312d edc ja abd valot???
312d edc ja abd valot???
Eli kun en vieläkään omista ko kapistuksen ohjekirjaa,ni ilmeisesti tuo "ABD" valo on luistonesto tai jotain sinnepäin??saako sen kytkettyä jostain pois?ainakaan mitään nappia ohjaamossa ei ole???varmaan kuitenkin sulakkeen perässä??sitten tänään 2 vaihteen reilun kiihdytyksen jälkeen syttyi tuo "EDC" valo ja ei kulkenut kun n:40km/h ajoin levähdyspaikalle ja tsekkailin öljyt ja venakopankorkin myös että ei ole kansi pamahtanut ja öljyt+vedet sekasin ja kaikki oli kunnossa ja löin uudelleen käyntiin,ni pelas taas normaalisti??oon funtsinu,et kylmillä keleillä saa pitkään startata että lähtee käyntiin,ni olisiko hehkut jo finaalissa ja ko tapauksessa olisi tiputtanut jonkun hehkun pois pelistä??en tiedä valaiskaa asiaa viisaammat!!
Tänään auto kävi paikallisessa autosähköliikkeessä ja laitettiin koneeseen kiinni ja sekä "edc" vika päällä ja ei päällä,ni laite ilmoitti,että ei vikaa??autohan toimii moitteettomasti,kun ei kiihdytä voimakkaasti 1,2,3 vaihteilla,mutta kovan kiihdytyksen seurauksena vetää vian päälle ja savuttaa kovasti ja ei ota kierroksia,ja kun sammutat auton ja laitat käyntiin,ni vika on poissa???perin kummallista.
Väärä testeri tai jotain mennyt pieleen testaajalla.laite ilmoitti,että ei vikaa??
Ihan tavallista näissä ongelmissa, menee vikatilaan joka kuittaantuu pois kun sammuttaa auton.kovan kiihdytyksen seurauksena vetää vian päälle ja savuttaa kovasti ja ei ota kierroksia,ja kun sammutat auton ja laitat käyntiin,ni vika on poissa???perin kummallista.
- CDI203
- Mesen Bill Gibbons
- Paikkakunta: Tarpeen mukaan(enimmän osan aikaa etelä suomessa) kuusen alla N60° E24°
Testerin pitää olla *:ri jos sieltä oikeasti jotain haluaa ulos,enriikke kirjoitti:Tänään auto kävi paikallisessa autosähköliikkeessä ja laitettiin koneeseen kiinni ja sekä "edc" vika päällä ja ei päällä,ni laite ilmoitti,että ei vikaa??autohan toimii moitteettomasti,kun ei kiihdytä voimakkaasti 1,2,3 vaihteilla,mutta kovan kiihdytyksen seurauksena vetää vian päälle ja savuttaa kovasti ja ei ota kierroksia,ja kun sammutat auton ja laitat käyntiin,ni vika on poissa???perin kummallista.
vika tila kuittantuu usein sammutamalla,
niitä suutimesa olevia tunnistimia noista on mennyt,
mutta kannatta kurvata jonekin *:rin piuhan päähän
Yhteydet YV:lä
Ja +3581810EBB4
EI TEKSTIVIESTEJÄ
SeuraavaKoodailu, Vianhaku, Ohjelmointi kierros
Joskus. enimäkseen Eläkeellä
Ja +3581810EBB4

EI TEKSTIVIESTEJÄ
-
Älä hemmetti raskoneelle vie. Menee rahat ja aika hukkaan. Valtion pulju ja sen huomaa.enriikke kirjoitti:Kiitoksia taas infosta!!Rakennellaan auto ekana kelkkakäyttöön passeliksi ja sitten pitänee viedä seuraavaksi ras-koneelle piuhan päähän,heillä luulisi olevan oikeat laitteet vian paikallistamiseksi.
Luistonesto ei juuri ajoa ainakaan mulla haitannu. sehän jarruttaa vaan sutivaa pyörää alle neljänkympin nopeudessa.
Voisikohan katti olla ummessa? Mulla katin sisukset oli semmonen "pallo", joka kiihdytettäessä tukki pakoputken. Jos tuo kuorkki, se ei edes tarvi kattia.
Jäiko se auto tyhjäkäynnille, eli reagoiko se kaasuun mitenkään sen edc-valon syttymisen jälkeen? Mulla oli ainaki ne kaasupoljinanturin piuhat poikki, osat on siihen halpoja. Se kaasupoljinanturi ei kuulemma helpolla hajoa.
- CDI203
- Mesen Bill Gibbons
- Paikkakunta: Tarpeen mukaan(enimmän osan aikaa etelä suomessa) kuusen alla N60° E24°
*:reja on monissa paikoissaenriikke kirjoitti:Kiitoksia taas infosta!!Rakennellaan auto ekana kelkkakäyttöön passeliksi ja sitten pitänee viedä seuraavaksi ras-koneelle piuhan päähän,heillä luulisi olevan oikeat laitteet vian paikallistamiseksi.
Ei pakukaan tarvitse Kat:tia eikä henkilö malliribaabbariba kirjoitti: Jos tuo kuorkki, se ei edes tarvi kattia.
Yhteydet YV:lä
Ja +3581810EBB4
EI TEKSTIVIESTEJÄ
Ja +3581810EBB4

