa murhetta, kaverilla on kanssa kiinni vastaava boxi mut ei ravista yhtään!
Onhan noita ollut kunnes(boxsi pois) on ohjelmalla vääntö aluae autolle sopivaksi soviteltu läpi kierros alueen"vähän sen täristyksen alkamisen alapuoleele aluesta tulee yleensä vielä laajempi/vedosta parempi kuin boxsilla ilma jää vaan se tuho efekti pois...mutta jokainen tekee omillen mitä haluaa :) )
No siihen mikä sieltä pettä on helpoo sitten varautua paikka on tiedossa"jos niistä kardanin nivelistä/kumeista ei löydy välystä" varaa valmiiksi uuden kytkimen, vauhtipyörän, joskus sen värinän jälkeen tarvitsee myös laatiko remontin

se minkä takia kaverilla ei tärise johtuu autossa ja tuhoboxsissa olevista pienistä eroista eilaisia kulumia moottorissa tms
(jos siis autot on muuten ehjiä)
Yhteydet YV:lä
Ja +3581810EBB4 ;)
EI TEKSTIVIESTEJÄ
SeuraavaKoodailu, Vianhaku, Ohjelmointi kierros

Joskus. enimäkseen Eläkeellä
Pattis
Viestit: 48
Liittynyt: 23.8.2011 22:56
Paikkakunta: turenki

Viesti Kirjoittaja Pattis »

CDI203 kirjoitti:
Pattis kirjoitti: ei ravista ilman sitä, se tekee sen ravistuksen vain parhaimmalla vääntöalueella kun boxi on kiinni.

mutta jokuhan siellä antaa periks, jos se on se kaksoismassa mikä sen aiheuttaa niin sitten tarvii miettiä joku muu ratkaisu kun boxin poisto :D
olkoon sitten vaikka tuhoboxi, mutta kyllä on mukava vetää isoa kuormaa kun jaksaa mennä... jos jotain hajoo niin sitten korjataan!

aattelin vaan onko muilla ollu samaa murhetta, kaverilla on kanssa kiinni vastaava boxi mut ei ravista yhtään!
Onhan noita ollut kunnes(boxsi pois) on ohjelmalla vääntö aluae autolle sopivaksi soviteltu läpi kierros alueen"vähän sen täristyksen alkamisen alapuoleele aluesta tulee yleensä vielä laajempi/vedosta parempi kuin boxsilla ilma jää vaan se tuho efekti pois...mutta jokainen tekee omillen mitä haluaa :) )
No siihen mikä sieltä pettä on helpoo sitten varautua paikka on tiedossa"jos niistä kardanin nivelistä/kumeista ei löydy välystä" varaa valmiiksi uuden kytkimen, vauhtipyörän, joskus sen värinän jälkeen tarvitsee myös laatiko remontin

se minkä takia kaverilla ei tärise johtuu autossa ja tuhoboxsissa olevista pienistä eroista eilaisia kulumia moottorissa tms
(jos siis autot on muuten ehjiä)
kyllä sillä tyhjänä osaa ajaa "järkevasti" ettei ravista, mut 3000kg perässä niin onkin eri juttu :lol:
tarvii melkein tutkia vielä noi nivelet ja kumit kunnolla läpi :wink:
et
aktiivimeseläinen
Viestit: 1642
Liittynyt: 02.12.2010 19:40

Viesti Kirjoittaja et »

Onko siellä nyt tuliuusi kaksoismassa ja uusi kytkinpaketti 250mm?

Tuos ylempänä kirosin kun ducatoa hinasin. Tuo kaksoismassa on mitoitettu vakio Rintterille ja saa sen uudenkin rikki jos on tehoja nostettu ja raskasta hinattu. 316Cdi pitäis olla kestävät paikat ja moni uhannu sellaisen laittaa mutta tyypilliseen mersumiestyyliin jätetty kertomatta onnistuiko modifiointi. Ei ole tietoa mikä kytkin on 4 tonnin Cdi Rinttereis mutta nätisti toimi kun sen kaappiin kunnolla ylikuormaan muutaman kerran lastasin.

Kaksoismassan kuulee tyhjäkäynnillä helposti onko rikki, mutta näin pakkasella hieman hankalampi.
Pattis
Viestit: 48
Liittynyt: 23.8.2011 22:56
Paikkakunta: turenki

Viesti Kirjoittaja Pattis »

et kirjoitti:Onko siellä nyt tuliuusi kaksoismassa ja uusi kytkinpaketti 250mm?