EI TEKSTIVIESTEJÄ
hmm... mulla syttyy toi edc valo lähes joka päivä ja oikeastaan ainoastaan kun tulee risteykseen tai muuten hidastaa ja yrittää painaa kaasua, niin edc valo syttyy ja on ainoastaan tyhjäkäyntiribaabbariba kirjoitti:enriikke kirjoitti:Kiitoksia taas infosta!!Rakennellaan auto ekana kelkkakäyttöön passeliksi ja sitten pitänee viedä seuraavaksi ras-koneelle piuhan päähän,heillä luulisi olevan oikeat laitteet vian paikallistamiseksi.
Jäiko se auto tyhjäkäynnille, eli reagoiko se kaasuun mitenkään sen edc-valon syttymisen jälkeen? Mulla oli ainaki ne kaasupoljinanturin piuhat poikki, osat on siihen halpoja. Se kaasupoljinanturi ei kuulemma helpolla hajoa.

tänään viimeks teki sen liikennevaloissa, olipa perkeleen noloo jäädä starttaileen kun vihreet sytty

tarviikin huomenissa kattoo jos vika löytyis tuolta kaasupoljinanturin piuhoista

tuu rassausmiittiin niin tutkitaan läppärilläPattis kirjoitti:hmm... mulla syttyy toi edc valo lähes joka päivä ja oikeastaan ainoastaan kun tulee risteykseen tai muuten hidastaa ja yrittää painaa kaasua, niin edc valo syttyy ja on ainoastaan tyhjäkäyntiribaabbariba kirjoitti:enriikke kirjoitti:Kiitoksia taas infosta!!Rakennellaan auto ekana kelkkakäyttöön passeliksi ja sitten pitänee viedä seuraavaksi ras-koneelle piuhan päähän,heillä luulisi olevan oikeat laitteet vian paikallistamiseksi.
Jäiko se auto tyhjäkäynnille, eli reagoiko se kaasuun mitenkään sen edc-valon syttymisen jälkeen? Mulla oli ainaki ne kaasupoljinanturin piuhat poikki, osat on siihen halpoja. Se kaasupoljinanturi ei kuulemma helpolla hajoa.tulee aikas kiire sammuttaa autoo ja startata uudestaan... välillä valo sammuu ekasta kerrasta ja toisinaan joutuu sammuttaan monta kertaa peräjälkeen.
tänään viimeks teki sen liikennevaloissa, olipa perkeleen noloo jäädä starttaileen kun vihreet sytty![]()
![]()
tarviikin huomenissa kattoo jos vika löytyis tuolta kaasupoljinanturin piuhoista
W903.663 laulupiili
S210.226 digilintta
S203.216 ceemeli
® Mesen linttaklubi - Kun ruoste meidät erottaa
SUOMEN MERCEDES-AUTOILIAT SE REHELLISEMPI YHDISTYS
[miitit]0000000000001011111111111111[/miitit]
S210.226 digilintta
S203.216 ceemeli
® Mesen linttaklubi - Kun ruoste meidät erottaa
SUOMEN MERCEDES-AUTOILIAT SE REHELLISEMPI YHDISTYS
[miitit]0000000000001011111111111111[/miitit]
vika mitä ilmeisemmin löyty ja korjattu... tosiaan sitä liitintä ronasin ja laitoin kontaktispreitä niin avot... pari päivää menny ilman murheitahotari kirjoitti:tuu rassausmiittiin niin tutkitaan läppärilläPattis kirjoitti:hmm... mulla syttyy toi edc valo lähes joka päivä ja oikeastaan ainoastaan kun tulee risteykseen tai muuten hidastaa ja yrittää painaa kaasua, niin edc valo syttyy ja on ainoastaan tyhjäkäyntiribaabbariba kirjoitti:
Jäiko se auto tyhjäkäynnille, eli reagoiko se kaasuun mitenkään sen edc-valon syttymisen jälkeen? Mulla oli ainaki ne kaasupoljinanturin piuhat poikki, osat on siihen halpoja. Se kaasupoljinanturi ei kuulemma helpolla hajoa.tulee aikas kiire sammuttaa autoo ja startata uudestaan... välillä valo sammuu ekasta kerrasta ja toisinaan joutuu sammuttaan monta kertaa peräjälkeen.
tänään viimeks teki sen liikennevaloissa, olipa perkeleen noloo jäädä starttaileen kun vihreet sytty![]()
![]()