Tuos ylempänä kirosin kun ducatoa hinasin. Tuo kaksoismassa on mitoitettu vakio Rintterille ja saa sen uudenkin rikki jos on tehoja nostettu ja raskasta hinattu. 316Cdi pitäis olla kestävät paikat ja moni uhannu sellaisen laittaa mutta tyypilliseen mersumiestyyliin jätetty kertomatta onnistuiko modifiointi. Ei ole tietoa mikä kytkin on 4 tonnin Cdi Rinttereis mutta nätisti toimi kun sen kaappiin kunnolla ylikuormaan muutaman kerran lastasin.

Kaksoismassan kuulee tyhjäkäynnillä helposti onko rikki, mutta näin pakkasella hieman hankalampi.
juu aivan uusi kaksoismassa ja kytkin... kyllä se vanha sökönä olikin, piti melkosen kolinan ja rouskutuksen :)
mutta alkuperänen ravistus ei poistunu (mainitan vielä ettei ravistanu ennen "tuhoboxia") eikä ravista/täristä nyttenkään kun parhaimmalla vääntöalueella tai jos ottaa sen välistä pois :nocando:

vai eikö se muka kestä ollenkaan kun tehoja nostaa... tuntuu vähän oudolta?
enpä ole kenenkään muun kuullu valittavan moisesta.
et
aktiivimeseläinen
Viestit: 1642
Liittynyt: 02.12.2010 19:40

Viesti Kirjoittaja et »

Epäiletkö että vedätetäessä uusi kaksoismassa pohjais ja siitä syntyis kytkimen luistaminen/ravistus? Pitäiskö kurkata mitä siellä on tapahtunu...

Olen saanu kehä ykkösellä ramppia noustessa rintterin ravistamaan, mutta laittanu sen tieosuuden nimismiehen kiharan piikkiin ja tuhopoksi löytyy itelläkin.
Ducatoa kun hinasin ja oli Käläkkälän mäkinen/kiharainen tieosuus niin kaksoismassan pohjaaminen ei ollu ravistamista vaan selkeästi kytkin luisti kun massa pohjas.
Olihan järkytys kun selveni että hyötyajoneuvo tehty henkilöauton tekniikasta eikä voi seistä kaasujalalla.
Pattis
Viestit: 48
Liittynyt: 23.8.2011 22:56
Paikkakunta: turenki

Viesti Kirjoittaja Pattis »

en oikeen tiedä, kun ravistus on nyt samanlainen kun parivuotta sitten laitoin sen boxin... mutta kesällä kun se vauhtipyörä meni niin sillon sen kuuli ja tunsi :D
mun mielestä se ei ole se vauhtipyörä nyt, tarvii varmaan vaan varmuudenvuoks vaihtaa tukilaakeri ja se kumi... kallista kokeiluahan se voi olla mut mut... :oops:

paljos muuten niillä uudemmilla siis cdi koneellisilla eli v2000 ylöspäin saa vetää? kun nykysellä -96 312 saa vetää vähän yli 3000kg
et
aktiivimeseläinen
Viestit: 1642
Liittynyt: 02.12.2010 19:40

Viesti Kirjoittaja et »

Pattis kirjoitti:paljos muuten niillä uudemmilla siis cdi koneellisilla eli v2000 ylöspäin saa vetää? kun nykysellä -96 312 saa vetää vähän yli 3000kg
Hyvä kysymys mutta eikös rintterin koukulla saa hinata vain 2500kg.

Taitaa olla 270 henkilö Eemelin kaksoismassas enemmän Newtoneita kun näis meidän 312d rinttereis. Mikäs se Vario on missä merkintä 812d...siitä kun löytäis tietoja.
Pattis
Viestit: 48
Liittynyt: 23.8.2011 22:56
Paikkakunta: turenki

Viesti Kirjoittaja Pattis »

juu 2500kg, mut jos on alle 2000 vuoden, voi tehdä ite koukun (niin helvetin älyttömältä kun kuullostaakin) niin K-A saa vetää 1.5kertaa oma paino :o
eli tyyppikilpi pois ja pieni vahvistus niin avot, omavalmiste koukku valmis... eikä tarvi leimata kun on alle 2000 vuoden auto :lol:

nii noista muista autoista en tiedä sopiiko ne vauhtipyörät, mut jos teettäis kovan tilalle? (noh vanhahan tuli heitettyä kiukkuspäissä pois) :evil:
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Voimansiirto”